Zavedení sociálních médií do firemní komunikace pro ČMSS - Dobrý web

Připravujeme pro vás nový web a už brzy vás uvítáme v novém kabátě. Jak děláme a pro koho, vám odpoví naše prozatimní info stránka.

Zavedení sociálních médií do firemní komunikace pro ČMSS

kubin-tomas
Tomáš Kubín
Marketingový specialista

Již několik let spolupracuje ČMSS s Dobrým webem v oblastech webové analytiky, PPC, social i online strategie. Díky správně nastavené dlouhodobé spolupráci vykazujeme velmi dobré výsledky především ve výkonnostním marketingu a posouváme se technologicky stále kupředu. Dobrému webu nechybí kvalitní lidé, a to nejen po stránce odborné, ale i lidské. Dobrému webu se daří nacházet způsoby, jak potřeby ČMSS realizovat.

Českomoravská stavební spořitelna je tuzemskou jedničkou v bydlení a finanční jistotě. Nabízí širokou škálu produktů od stavebního spoření a financování bydlení až po potřeby domácností. Tradičně si zakládá na kvalifikovaném poradenství a komplexním servisu více než 2 800 profesionálních finančních poradců. Ti jsou klientům po domluvě kdykoli a kdekoli k dispozici. Vždy je jejich cílem najít řešení na míru klientových přání a potřeb.

Detaily spolupráce

Našemu klientovi v oblasti internetového marketingu, Českomoravské stavební spořitelně, jsme nabídli strategii pro využití sociálních médií. Vytvořili jsme marketingový plán, jak oslovit zákazníky pomocí sociálních sítí, a zaškolili interní pracovníky klienta.

Vedle Facebooku jsme se zaměřili i na další sociální sítě. ČMSS se nyní pouští do správy dvou kanálů na Twitteru. Jeden se zaměřuje na podporu zákazníků, druhý slouží pro šíření podstatných informací nejen o firmě, ale také o aktuálním stavu oboru.

Dále jsme pro ČMSS navrhli podobu a strukturu blogu a diskusního fóra, které budou postupně nabývat na významu. Naším společným cílem je prezentovat ČMSS ve světle primární autority v oblasti financování bydlení a právě blog a diskusní fórum budou důležitými informačně komunikačními kanály.

Dlouhodobým cílem ČMSS v oblasti sociálních médií je budování komunity, která bude pomáhat při tvorbě relevantního obsahu a šířit sdělení poskytovaná ČMSS. Tato komunita pak bude dále využívána pro dílčí marketingové kampaně.

Termín realizace
říjen 2011 – prosinec 2011
Kontaktní osoba
Tomáš Kubín
Marketingový specialista
Web