Telefonické konverze - měření a optimalizace
|
Měřením telefonických konverzí násobně zlepšíte ROI online kanálů a aktivit.
Zároveň získáte:
- Přehled o tom, jaká je odezva vašich zákazníků po telefonu.
- Možnost lépe vyhodnotit návratnost mediálních investic.
- Podklady pro optimalizaci výkonu vašich propagačních aktivit.
Jak probíhá telefonické konverze - měření a optimalizace
- Definujete, které zdroje chcete sledovat (PPC, Organic, billboard,…).
- Umístíte telefonní číslo do offline propagačních materiálů a kreativ.
- Umístíte speciální kód do webu.
Co dostanete
Kompletní servis zahrnující návrh strategie sledování telefonických konverzí i vlastní technickou implementaci včetně propojení s analytickým systémem Google Analytics.
Případová studie
Česká spořitelna v pilotním provozu zavedení měření telefonických konverzí u produktu hypotéky zjistila, že zákazníci 11x častěji volí telefonní kontakt než klasický webový formulář. Tyto konverze dokázali do detailu doměřit a výsledkem bylo několikanásobně lepší ROI online aktivit.
Proč telefonické konverze - měření a optimalizace od Dobrého webu?
- Odbornost – Dobrý web získal jako první ČR certifikaci AdWords Qualified Company (nyní Google AdWords Certified Partner) v roce 2006
- Zkušenosti – výkonnostní digtální marketing děláme od roku 2003 – reference mluví za své.
- Kontinuální vzdělávání – specialisté jsou neustále vzděláváni formou interních školení či individuálních školení společností Google či Seznam.
- Návratnost investic – s tímto cílem poskytujeme služby – když nevěříme, že dokážeme digitální marketing efektivně, nenabídneme ho.
- Komplexnost – tým dobrého webu pokrývá i další nezbytné kompetence, jako jsou online reklama, SEO, copywriting, webová analytika či UX
- Podpora webové analytiky – Dobrý web od roku 2010 vlastní certifikát Google Analytics Certified Partner.
- Vzdělávání – digitální marketing školíme od roku 2004.
Dobrý web o zvyšování konverzního poměru
-
Blogspot, 6. 1. 2017
-
Blogspot, 11. 10. 2016
-
Blogspot, 16. 8. 2016
-
Přednáška, Internet Advertising Conference 2016, 12. 4. 2016
-
Podnikatel.cz, 19. 5. 2015
Školení – naučte se, jak zvýšit konverzní poměr
-
Školení online marketingu
10. května Praha
Jak efektivně investovat do onlinu?
-
Školení: Vánoce 2018 - připravte kampaň, která vašemu e-shopu zajistí rekordní tržby
19. června Praha
Naplánujte včas nejzásadnější kampaň roku.
-
Školení: Měření a vyhodnocování kampaní
28. června Praha
Webové metriky – co má smysl sledovat a hodnotit?
-
Školení e-mail marketingu
4. října Praha
Zapomeňte na spam. Získejte více zákazníků!