Marketingová strategie pro sociální média pro AARON - Dobrý web

Marketingová strategie pro sociální média pro AARON

AARON je první specializovanou prodejnou digitálních fotoaparátůvideokamer v České republice. Kromě kamenného obchodu v Praze provozuje také internetový obchod. Svou původní specializaci na digitální techniku postupně firma rozšířila i o sortiment z oblasti výpočetní techniky a mobilních telefonů.

Detaily spolupráce

Aaron dříve v sociálních médiích působil pouze sporadicky. Měl založenou Facebookovou stránku, jejímiž fanoušky bylo v té době 200 lidí. Jejich aktivita byla zanedbatelná. Stanovili jsme jasný cíl najít zákazníky Aaronu a přivést je na Facebookovou stránku, zároveň však najít nové zákazníky a spojit obě skupiny do aktivní komunity. Díky Dobrému webu se podařilo získat stovky nových fanoušků a zvýšit interaktivitu o desítky procent. K tomu napomohla také soutěž o fotoaparát, která proběhla v rámci jinak velmi přísných pravidel Facebooku.

Zároveň byl založen blog, kam pravidelně přibývají příspěvky týkající se fotografování, fototechniky a Aaronu samotného. Právě blog svým věcným obsahem přitahuje potenciální zákazníky a zvyšuje jejich retenci. Firma Aaron si je vědoma toho, že práce na blogu a podpora komunity se na prodejích projeví se zpožděním několika měsíců. Aaronu pomáháme nastavit vnitřní procesy, zlepšit se v propagaci a komunikaci se zákazníky a sledovat vytyčené cíle.

Aaron má po třech měsících spolupráce s Dobrým webem více než pětinásobek původního počtu fanoušků na Facebooku. Tito lidé přesně spadají do cílové skupiny Aaronu. Nejde o žádné mrtvé duše, ale základ rozvíjející se komunity. Blog a kanál na YouTube jsou důležitou doplňkovou aktivitou a jejich význam poroste.

Termín realizace
červenec 2011 – listopad 2011
Kontaktní osoba
Tomáš Kůs
Ředitel firmy
Web