Webová analytika - Dobrý web

Webová analytika

Zvyšování konverzního poměru

Pomůžeme vám zjistit, jaké řešení bude fungovat lépe a generovat více konverzí. Poradíme vám, jaké nástroje použít, aby vaše rozhodnutí byla podložena čísly – nikoli jen dojmy a názory.

Nastavení analytických nástrojů

Zkontrolujeme, zda máte správně nastavený analytický nástroj. Pomůžeme vám nastavit Google Analytics a další běžně používané systémy webové analytiky.

Využíváte webovou analytiku naplno?

  • Máte-li e-shop či jiný transakční web, měříte hodnotu jednotlivých objednávek?
  • Dokážete přesně vyčíslit přínos konkrétní reklamní kampaně? Bez ohledu na to, zda šlo o banner, PPC reklamu, e-mailový newsletter či zápis na Firmy.cz?
  • Rozhodujete o úpravách webu na základě analytiky? Vyhodnocujete v analytickém nástroji přínos úprav webu?
  • Hledáte v analytickém nástroji odpovědi na vaše otázky nebo si jen bezcílně prohlížíte reporty?
  • Pracujete s ukazateli, jako jsou bounce rate, konverzní poměr či hodnota konverzí?
  • Vyhodnocujete pomocí analytického systému výsledky SEO?

Pokud jste alespoň na jednu otázku odpověděli „NE“, utíkají vám někde peníze. Máte-li zájem, rádi vám pomůžeme s nastavením všeho potřebného od definování klíčových ukazatelů výkonu po nastavení automatického zasílání reportů.

Časté dotazy pro analyzování webu

Dobrý web o analýze webu

Školení – naučte se, jak analyzovat web