Telefonické konverze - měření a optimalizace - Dobrý web

Připravujeme pro vás nový web a už brzy vás uvítáme v novém kabátě. Jak děláme a pro koho, vám odpoví naše prozatimní info stránka.

Telefonické konverze - měření a optimalizace

Telefonických konverzí je na webu často až 10x více než klasických formulářových konverzí. Přesně změříme a vykážeme všechny konverze na webu a tím násobně zlepšíte ROI online kanálů a aktivit.

Měřením telefonických konverzí násobně zlepšíte ROI online kanálů a aktivit. 

Zároveň získáte:

  • Přehled o tom, jaká je odezva vašich zákazníků po telefonu.
  • Možnost lépe vyhodnotit návratnost mediálních investic.
  • Podklady pro optimalizaci výkonu vašich propagačních aktivit.

Jak probíhá telefonické konverze - měření a optimalizace

  1. Definujete, které zdroje chcete sledovat (PPC, Organic, billboard,…).
  2. Umístíte telefonní číslo do offline propagačních materiálů a kreativ.
  3. Umístíte speciální kód do webu.

Co dostanete

Kompletní servis zahrnující návrh strategie sledování telefonických konverzí i vlastní technickou implementaci včetně propojení s analytickým systémem Google Analytics.

Případová studie

Česká spořitelna v pilotním provozu zavedení měření telefonických konverzí u produktu hypotéky zjistila, že zákazníci 11x častěji volí telefonní kontakt než klasický webový formulář. Tyto konverze dokázali do detailu doměřit a výsledkem bylo několikanásobně lepší ROI online aktivit.

Proč telefonické konverze - měření a optimalizace od Dobrého webu?

  • Odbornost – Dobrý web získal jako první ČR certifikaci AdWords Qualified Company (nyní Google AdWords Certified Partner) v roce 2006
  • Zkušenosti – výkonnostní digtální marketing děláme od roku 2003 – reference mluví za své.
  • Kontinuální vzdělávání – specialisté jsou neustále vzděláváni formou interních školení či individuálních školení společností Google či Seznam.
  • Návratnost investic – s tímto cílem poskytujeme služby – když nevěříme, že dokážeme digitální marketing efektivně, nenabídneme ho.
  • Komplexnost – tým dobrého webu pokrývá i další nezbytné kompetence, jako jsou online reklama, SEO, copywriting, webová analytika či UX
  • Podpora webové analytiky – Dobrý web od roku 2010 vlastní certifikát Google Analytics Certified Partner.
  • Vzdělávání – digitální marketing školíme od roku 2004.

Další služby pro zvýšení konverzního poměru

Školení – naučte se, jak zvýšit konverzní poměr