Správné vyhodnocování reklamních kampaní v Google Analytics - Dobrý web

Správné vyhodnocování reklamních kampaní v Google Analytics

Prezentace

Vystupující

Pavel Jašek - nová
Pavel Jašek
Lektor

E-Business Akademie

19. 10. 2012

I když Google Analytics měří 89 % českých e-shopů, ne všichni jsou schopni správně vyhodnocovat své reklamní kampaně. Ke všem marketingovým aktivitám nelze přistupovat s jedinou otázkou: "kolik konverzí přinesly", protože jejich cíle a umístění v rozhodovacím procesu zákazníků jsou diametrálně odlišné. Přednáška zmíní praktické odlišnosti při vyhodnocování zbožových srovnávačů, SEO, PPC, e-mailového marketingu a dalších kampaní. Zajímá vás, které metriky vám budou užitečné a které přítěží? Jak poznat dopady a přínosy kampaní, které nemusely návštěvníka ihned přimět ke konverzi? Jak v kampaních hledat nejlepší obchodní příležitosti? Proberou se také podstatné předpoklady pro vyhodnocení kampaně, abyste nemuseli za šéfem jít se slovy "sorry, neměřili jsme to dobře".