Firemní Instagram pro začátečníky (Zoom)

Hvězdu na Instagramu z vás školení neudělá, to budete muset vlastním obsahem. Ale bez znalostí to nepůjde. Instagram navíc od roku 2018 nahrazuje Facebook.

Daniel Dočekal Internetový publicista
Firemní Instagram pro začátečníky (Zoom)

Termíny

Online školení přes ZOOM
10 - 16 h
Počet účastníků: 12
Volná místa

Cena

3 990 Kč
4 828 Kč s DPH

  • Co je to Instagram, kolik lidí ho používá, čím se liší od ostatních sociálních sítí.
  • Co jsou to Příběhy/Stories a proč není dobré je ignorovat.
  • Jak založit účet na Instagramu, čím ho na počátku naplnit, na co si dát pozor.
  • Jak plnit účet na Instagramu technicky i koncepčně.
  • Co na Instagramu funguje, nefunguje. Proč se nepodařilo rozšířit IGTV.
  • Jak si poradit s hashtagy a proč jsou jednou z nejdůležitějších věcí.
  • Jak ovlivňuje Instagram soukromí, jak se bránit spamu, jaká má Pravidla.
  • Jak vyhodnocovat působení na Instagramu.
  • Jak provázat Instagram a další sociální sítě.
  • Jak spravovat Instagram jinak než na mobilním zařízení.
  • Kudy na správu více účtů.
  • Co autorské právo a Instagram.
  • Jaké užitečné nástroje pro Instagram stojí za používání, placené i neplacené.

Instagram velmi dobře slouží pro firemní i osobní marketing, naučte se zakládat a používat účty i jak na nich publikovat obsah i vyhodnocovat, jestli se vám to daří. Včetně pokročilejších záležitostí, řady nástrojů a pomůcek, které vám život s Instagramem usnadní.

Zajímají Vás i další sociální sítě? Nenechte si ujít Sociální média a LinkedIn!

  • Stručně o vzniku Instagramu, číslech a odlišnosti oproti ostatním sociálním sítím.
  • Instagram je pro mladé a Příběhy zabraly. IGTV ale už nikoliv.
  • Založení účtu a počáteční nastaveni, pokročilejší nastavení účtu.
  • Veřejný vs. soukromý účet, ochrana účtu proti napadení.
  • Osobní využití s ohledem na soukromí.
  • Vkládání fotografií a videí, filtry, úpravy, označování.
  • Klasický Instagram vs. Příběhy na Instagramu.
  • Jak s Příběhy pracovat, propojení s Facebookem a vše další potřebné k Příběhům.
  • Hashtagy a jejich význam pro vkládané fotografie, jak najít ty správné.
  • Psaní textů, emotikony, jak dostat dlouhé texty k příspěvku, oprava příspěvků.
  • Geolokace, označování místa původu fotografií.
  • Hashtagy a význam pro objevování dalšího obsahu, jak monitorovat.
  • Vyhledávání dalších účtů a obsahu, proč to dělat.
  • Štítkování/zmiňování dalších účtů, označování ve fotografiích.
  • Jak na Instagramu komunikovat a proč to může být důležité.
  • Sledování aktivit na vlastním účtu, reakce, řešení spamu, konfliktů.
  • Jak se vyrovnat s nemožností sdílet ale také absencí odkazů u příspěvků.
  • Pravidla užívání Instagramu, co vás může přivést do problémů.
  • Nástroje pro vyhodnocení aktivit vlastního i cizích účtů.
  • Navázání Instagramu na další sociální aktivity.
  • Kudy na správu více účtů v mobilním zařízení.
  • Kudy na správu Instagramu v počítači, webový Instagram, dostupné aplikace.
  • Kde brát fotografie pro ilustrační účely, jak je to s autorskými právy.
  • Specializované služby pro správu účtů na Instagramu.
  • Zálohování účtu, jak nepřijít o vše co jste měsíce budovali.
  • Pokročilé nástroje typu IFTTT/Zapier.
  • Jak zahrnout Instagram do dalšího marketingu (web, offline, …).
  • Co s Instagramem a placenou inzercí na něm.
  • Dotazy a odpovědi.

Co se ještě můžete na školení naučit

  • Jaké rozměry obrázků jsou pro Instagram ideální.
  • Kde je možné získávat zdarma použitelné fotografie.
  • Kdy pro vás bude Instagram obtížně použitelný.
  • Jak najít nejsledovanější a nejaktivnější účty na Instagramu.

Účastník školení získá kompletní prezentaci ze školení v digitální podobě. Ta je koncipována jako skripta (či e-kniha) a obsahuje řadu praktických odkazů i ukázek. Pokud se přihlásí do Skupiny školení na Facebooku, bude mít k dispozici všechny pozdější aktualizace školícího materiálu zdarma.

Doporučujeme zejména pro: tisková, komunikační a případně marketingová oddělení firem. Hodí se ale velmi dobře i pro PR a komunikační agentury, stejně jako pro mediální a marketingové agentury.

Účastník školení by měl mít základní vědomosti o tom, jak funguje Internet, co je to elektronická pošta a jak fungují sociální sítě.

Nemusí mít založený účet na Instagramu, ale měl by na školení mít mobilní zařízení, ve kterém si účet založí a bude si moci zkoušet to, co na školení bude ukazováno.

O lektorovi

Daniel Dočekal

Internetový publicista

Daniel Dočekal je internetový publicista.  Dříve působil jako šéfredaktor iHNed.cz. V rámci svého působení v agentuře Proximity pomáhal se zapojením do sociálních sítí firmám, jako jsou T-Mobile, Oracle nebo Telefónica O2. Také píše pro Lupa.cz.


Online vzdělávání

Moderní způsob školení z pohodlí vašeho domova, které můžete okamžitě využívat.

Přejít na e-learning a videokurzy →

Školení na míru

Chcete školení na míru vašim potřebám a současným znalostem problematiky?

Chci školení na míru →

Doporučená školení


10. listopadu
10 - 14 h
Praha
23. listopadu
9 - 14 h
Online