Workshop: Analýza e-commerce webu pomocí uživatelského testování - Dobrý web

Workshop: Analýza e-commerce webu pomocí uživatelského testování

Co chybí vašim zákazníkům v nabídce? Jaké informace jsou pro ně důležité? Dokážou je najít? Proč nedokončují objednávky? Váš e-shop může mít mnoho skrytých příležitostí ke zlepšení, které vám pomůže odhalit spolehlivý nástroj – uživatelské testování použitelnosti.

Filip Ekl
Filip Ekl
Head of User Experience

Filip je specialista na návrh, realizaci a vyhodnocování uživatelských výzkumů a testování. Má praktické zkušenosti s návrhem grafického rozhraní a uživatelských testů velkých ale i menších  webů.

ucebna-skolenilogo-experienceUmaterialy-2garance-spokojenosti

Co se na školení naučíte

Workshop je zaměřen na uživatelské testování použitelnosti e-commerce stránky. Naučíte se vše, co potřebujete, abyste si testování mohli sami vyzkoušet.

  • Co, kdy a jak testovat.
  • Vybrat správnou strategii a metody testování. 
  • Zvolit a najít vhodné respondenty.
  • Správně definovat otázky a očekávání.
  • Připravit technickou realizaci testování.
  • Na vlastní kůži (na vlastním webu) si zkusíte moderování uživatelského testování.
  • Vyhodnotit výsledky testování.

Podrobná osnova školení

Podrobná osnova školení

Analýza nákupního procesu

  • Definice cílové skupiny
  • Mapování nákupního procesu
  • Postup pro sledování problémových míst 

Možnosti dotazníkového a moderovaného testování


Dotazníkový průzkum

  • Co se dá dotazníky zjišťovat
  • Jak navrhnout otázky
  • Vhodné nástroje
  • Vyhodnocení odpovědí

Uživatelské testování

  • Co se dá zjišťovat pomocí uživatelského testování
  • Stanovení hypotéz
  • Příprava scénáře a moderátora
  • Nábor respondentů
  • Odměny
  • Možnosti a technika nahrávání rozhovorů
  • Moderování uživatelského testování
  • Zaznamenání výsledků
  • Vyhodnocení a klasifikace zjištění
  • Prezentace výsledků

Ukázat podrobnou osnovu školení

Pro koho je školení vhodné a potřebné znalosti

Školení doporučujeme zejména pro: primárně provozovatele e-shopů a firemních webů, kteří mají chuť osobně proniknout do myšlení svých zákazníků. Užitečné bude také pro tvůrce a vývojáře, kteří chtějí zakládat svou práci na analýze a poznání koncových uživatelů.

Školení pomůže každému, pro koho není uživatelské testování rutinní součástí každého projektu. Pokud u vás ve firmě není zapojení uživatelů stejně samozřejmé jako dýchání, bude na vás mít školení blahodárné účinky.

Cena 8 000 Kč 9 680 Kč s DPH

Zvýhodněná cena 7 000 Kč 8 470 Kč s DPH

Ukázat podmínky pro zvýhodněnou cenu

Co je v ceně

  • studijní materiály,
  • certifikát absolventa školení, 
  • společný oběd v restauraci
  • občerstvení po celý den, 
  • bezplatné e-mailové konzultace s lektorem po dobu 14 dní,
  • garance vrácení peněz v případě nespokojenosti.

Termíny školení

20. 9. 2018, Praha
10:00 - 17:00 Volná místa
Adresa:
na mapě
Milady Horákové 116/109,
Praha 6 - Hradčanská

Počet účastníků: Maximálně 8
Školicí místnost Hradčanská
Skolici-IINFO
  • Wi-Fi
  • Klimatizace
  • Počítače

Související školení

Při objednání dvou a více školení platíte zvýhodněnou cenu

Objednávka školení

Platba probíhá předem na zálohovou fakturu, kterou vám pošleme. Více informací k procesu objednávky či možnosti slev. V případě dotazů, nás, prosím, kontaktujte.

Workshop: Analýza e-commerce webu pomocí uživatelského testování
Vyberte termín Počet účastníků Zvýhodněná cena pro 4 a více účastníků
Zvýhodněná cena
8 000 Kč
9 680 Kč s DPH
Objednat další školení Kliknutím vyberte další školení a započítá se vám zvýhodněná cena
  • Instagram Stories. Televizní vysílání (nejen) pro mladé 2 490 Kč
  • Novinky v zobrazování na Facebooku aneb jak léčit závislosti na Facebooku pro firmy a firemní marketing 2 490 Kč
  • Online kurz: Web copywriting prakticky 4 450 Kč
  • Školení e-mail marketingu 3 990 Kč
  • Školení Google Analytics I 3 490 Kč
  • Školení Google Analytics II - pro pokročilé 3 990 Kč
  • Školení PPC reklamy I 3 490 Kč
  • Školení PPC reklamy II – pro pokročilé 4 490 Kč
  • Školení SEO 3 490 Kč
  • Školení: Měření a vyhodnocování kampaní 6 000 Kč
  • Školení: Sociální média I 3 490 Kč
  • Školení: Sociální média II - pro pokročilé 3 490 Kč
  • Workshop: Analýza e-commerce webu pomocí uživatelského testování 7 000 Kč
  • Workshop: Copywriting 4 490 Kč
  • Workshop: UX design v návrhu webu 4 490 Kč
Máte nárok na zvýhodněnou cenu? Zaškrtněte a cena se automaticky sníží:
Standardní cena
Cena po slevě
Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Na další stránce zadáte fakturační údaje a jména účastníků školení