Workshop: Začínáme s uživatelským testováním webu - Dobrý web

Workshop: Začínáme s uživatelským testováním webu

Přemýšleli jste někdy, co chybí zákazníkům ve vaší nabídce? Jaké informace jsou pro ně důležité? Jestli je dokážou najít, nebo třeba proč nedokončují objednávky? Váš web může mít mnoho skrytých příležitostí ke zlepšení, které vám pomůže odhalit spolehlivý nástroj – testování s využitím reálných lidí z vaší cílové skupiny.

DW - nové - FE
Filip Ekl
Head of User Experience

Filip je specialista na návrh, realizaci a vyhodnocování uživatelských výzkumů a testování. Má praktické zkušenosti s návrhem grafického rozhraní a uživatelských testů velkých ale i menších  webů.

ucebna-skolenilogo-experienceUmaterialy-2garance-spokojenosti

Co se na školení naučíte

V prostředí našeho unikátního test-labu se zaměříme na uživatelské testování použitelnosti vašich webů. Naučíte se vše, co potřebujete, abyste si testování mohli sami vyzkoušet. Především:

  • Co, kdy a jak testovat.
  • Vybrat správnou strategii a metody testování. 
  • Zvolit a najít vhodné respondenty.
  • Správně definovat otázky a očekávání.
  • Připravit technickou realizaci testování.
  • Na vlastní kůži (na vlastním webu) si zkusíte moderování uživatelského testování.
  • Vyhodnotit výsledky testování.

Podrobná osnova školení

Podrobná osnova školení

Analýza nákupního procesu

  • Definice cílové skupiny
  • Mapování nákupního procesu
  • Postup pro sledování problémových míst 

Možnosti dotazníkového a moderovaného testování


Dotazníkový průzkum

  • Co se dá dotazníky zjišťovat
  • Jak navrhnout otázky
  • Vhodné nástroje
  • Vyhodnocení odpovědí

Uživatelské testování

  • Co se dá zjišťovat pomocí uživatelského testování
  • Stanovení hypotéz
  • Příprava scénáře a moderátora
  • Nábor respondentů
  • Odměny
  • Možnosti a technika nahrávání rozhovorů
  • Moderování uživatelského testování
  • Zaznamenání výsledků
  • Vyhodnocení a klasifikace zjištění
  • Prezentace výsledků

Ukázat podrobnou osnovu školení

Pro koho je školení vhodné a potřebné znalosti

Školení doporučujeme zejména pro: primárně provozovatele e-shopů a firemních webů, kteří mají chuť osobně proniknout do myšlení svých zákazníků. Užitečné bude také pro tvůrce a vývojáře, kteří chtějí zakládat svou práci na analýze a poznání koncových uživatelů.

Školení pomůže každému, pro koho není uživatelské testování rutinní součástí každého projektu. Pokud u vás ve firmě není zapojení uživatelů stejně samozřejmé jako dýchání, bude na vás mít školení blahodárné účinky.

Cena 4 990 Kč 6 038 Kč s DPH

Zvýhodněná cena 4 490 Kč 5 433 Kč s DPH

Ukázat podmínky pro zvýhodněnou cenu

Co je v ceně

  • studijní materiály,
  • certifikát absolventa školení, 
  • společný oběd v restauraci
  • občerstvení po celý den, 
  • bezplatné e-mailové konzultace s lektorem po dobu 14 dní,
  • garance vrácení peněz v případě nespokojenosti.

Termíny školení

29. 5. 2019, Praha
10:00 - 17:00 Volná místa
Adresa:
na mapě
Milady Horákové 116/109, Praha 6

Počet účastníků: Maximálně 8
Lab (4. patro)
  • Wi-Fi
  • Klimatizace

17. 9. 2019, Praha
10:00 - 17:00 Volná místa
Adresa:
na mapě
Milady Horákové 116/109, Praha 6

Počet účastníků: Maximálně 8
Lab (4. patro)
  • Wi-Fi
  • Klimatizace

Související školení

Při objednání dvou a více školení platíte zvýhodněnou cenu

Objednávka školení

Platba probíhá předem na zálohovou fakturu, kterou vám pošleme. Více informací k procesu objednávky či možnosti slev. V případě dotazů, nás, prosím, kontaktujte.

Workshop: Začínáme s uživatelským testováním webu
Vyberte termín Počet účastníků Zvýhodněná cena pro 4 a více účastníků
Zvýhodněná cena
4 990 Kč
6 038 Kč s DPH
Objednat další školení Kliknutím vyberte další školení a započítá se vám zvýhodněná cena
  • Online kurz: Web copywriting prakticky 4 490 Kč
  • Školení e-mail marketingu 3 990 Kč
  • Školení Google Analytics I 3 490 Kč
  • Školení Google Analytics II - pro pokročilé 3 990 Kč
  • Školení Podcasty: Jak využít tohoto trendu k získání nových zákazníků 3 990 Kč
  • Školení PPC reklamy I 3 490 Kč
  • Školení PPC reklamy II – pro pokročilé 4 490 Kč
  • Školení SEO 3 490 Kč
  • Školení: Firemní Instagram pro začátečníky 3 490 Kč
  • Školení: Jak připravit kampaně, aby vydělávaly 5 990 Kč
  • Školení: LinkedIn a jeho využití pro firemní propagaci 4 490 Kč
  • Školení: Obsahová strategie pro web 4 490 Kč
  • Školení: SEO pro e-commerce 3 490 Kč
  • Školení: Sociální média I 3 490 Kč
  • Školení: Sociální média II - pro pokročilé 3 490 Kč
  • Workshop: Copywriting 4 490 Kč
  • Workshop: UX design v návrhu webu 4 490 Kč
  • Workshop: Začínáme s uživatelským testováním webu 4 490 Kč
Máte nárok na zvýhodněnou cenu? Zaškrtněte a cena se automaticky sníží:
Standardní cena
Cena po slevě
Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Na další stránce zadáte fakturační údaje a jména účastníků školení