Workshop: Analýza e-commerce webu pomocí uživatelského testování - Dobrý web

Workshop: Analýza e-commerce webu pomocí uživatelského testování

Naučte se efektivně získávat zpětnou vazbu od zákazníků. Co jim chybí v nabídce? Jaké informace jsou důležité? Dokážou je najít? Proč nedokončují objednávky? Pro každou prodejní stránku mohou být jiné odpovědi, ale univerzální nástroj na jejich odhalení existuje.

Filip Ekl
Filip Ekl
Head of User Experience

Filip je specialista na návrh, realizaci a vyhodnocování uživatelských výzkumů a testování. Má praktické zkušenosti s návrhem grafického rozhraní a uživatelských testů velkých ale i menších  webů.

ucebna-skolenilogo-experienceUmaterialy-2garance-spokojenosti

Co se na školení naučíte

Workshop je zaměřen na uživatelské testování použitelnosti e-commerce stránky. Naučíte se vše, co potřebujete, abyste si testování mohli sami vyzkoušet.

  • Co, kdy a jak testovat.
  • Vybrat správnou strategii a metody testování. 
  • Zvolit a najít vhodné respondenty.
  • Správně definovat otázky a očekávání.
  • Připravit technickou realizaci testování.
  • Na vlastní kůži (na vlastním webu) si zkusíte moderování uživatelského testování.
  • Vyhodnotit výsledky testování.

Podrobná osnova školení

Podrobná osnova školení

Analýza nákupního procesu

  • Definice cílové skupiny
  • Mapování nákupního procesu
  • Postup pro sledování problémových míst 

Možnosti dotazníkového a moderovaného testování


Dotazníkový průzkum

  • Co se dá dotazníky zjišťovat
  • Jak navrhnout otázky
  • Vhodné nástroje
  • Vyhodnocení odpovědí

Uživatelské testování

  • Co se dá zjišťovat pomocí uživatelského testování
  • Stanovení hypotéz
  • Příprava scénáře a moderátora
  • Nábor respondentů
  • Odměny
  • Možnosti a technika nahrávání rozhovorů
  • Moderování uživatelského testování
  • Zaznamenání výsledků
  • Vyhodnocení a klasifikace zjištění
  • Prezentace výsledků

Ukázat podrobnou osnovu školení

Pro koho je školení vhodné a potřebné znalosti

Školení doporučujeme zejména pro: primárně provozovatele e-shopů a firemních webů, kteří mají chuť osobně proniknout do myšlení svých zákazníků. Užitečné bude také pro tvůrce a vývojáře, kteří chtějí zakládat svou práci na analýze a poznání koncových uživatelů.

Školení pomůže každému, pro koho není uživatelské testování rutinní součástí každého projektu. Pokud u vás ve firmě není zapojení uživatelů stejně samozřejmé jako dýchání, bude na vás mít školení blahodárné účinky.

Cena 8 000 Kč 9 680 Kč s DPH

Akční cena 4 000 Kč 4 840 Kč s DPH

Ukázat podmínky pro zvýhodněnou cenu

Co je v ceně

  • studijní materiály,
  • certifikát absolventa školení, 
  • společný oběd v restauraci
  • občerstvení po celý den, 
  • bezplatné e-mailové konzultace s lektorem po dobu 14 dní,
  • garance vrácení peněz v případě nespokojenosti.

Termíny školení

20. 9. 2018, Praha
10:00 - 17:00 Volná místa
Adresa:
na mapě
Milady Horákové 116/109,
Praha 6 - Hradčanská

Počet účastníků: Maximálně 8
Školicí místnost Hradčanská
Skolici-IINFO
  • Wi-Fi
  • Klimatizace
  • Počítače

Související školení

Při objednání dvou a více školení platíte zvýhodněnou cenu

Objednávka školení

Platba probíhá předem na zálohovou fakturu, kterou vám pošleme. Více informací k procesu objednávky či možnosti slev. V případě dotazů, nás, prosím, kontaktujte.

Workshop: Analýza e-commerce webu pomocí uživatelského testování
Vyberte termín Počet účastníků Zvýhodněná cena pro 4 a více účastníků
Akce: Sleva 50 %
4 000 Kč
4 840 Kč s DPH
Objednat další školení Kliknutím vyberte další školení a započítá se vám zvýhodněná cena
  • Instagram Stories. Televizní vysílání (nejen) pro mladé 1 495 Kč
  • Novinky v zobrazování na Facebooku aneb jak léčit závislosti na Facebooku pro firmy a firemní marketing 1 495 Kč
  • Online kurz: Web copywriting prakticky 2 475 Kč
  • Školení e-mail marketingu 2 245 Kč
  • Školení Google Analytics I 1 995 Kč
  • Školení Google Analytics II - pro pokročilé 2 245 Kč
  • Školení PPC reklamy I 1 995 Kč
  • Školení PPC reklamy II – pro pokročilé 2 495 Kč
  • Školení SEO 1 995 Kč
  • Školení: Měření a vyhodnocování kampaní 3 500 Kč
  • Školení: Sociální média I 1 995 Kč
  • Školení: Sociální média II - pro pokročilé 1 995 Kč
  • Workshop pro eshopy: Příprava vánoční kampaně 4 495 Kč
  • Workshop: Analýza e-commerce webu pomocí uživatelského testování 4 000 Kč
  • Workshop: Copywriting 2 495 Kč
  • Workshop: UX design v návrhu webu 2 495 Kč
Máte nárok na zvýhodněnou cenu? Zaškrtněte a cena se automaticky sníží:
Standardní cena
Cena po slevě
Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Na další stránce zadáte fakturační údaje a jména účastníků školení