Praktický seminář: Customer-centric content - designing, managing, measuring

Zákaznická zkušenost (customer experience) se pro většinu velkých značek stává klíčovou metrikou výkonu webu a dalších online kanálů. Gerry prozradí, jak v online identifikovat a naplnit klíčové scénáře, které vaši zákazníci chtějí řešit, a tím zvyšovat nejen NPS ale i byznys výsledky.

Máte zájem o toto školení?

I když toto školení v nejbližší době neplánujeme vypsat veřejně, rádi vám ho připravíme na míru, s ohledem na specifické potřeby a zájmy vašeho týmu.

Cena celodenního školení na míru začíná na 30 000 Kč.

Kontaktujte mě, společně vymyslíme vhodnou formu pro vaše školení

Fotografie Petra Hejcmanová

Petra Hejcmanová
Koordinátorka vzdělávání

(+420) 775 854 238

  • Analyzovat scénáře online zákazníků metodou, kterou využívají například Google, Microsoft, Cisco či IBM.
  • Použít unikátní hlasovací metodu pro prioritizaci typických zákaznických scénářů.
  • Měřit klíčové ukazatele úspěšnosti, jako jsou success rate, disaster rate či comletion time.
  • Získat dostatečně silné argumenty a data k přesvědčení klíčových stakeholderů o důležitosti CX v online prostředí. 

Seminář bude veden v anglickém jazyce bez překladu.

Session 1: Top tasks identification: Part 1

  • Getting the organization to think about customer tasks
  • Sources for a task list
  • How to refine your list of tasks

Session 2: Top tasks identification: Part 2

  • Creating category / demographic questions
  • Getting your customers to vote on the tasks
  • How best to analyze the results

Session 3: Task Performance Indicator: Part 1

  • Why we need metrics based on customer outcomes 
  • How to select participants for testing
  • How to develop task questions for testing

Session 4: Task Performance Indicator: Part 2

  • How to run a remote task performance test
  • Analyzing the results
  • Best practice in presenting results

Doporučujeme zejména pro: všechny, kteří jsou zodpovědní za self-service sekce webu, jako například selfcare, klientské zóny, internet banking, online booking, online shopping, a chtějí maximalizovat jejich spokojenost jeho návštěvníků.

Znalost anglického jazyka je nutností, protože seminář nebude překládán.

  • tištěné i elektronické materiály a podklady
  • certifikát absolventa semináře
  • oběd a občerstvení

Online vzdělávání

Moderní způsob školení z pohodlí vašeho domova, které můžete okamžitě využívat.

Přejít na e-learning a videokurzy →

Školení na míru

Chcete školení na míru vašim potřebám a současným znalostem problematiky?

Chci školení na míru →