Školení: Zákaznické cesty v praxi - Dobrý web

Školení: Zákaznické cesty v praxi

Dokázat se správně vcítit do potřeb svých cílových skupin je základním parametrem úspěchu všech, kteří na internetu prodávají své služby, či produkty. Na známém See-Think-Do-Care konceptu si budeme demonstrovat, co všechno je dobré mít na paměti při snaze získávat leady, proměnit v reálný výsledek a posléze udržet.

DW - nové - MM
Obchodní a marketingový ředitel

Michal je zodpovědný za plynulost obchodních procesů, udržování vysoké laťky spokojenosti našich zákazníků a v neposlední řadě za celkovou komunikaci Dobrého webu. Má více než desetileté zkušenosti z oblasti digitálního marketingu na obchodních a manažerských pozicích v předních českých online agenturách.

ucebna-skolenimaterialy-3obcerstveni-3garance-spokojenosti

Co se na školení naučíte

  • Co to je a jak funguje nákupní trychtýř
  • Jaké online kanály používat pro získání leadu
  • Jakým způsobem vyhodnocovat a optimalizovat efektivitu jednotlivých kanálů
  • Jakým způsobem pracovat s potenciálními či stávajícími klienty v různých stádiích zájmu

Podrobná osnova školení

Podrobná osnova školení

  • Co to je a jak funguje nákupní trychtýř
    • Jak se vyvíjí uvažování zákazníka v průběhu let?
    • Jak se mění (či jak by se měl měnit) přístup firem ke klientovi?
    • Typologie chování zákazníka v různých stádiích nákupního trychtýře.
  • Jaké online kanály používat pro získání dobrého leadu
    • Jaké jsou optimální kanály pro akvizici nového klienta?
    • Jaké posléze pro jeho retenci a edukaci?
    • Namodelujeme, jaké online kanály mohou účastníci školení v jakých situacích využít.
  • Jakým způsobem vyhodnocovat a optimalizovat efektivitu jednotlivých kanálů
    • Jak nastavovat KPI´s?
    • Kdo by měl být za efektivitu kanálů zodpovědný a proč?
    • Jaké nástroje používat k měření výkonnosti?
  • Jakým způsobem pracovat s vašimi zákazníky v různých stádiích zájmu
    • Co to je a jak se vyvíjí customer journey?
    • V jaké fázi cílit na zákazníka jakou formou komunikace?

Ukázat podrobnou osnovu školení

Pro koho je školení vhodné a potřebné znalosti

Školení doporučujeme zejména pro: marketingové pracovníky, obchodní ředitele, majitele menších a středních firem, zástupce firem procházejících úplnou, či částečnou transformací svých aktivit do online prostředí.

Na školení nejsou potřeba žádné předchozí znalosti.

Cena 3 950 Kč 4 780 Kč s DPH

Zvýhodněná cena 3 450 Kč 4 175 Kč s DPH

Ukázat podmínky pro zvýhodněnou cenu

Co je v ceně

  • studijní materiály,
  • certifikát absolventa školení, 
  • společný oběd v restauraci,
  • občerstvení po celý den, 
  • bezplatné e-mailové konzultace s lektorem po dobu 14 dní,
  • garance vrácení peněz v případě nespokojenosti.

Termíny školení

9. 5. 2017, Praha
10:00 - 18:00 Volná místa
Adresa:
na mapě
Milady Horákové 116/109,
Praha 6 - Hradčanská

Počet účastníků: Maximálně 15
Školicí místnost Hradčanská
Skolici-IINFO
  • Wi-Fi
  • Klimatizace
  • Počítače

Související školení

Při objednání dvou a více školení platíte zvýhodněnou cenu

Objednávka školení

Platba probíhá předem na zálohovou fakturu, kterou vám pošleme. Více informací k procesu objednávky či možnosti slev. V případě dotazů, nás, prosím, kontaktujte.

Školení: Zákaznické cesty v praxi
Vyberte termín Počet účastníků Zvýhodněná cena pro 4 a více účastníků
Zvýhodněná cena
3 950 Kč
4 780 Kč s DPH
Objednat další školení Kliknutím vyberte další školení a započítá se vám zvýhodněná cena
  • Online kurz: Web copywriting prakticky 4 450 Kč
  • Školení e-mail marketingu 3 450 Kč
  • Školení e-mail marketingu II - pokročilé techniky 3 450 Kč
  • Školení Facebook I 3 450 Kč
  • Školení Facebook II 3 450 Kč
  • Školení Google Analytics I 3 450 Kč
  • Školení Google Analytics II - pro pokročilé 3 450 Kč
  • Školení online marketingu 3 450 Kč
  • Školení PPC reklamy I 3 450 Kč
  • Školení PPC reklamy II – pro pokročilé 3 450 Kč
  • Školení SEO 3 450 Kč
  • Školení UX: Jak zapojit uživatele do designu 3 450 Kč
  • Školení web copywritingu 3 450 Kč
  • Školení: Aktuální právní témata marketingu 3 450 Kč
  • Školení: Instagram pro firemní i osobní marketing 3 450 Kč
  • Školení: Jak nastavit firemní značku a řídit ji v onlinu 3 450 Kč
  • Školení: Jak vytvořit rychle jednoduchý web ve Wordpressu 3 450 Kč
  • Školení: Měření a vyhodnocování kampaní 3 450 Kč
  • Školení: Obsahová strategie a content marketing 3 450 Kč
  • Školení: Online Public Relations - komunikace a sociální média v PR 3 450 Kč
  • Školení: Tvorba a šíření videoobsahu 3 450 Kč
  • Školení: Twitter pro firmy a firemní komunikaci 3 450 Kč
  • Školení: Zákaznické cesty v praxi 3 450 Kč
  • Workshop: UX design v návrhu webu 3 950 Kč
Máte nárok na zvýhodněnou cenu? Zaškrtněte a cena se automaticky sníží:
Standardní cena
Cena po slevě
Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Na další stránce zadáte fakturační údaje a jména účastníků školení