Web copywriting - Dobrý web

Web copywriting

Naše texty přimějí čtenáře, aby vám s důvěrou věnovali svou pozornost. Podle průzkumů teď máme asi 5 vteřin na to, abychom vám to dokázali.

Senior Content Strategist & Copywriter

Opravdu dokáže profesionální copywriter napsat lepší texty než já sám? Jak vlastně poznám lepší text? Přesně tyto otázky se honí hlavou spoustě lidí, když se rozhodují, zda využít služby copywritera. Domníváme se, že dokud člověk nevidí svůj text vedle textu od profesionálního copywritera a neslyší vysvětlující argumenty, dokáže jen velmi obtížně posoudit reálný přínos služby.

Zákazníky oslovíme a nenudíme

Píšeme texty, které prodávají výrobky či služby a posilují obchodní značku. Rádi vám pomůžeme v těchto oblastech:

  • Tvorba nových reklamních textů.
  • Kontrola, korektura a úprava stávajících textů.
  • Tiskové zprávy, PR články.
  • Profil firmy a informace o jejích aktivitách.
  • Nabídky či popisy výrobků a služeb.
  • Názvy a slogany.
  • Textové reklamní odkazy.

Jak probíhá web copywriting

Přemýšlíme, než začneme psát

Neexistuje univerzální recept na správný copywriting – každá firma nebo výrobek si žádá své. Abychom přišli na nejlepší řešení, nalézáme odpovědi na tyto otázky:

  • Známe vaši společnost a její aktivity?
  • Jaká je vaše pozice na trhu?
  • Jaký je cíl webu?
  • Čím jsou zajímavé vaše produkty a služby?
  • V čem tkví vaše přednosti?
  • Proč jste lepší než konkurence?
  • Kdo jsou zákazníci a čtenáři vašeho webu?
  • Máme k dispozici vizuální materiály nebo jiné tiskoviny?

Co dostanete

Nové texty, které budou čtivé a atraktivní, obchodně účinné, optimalizované pro vyhledávače, pravopisně a gramaticky správné.

Výstup může být v různých formátech dle dohody s vámi:

  • Microsoft Word,
  • HTML kód,
  • přímé vytvoření v redakčním systému (CMS).

Proč si nechat napsat texty pro web od Dobrého webu?

  • Profesionální copywriter – není copywriter jako copywriter. Bude pro vás pracovat profesionální copywriter, který má za sebou tisíce normostran obchodních textů.
  • Copywriting chápeme v rámci celku – obsah je sice král, ale obsah neoptimalizovaný pro vyhledávače a špatně použitelný obchodně fungovat nebude – víme, jak do textu "zahrnout SEO i UX".
  • Vzdělávání – jako první jsme v ČR začali v roce 2008 web copywriting školit a nadále pravidelně školíme.

Co říkají klienti

  • Po velmi pozitivní zkušenosti s copywritingem pro náš firemní web www.cybergenics.cz jsme si od Dobrého webu nechali vypracovat copywriting i na náš produktový web. Součástí toho byla i konzultace na téma přístupnosti a použitelnosti tohoto webu. Opět nás překvapilo, jaké nedostatky na webu byli lidé z Dobrého webu objevit a jaký výrazný nárůst klientů po těchto úpravách náš web zaznamenal. Copywriting pro nejdůležitější stránky ještě podpořil tento trend a zároveň zlepšil pozice webu ve fulltextových vyhledávačích.

  • Před časem jsme si nechali zpracovat copywriting pro náš firemní web. Přesto, že se zabýváme tvorbou webů a o copywritingu něco víme, přenechali jsme tuto činnost odborníkům. Spolupráce po celou dobu byla perfektní a výsledek nás mile překvapil. Ve fulltextových vyhledávačích se bez dalších úprav webu vylepšily pozice i na ty nejvíce konkurenční fráze, jako je "tvorba www stránek" apod. Na základě této zkušenosti jsme si od Dobrého webu nechali vypracovat copywriting i na náš další web.

  • Úpravu produktových textů stránek pro fi-remní klientelu zvládá Dobrý web nad naše očekávání. V podstatě by se dalo říci, že se copywriterovi podařilo zhmotnit naše před-stavy o ideálním textu. Profesionalita, boha-té zkušenosti, velmi dobrá znalost českého jazyka a navíc příjemná atmosféra při spo-lečném dolaďování textů jsou zárukou kvalit-ního výsledku. Těšíme se na další společné psaní s Dobrým webem.

Ukázat další ohlasy

Další reference

Dobrý web o copywritingu

Další služby pro napsání účinných textů

Školení – naučte se psát účinné texty