Školení: Webová analytika pro redesign webu - Dobrý web

Připravujeme pro vás nový web a už brzy vás uvítáme v novém kabátě. Jak děláme a pro koho, vám odpoví naše prozatimní info stránka.

Školení: Webová analytika pro redesign webu

Až za vámi přijde šéf měsíc po spuštění nového webu, budete schopni mu říci, jak se redesign povedl?

Pavel
Pavel Jašek

Pavel se zaměřuje na vyhodnocování efektivity webů pohledem webové analytiky. Je držitelem certifikátu Google Analytics Individual Qualification a píše blog Dlouhý chvost. Přečtěte si rozhovor s lektorem a poznejte ho blíže.

pavel-1materialy-3obcerstveni-3pavel-2

Co se na školení naučíte

Na školení se vyzbrojíte správnými metodami, jak analyzovat současnou výkonnost webu a poznat, jaké jsou jeho slabé a silné stránky. 

  • Budete vědět, které stránky si musíte opečovávat stůj co stůj, protože pro vás mají zásadní obchodní hodnotu, a které stránky můžete směle z redesignovaného webu vymazat.
  • Prakticky si vyzkoušíte práci s konkrétními přehledy a segmenty návštěvníků, které vám pomohou s analýzou návštěvnosti.
  • Budeme diskutovat různé možnosti spouštění nového webu a zaměříme se také na A|B testování.
  • Naučíte se, jak od počátku podchytit správné měření nového webu.
  • Odnesete si sadu doporučených reportů, segmentů, dashboardů a vlastních upozornění, které budete při redesignu potřebovat.

Neorientujete se v základních ukazatelích Google Analytics a jsou pro vás vlastní reporty španělská vesnice? Zkuste školení Google Analytics.

Chystáte se na redesign? Zvažte účast i na školení SEO pro redesign webu, školení Řízení redesignu webu nebo školení Jak redesignem nenaštvat uživatele. Již při objednání dvou školení, získáte zvýhodněnou cenu.

Podrobná osnova školení

Podrobná osnova školení

Metody optimalizace a spouštění webu

  • Iterativní přístup, A/B testování

  • Revoluční změny webu

  • Potřeba přizpůsobení webu mobilním zařízením

  • Experimenty v Google Analytics - praktický příklad

Využití webové analytiky pro analýzu návštěvnosti

  • Jak v Google Analytics zjistit, co na webu funguje dobře

  • Důležitost vstupních stránek pro různé skupiny návštěvníků

  • Srovnávací metody v analýze

Prioritizace obsahu webu

  • Různé pohledy na důležitost stránek

  • Podchycení obchodně důležitých stránek

Dopad na webdesign

  • Dynamika přístupu z mobilů

  • Rozlišení vs. viewport

  • Je potřeba řešit návštěvníky se staršími verzemi Internet Exploreru?

  • Které stránky jsou pomalé?

Měření po spuštění webu

  • Jak podchytit měření ještě před spuštěním

  • Kontrola správného fungování měřicích kódů

  • Hlídání chybových stránek

  • Nastavení vlastních upozornění pro hlídání nebezpečných výkyvů

  • Dashboardy pro manažerský pohled na vývoj nové verze webu

  • Vyhodnocení úspěšnosti redesignu

Ukázat podrobnou osnovu školení

Pro koho je školení vhodné a potřebné znalosti

Školení doporučujeme zejména pro: majitele a provozovatele webů, tvůrce a návrháře webů, marketingové pracovníky zodpovědné za firemní web.

Potřebné znalosti odpovídají úrovni účastníka školení Google Analytics pro začátečníky:

  • Znát kategorie zdrojů návštěvnosti v Google Analytics.
  • Umět použít segmenty a vlastní přehledy.

Cena 3 950 Kč 4 780 Kč s DPH

Zvýhodněná cena 2 950 Kč 3 570 Kč s DPH

Ukázat podmínky pro zvýhodněnou cenu

Co je v ceně

Termíny školení

Otevřený termín, Praha

Termín bez konkrétního data konání. Můžete zaslat nezávaznou rezervaci. Po přihlášení dostatečného počtu zájemců Vás budeme včas informovat s návrhem konkrétního termínu konání.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?

Související školení

Při objednání dvou a více školení platíte zvýhodněnou cenu