Web pro Blue, novou značku České spořitelny, navrhl Dobrý web - Dobrý web

Připravujeme pro vás nový web a už brzy vás uvítáme v novém kabátě. Jak děláme a pro koho, vám odpoví naše prozatimní info stránka.

Web pro Blue, novou značku České spořitelny, navrhl Dobrý web

Praha, 1. října 2014 – Dobrý web, přední hráč mezi českými agenturami pro digitální marketing, kompletně zaštítil návrh dnes spuštěných webových stránek Blue, nové značky České spořitelny - www.blue.cz

Dobrý web realizoval veškeré fáze návrhu nových webových stránek značky Blue od počátečního výzkumu a workshopů pro sběr vizí, přes prototypování, grafický design, tvorbu šablon (html a css) až po příručku stylu jazyka a tónu online komunikace značky (tzv. styleguide) a tvorbu obsahu webu. Během všech fází návrhu navíc probíhala kontinuální uživatelská testování. Protože bylo třeba myslet i na uživatele mobilních zařízení, je web plně responzivní. 

„Začínali jsme se zadáním navrhnout web, který bude pro zákazníky symbolem profesionality, zodpovědnosti a přátelského přístupu. Aby se to povedlo, bylo třeba se od začátku společně se zástupci klíčových oddělení banky soustředit na jednoduchost a intuitivnost uživatelského rozhraní, emoce vyvolávané grafickým designem, srozumitelnost a obchodní přesvědčivost textů a samotné portfolio produktů,“ říká k projektu Luboš Plotěný, ředitel agentury Dobrý web, a pokračuje: „Společné úsilí nejprve vyústilo v jednoznačné a úplné zadání pro implementaci nového webu, na kterém panovala shoda napříč všemi divizemi banky, a především ve výsledný web. Ten je modelovým příkladem jednoduché a přehledné nabídky bankovních služeb přímo na míru požadavkům velmi specifických zákazníků.“ 

Návrh webu pro značku Blue je vyvrcholením dosavadní spolupráce Dobrého webu a České spořitelny, ve které agentura zúročila bohaté dlouholeté zkušenosti z návrhu a realizace množství digitálních strategií nejen pro banky a jiné finanční instituce.

O Dobrém webu 

Dobrý web jedinečným způsobem propojuje své více než desetileté know-how v oblasti digitálního marketingu a zkušenosti své mezinárodní UX divize ExperienceU. Díky této kombinaci je Dobrý web ideálním partnerem při návrhu a realizaci digitálních strategií pro firmy působící nejen na českém trhu. Dobrý web navíc pořádá pravidelná školení a semináře, jeho specialisté se účastní prestižních konferencí a pravidelně publikují v odborných titulech.

Více informací naleznete na www.dobryweb.cz

Sledujte Dobrý web také na sociálních sítích: FacebookTwitterLinkedIn či Google+

Kontakt pro média

Petr Pluháček, Marketing and PR Manager

E-mail: petr.pluhacek@dobryweb.cz
Mobil: (+420) 773 773 817 
Web: www.dobryweb.cz

Datum vydání: 1. 10. 2014