Google Analytics I (Zoom)

Víte, kolik vám na web chodí návštěvníků, ale o nich už nevíte nic? Spouštíte reklamní kampaně na internetu, ale neznáte jejich efektivitu? Naučíme vás porozumět vyhodnocování návštěvnosti webu. Budete umět pracovat s Google Analytics tak, abyste zvládli vyhodnocovat cíle webu a neměli problém se správnou interpretací všech důležitých reportů.

Máte zájem o toto školení?

I když toto školení v nejbližší době neplánujeme vypsat veřejně, rádi vám ho připravíme na míru, s ohledem na specifické potřeby a zájmy vašeho týmu.

Cena celodenního školení na míru začíná na 30 000 Kč.

Kontaktujte mě, společně vymyslíme vhodnou formu pro vaše školení

Fotografie Petra Hejcmanová

Petra Hejcmanová
Koordinátorka vzdělávání

(+420) 775 854 238

Přihlásit se nyní můžete i na školení GA4 přes Zoom, které od července 2023 nahradí Universal Analystics.

 

  • Jak najít v Google Analytics to, co potřebujete.
  • Jak se vyznat v nejdůležitějších ukazatelích a grafech a správně jim porozumět.
  • Co je to konverze a jak měřit hodnotu objednávek z webu.
  • Jak vyhodnocovat úspěšnost reklamních kampaní.
  • Jak lépe poznat návštěvníky a rozdělit si je do segmentů.
  • Jak odhalit slabá místa svého webu.
  • Co nového přináší GA4.

 

Základy už máte a zajímaly by vás novinky a pokročilé funkce? Nabízíme i školení Google Analytics II - pro pokročilé.


Časový rozsah školení je 6 vyučovacích hodin ve dvou blocích: 9-12 a 13-16 hodin. 

Začínáme s Google Analytics

  • S čím Google Analytics pomáhají
  • Slovníček základních pojmů
  • Princip fungování Google Analytics

Analýza chování návštěvníků

  • Zdroje návštěvnosti
  • Nastavení a vyhodnocování cílů webu
  • Loajalita návštěvníků
  • Konverzní poměr

Efektivita reklamních kampaní

  • Rozeznávání různých kampaní
  • Reklamní kampaně PPC
  • Vyhodnocování návratnosti kampaní

Segmentace uživatelů

  • Kteří návštěvníci jsou pro nás zajímaví
  • Porovnávání různých skupin návštěvníků

Prostor pro vás

  • Řešení praktických příkladů vyhodnocování
  • Debata nad vašimi statistikami
  • přechod na GA4

Doporučujeme zejména pro: marketingové specialisty, manažery internetových projektů, majitele e-shopů.

Nejsou potřeba žádné předchozí znalosti. Google Analytics má české rozhraní, takže případná neznalost angličtiny také není překážkou.

Praktické příklady na školení si ideálně můžete zkoušet na vlastních statistikách, pokud si s sebou vezmete přístupové údaje. V každém případě ale získáte testovací účet reálného internetového obchodu.

Na školení se nezabíhá do velkých technických podrobností.

  • Studijní materiály
  • Certifikát absolventa školení 
  • Bezplatné e-mailové konzultace s lektorem na probrané téma po dobu 14 dní
  • Garance vrácení peněz v případě nespokojenosti

Online vzdělávání

Moderní způsob školení z pohodlí vašeho domova, které můžete okamžitě využívat.

Přejít na e-learning a videokurzy →

Školení na míru

Chcete školení na míru vašim potřebám a současným znalostem problematiky?

Chci školení na míru →