Google Data Studio

Ukážeme si, na jakých principech Data Studio pracuje, jak se do něj dostávají data a jak se vizualizují podle potřeby. Ukážeme si, jak report i jednotlivé prvky nastylovat. Postavíme si report od začátku (případně z dodané šablony) a doplníme ho o nejtypičtější příklady použití.

Jakub Straka Kormidelník v Dobrákampaň.cz

6 ukázkových lekcí zdarma!

Google Data Studio
APEK

Vzdělávání pro e-commerce je připraveno ve spolupráci s APEK

Termíny

Jedná se o e-learning, ihned po zaplacení dostanete přístup a můžete začít studovat.

Cena

Za hubičku -50 % už jen 4 dny
4 850 Kč
2 425 Kč
2 934 Kč s DPH

Pro členy  APEK

Zdarma 

Program je zaměřený velmi prakticky a popisuje nejen základní fungování Data Studia, ale zejména ukazuje, jak ho používat s ohledem na nejčastější potřeby.

Propojíme do Google Data Studia (GDS) informace o chování návštěvníků na vašem webu, o výkonech prodeje vašeho eshopu, ale také třeba tabulku vašich prodejců a jejich výsledků.

Report i grafy si nastylujeme a postupně projdeme možnosti všech typů grafů, ať již potřebujete vytáhnout

  • jedno číslo,
  • vývoj ukazatelů v čase,
  • tabulku o mnoha sloupcích.

Naučíte se spojit všechna potřebná data do jednoho reportovacího přehledu a ušetřit si tak spoustu drahocenného času stráveného sledováním různých systémů.

Naučíte se také report přizpůsobit tak, aby přesně odpovídal způsobu, jakým nad daty uvažujete a jak je potřebujete vizualizovat.

Prohlédněte si 6 ukázkových lekcí zdarma!

Označené lekce si můžete prohlédnout zcela zdarma! V následujícím kroku pro váš e-mail vytvoříme účet a za pár minut můžete studovat!

Prohlédnout lekce zdarma →
Úvod
  • Úvod kurzu slovem lektora Zdarma
Výhody GDS, určení, přihlášení
  • Obsah Zdarma
  • Co je potřeba pro práci s GDS
  • Komu je a není GDS určeno, jeho hlavní výhody
  • Jak se přihlásit do GDS Zdarma
  • Odkaz na přihlášení do GDS
Základní nastavení
  • Založení reportu a šablony Zdarma
  • Odkaz na galerii šablon
  • Využití vzorového reportu a propojení dat
  • Odkaz na vzorový report
Jak Google data studio funguje - základní přehled
  • Obsah Zdarma
  • Zdroje dat; typy zdrojů, pluginy
  • Google Analytics - ukázková zdrojová data
  • Připojení nového zdroje dat do reportu
  • Grafy; vizualizace dat, widgety, základní nastavení - 8
  • Ovládací prvky; jejich typy, příklady a použití
Zdroje dat
  • Obsah
  • Výchozí zdroje dat, kontektory komunity a třetích stran, dimenze a metriky, specifikum českého prostředí
Grafy
  • Obsah
  • Typy grafů; možnosti nastavení a stylizace
  • Nastavení zobrazení typu tabulka
  • Srovnání časových období v různých typech grafů
Ovládací prvky
  • Obsah
  • Způsoby ovládání reportu, typy ovládacích prvků a jejich typická využití
Stavba reportu
  • Obsah
  • Stavba reportu, stránkování, sdílení reportu a automatizace zasílání, stylování reportu
  • Vložení webové stránky do reportu
  • Vložení webové stránky do reportu
  • Vložení reportu do vlastní stránky
  • Vložení reportu do vlastní stránky
Příklady nejužitečnějších využití
  • Obsah
  • Grafy pro běžné metriky webu a vizualizaci výkonu obchodu
  • Informace o uživatelích a jejich chování na webu
  • Filtrování grafů
  • Seznam dimenzí a metrik ve zdroji dat
  • Tabulky Google jako zdroj; zpracování externí tabulky
  • Vizualizace dat z Google Formulářů
  • Vizualizace dat z Google Formulářů
  • Připojení Google Search Console
  • Připojení Google Search Console
Pokročilé funkce
  • Obsah
  • Podrobnější údaje, zanořené dimenze a posuvníky metrik
  • Vlastní pole a vypočtené vzorce, IF funkce, CASE funkce
  • Slučování zdrojů; výhody, klíče, způsob slučování dat
  • Slučování zdrojů - praktický příklad
  • Slučování zdrojů - praktický příklad
Závěr
  • Závěr kurzu Zdarma
  • Závěrečný test znalostí
  • Užitečné odkazy

 

 

 

Doporučujeme zejména pro: management firem, marketingová oddělení, obchodní oddělení, online agentury, freelancery i jejich klienty.

O lektorovi

Jakub Straka

Kormidelník v Dobrákampaň.cz

Jakub se věnuje analytice a marketingu přes 10 let, včetně dvou let v irské centrále Google, kde se zabýval i školením Google Analytics pro české agentury. Aktuálně vede tým analytiků a PPC specialistů v agentuře Dobrákampaň.cz a stará se, aby všechna data dávala klientům na konci dne smysl.


Online vzdělávání

Moderní způsob školení z pohodlí vašeho domova, které můžete okamžitě využívat.

Přejít na e-learning a videokurzy →

Školení na míru

Chcete školení na míru vašim potřebám a současným znalostem problematiky?

Chci školení na míru →

Doporučená školení


Vzdělávací program
Ihned k dispozici
E-learning
Za hubičku -50 % už jen 4 dny
4 850 Kč
2 425 Kč
bez DPH
Videokurz
Ihned k dispozici
E-learning

Google Analytics I.

Webová analytika
Za hubičku -50 % už jen 4 dny
2 750 Kč
1 375 Kč
bez DPH
Online školení
23. srpna
9 - 17 h
Zoom

Google Analytics I (Zoom)

Webová analytika
Firstminute sleva -20 % do 22. července
4 250 Kč
3 400 Kč
bez DPH
Volná místa