Zvyšování návštěvnosti - Dobrý web

Připravujeme pro vás nový web a už brzy vás uvítáme v novém kabátě. Jak děláme a pro koho, vám odpoví naše prozatimní info stránka.

Zvyšování návštěvnosti

SEO

Zvýšíme přirozenou návštěvnost vašeho webu z vyhledávačů – systematicky, trvale a samozřejmě bez zakázaných praktik, u kterých hrozí penalizace. Zajímáme se o celek, nikoli o pozice na konkrétní klíčové slovo.

PPC

Poradíme vám, jak zvýšit výkon vašich PPC kampaníVytvoříme a budeme efektivně spravovat PPC reklamu generující konverze. Kde? Google AdWords, Sklik, Facebook, Etarget, LinkedIn, Microsoft adCenter, Yahoo! a další.

Výsledkem SEO i PPC by měly být konverze

PPC a SEO jsou metody výkonnostního (performance) marketingu. Návratnost investovaných peněz (ROI) je proto jediným relevantním ukazatelem pro jejich vyhodnocování. Přestaňte trávit čas sledováním počtu prokliků, impresí, míry prokliku, pozic či ceny za proklik. Tyto ukazatele pouze odvádí vaši pozornost od opravdu důležitých metrik.

Při tomto vnímání je investice do PPC či SEO (z dlouhodobého hlediska) efektivní jedině za okolností, kdy je převýšena zisky, které přivádí. Výsledkem proto nemůže být nic jiného než konverze.

Kolik vás PPC či SEO stojí, určitě víte. Zda se vám investice vrací, také zjistíte snadno. Stačí jen vědět:

  • Kolik konverzí přivádějí jednotlivé PPC kampaně či přirozené výsledky vyhledávání – tyto informace vám poskytne každý dobře nastavený nástroj webové analytiky (například Google Analytics).
  • Jaká je hodnota těchto konverzí (resp. zisk, který vám přivedly).

Výpočet návratnosti investice je již pak triviální – porovnáte vynaložené peníze s penězi vydělanými. Možná to úplně změní váš pohled na výkonnost vašich PPC kampaní či SEO.

PPC a SEO musí jít ruku v ruce

SEO i PPC je důležité dělat ve vzájemné součinnosti zastřešené jednotnou strategií výkonnostního marketingu. Proč?

  • Výsledky PPC kampaní jsou tím nejkvalitnějším podkladem pro analýzu klíčových slov, kterou musí kontinuální SEO začínat.
  • Data o přirozené návštěvnosti webu jsou důležitá pro vytvoření PPC kampaní, které budou hned od začátku generovat dostatek příjmů.
  • Zohlednění výsledků SEO při cenové optimalizaci PPC kampaní pomůže výrazně snížit náklady na PPC.

Nedělejte PPC bez SEO ani SEO bez PPC.

Školení – naučte se, jak zvýšit návštěvnost