Web copywriting - Dobrý web

Agenturní aktivity v oblasti marketingu, designu a výzkumu najdete od listopadu 2017 pod novou značkou SHERPAS..

Web copywriting

Naše texty přimějí čtenáře, aby vám s důvěrou věnovali svou pozornost. Podle průzkumů teď máme asi 5 vteřin na to, abychom vám to dokázali.

Senior Content Strategist & Copywriter

Opravdu dokáže profesionální copywriter napsat lepší texty než já sám? Jak vlastně poznám lepší text? Přesně tyto otázky se honí hlavou spoustě lidí, když se rozhodují, zda využít služby copywritera. Domníváme se, že dokud člověk nevidí svůj text vedle textu od profesionálního copywritera a neslyší vysvětlující argumenty, dokáže jen velmi obtížně posoudit reálný přínos služby.

Zákazníky oslovíme a nenudíme

Píšeme texty, které prodávají výrobky či služby a posilují obchodní značku. Rádi vám pomůžeme v těchto oblastech:

  • Tvorba nových reklamních textů.
  • Kontrola, korektura a úprava stávajících textů.
  • Tiskové zprávy, PR články.
  • Profil firmy a informace o jejích aktivitách.
  • Nabídky či popisy výrobků a služeb.
  • Názvy a slogany.
  • Textové reklamní odkazy.

Jak probíhá web copywriting

Přemýšlíme, než začneme psát

Neexistuje univerzální recept na správný copywriting – každá firma nebo výrobek si žádá své. Abychom přišli na nejlepší řešení, nalézáme odpovědi na tyto otázky:

  • Známe vaši společnost a její aktivity?
  • Jaká je vaše pozice na trhu?
  • Jaký je cíl webu?
  • Čím jsou zajímavé vaše produkty a služby?
  • V čem tkví vaše přednosti?
  • Proč jste lepší než konkurence?
  • Kdo jsou zákazníci a čtenáři vašeho webu?
  • Máme k dispozici vizuální materiály nebo jiné tiskoviny?

Co dostanete

Nové texty, které budou čtivé a atraktivní, obchodně účinné, optimalizované pro vyhledávače, pravopisně a gramaticky správné.

Výstup může být v různých formátech dle dohody s vámi:

  • Microsoft Word,
  • HTML kód,
  • přímé vytvoření v redakčním systému (CMS).

Proč si nechat napsat texty pro web od Dobrého webu?

  • Profesionální copywriter – není copywriter jako copywriter. Bude pro vás pracovat profesionální copywriter, který má za sebou tisíce normostran obchodních textů.
  • Copywriting chápeme v rámci celku – obsah je sice král, ale obsah neoptimalizovaný pro vyhledávače a špatně použitelný obchodně fungovat nebude – víme, jak do textu "zahrnout SEO i UX".
  • Vzdělávání – jako první jsme v ČR začali v roce 2008 web copywriting školit a nadále pravidelně školíme.

Dobrý web o copywritingu

Další služby pro napsání účinných textů

Školení – naučte se psát účinné texty