Odpolední online akademie: Marketingová strategie a copywriting

Nalaďte se na pohodovou letní atmosféru a zdokonalte své marketingové schopnosti na letní odpolední akademii. Během čtyř odpolední se naučíte připravit fungující marketingovou a obsahovou strategii.

 

Martin Přinosil vám pomůže zjistit, kde se jako firma nacházíte a kam se chcete posunout. Naučíte se tvořit marketingovou strategii tak, aby vaší značce sloužila dlouhé roky a stála na pevných nohách. Ve dvou dnech na vás čeká školení nadupané reálným know-how a postupy, které si hned vyzkoušíte na workshopu.

 

Do světa copywritingu vás vezme Anna Sálová. Po teoretickém úvodu si pod jejím vedením připravíte obsahovou strategii pro vaše online projekty a naučíte se psát poutavé titulky a kratší texty. Poté si posvítíte na vztah copy a SEO a na to, jak do textu citlivě vpravit klíčová slova, aby byli spokojení zákazníci i vyhledávače.

Anna Sálová Obsahový stratég
Martin Přinosil Marketingový stratég
Odpolední online akademie: Marketingová strategie a copywriting

Termíny

Online školení přes ZOOM
15 - 19:30 h
Počet účastníků: 20
Online

Cena

6 590 Kč
7 974 Kč s DPH

Marketingová strategie:

  • Vytvoříte vstupní analýzu marketingové strategie.
  • Definujete svou vizi a poslání.
  • Naučíte se pracovat s cílovými skupinami.
  • Vyberete správnou taktiku k naplnění strategie.
  • Vyhodnotíte, jak se vám daří strategii naplňovat.

 

Copywriting a obsahová strategie:

  • Proč je obsah důležitý a jak vám s jeho tvorbou pomůže obsahová strategie.
  • Hlavní zásady copywritingu.
  • Jak si SEO a copywriting vzájemně pomáhají.

Odpolední online akademie se uskuteční ve čtyřech dnech. 

Od 26. 7. do 29. 7. 2021 odpoledne od 15:00 do 19:30.

 

1.den Marketingová strategie

  • Vytvoříte vstupní analýzu.
  • Práce s marketingovými archetypy.
  • Formulování vize vaší značky.
  • 2hodinový workshop.

2. den Funkční marketing

  • Přemýšlet správně o cestě zákazníka.
  • Přetavit strategickou část do funkční exekutivy.
  • 2hodinový workshop.

3. den Copywriting

  • Co je copywriting a proč je obsah důležitý.
  • Copywriting a obsahová strategie - WORKSHOP.
  • Online versus offline copywriting.
  • Jednotlivé složky dobrého copy - WORKSHOP.
  • Jaký obsah patří na různé typy webových stránek.
  • Jemná práce s jazykem aneb Nepište jako úředník.

4. den SEO copywriting

  • Co je SEO.
  • Zásady SEO copywritingu.
  • Metadata.
  • Workshop SEO copywritingu.
  • Praktické nástroje pro SEO copywriting.

 

 

O lektorech

Anna Sálová

Obsahový stratég

Anička začínala před 8 lety jako novinářka v IT časopise, aby pak navázala spolupráci s online marketingovou agenturou H1.cz, kde to dotáhla až na vedoucí týmu copywriterů. Na základě svých zkušeností pak založila obsahovou agenturu Content Wizards. Vydala 3 knihy o copywritingu a kreativitě u Albatrosu. Školí veřejnost i firmy, aby docenily nenahraditelnou roli obsahu v marketingu a komunikaci značky.

Martin Přinosil

Marketingový stratég

Martin se už několik let věnuje vytváření marketingových strategií. Díky spolupráci s předními českými agenturami měl možnost nahlédnout pod pokličku vzniku marketingových strategií pro velké i malé klienty. Vytváření strategií nevnímá jako talent, ale dovednost, která se dá naučit. Na škoklení vám předá reálné know-how, které budete moct ihned použít. 


Školení na míru

Chcete školení na míru vašim potřebám a současným znalostem problematiky?

Chci školení na míru →

Doporučená školení


Již za 12 dní
24. června
9 - 16 h
Online

Online workshop: Copywriting

Obsahový marketing
4 990 Kč
11. srpna
15 - 19:30 h
Online
17. srpna
9 - 16 h
Online