Web copywriting pro Českou spořitelnu - Dobrý web

Web copywriting pro Českou spořitelnu

Josef Laurenčík
Josef Laurenčík
Produktový manažer MSE úvěrů

Úpravu produktových textů stránek pro fi-remní klientelu zvládá Dobrý web nad naše očekávání. V podstatě by se dalo říci, že se copywriterovi podařilo zhmotnit naše před-stavy o ideálním textu. Profesionalita, boha-té zkušenosti, velmi dobrá znalost českého jazyka a navíc příjemná atmosféra při spo-lečném dolaďování textů jsou zárukou kvalit-ního výsledku. Těšíme se na další společné psaní s Dobrým webem.

Česká spořitelna je banka s dlouholetou tradicí, orientovaná na drobné klienty, malé a střední firmy a na města a obce. Nezastupitelnou roli hraje také ve financování velkých korporací a v poskytování služeb v oblasti finančních trhů. Finanční skupina České spořitelny je počtem přes 5 milionu klientů největší bankou na trhu.

Detaily spolupráce

Termín realizace
květen 2012 – dosud
Web