Kreativa v digitálních kampaních (Zoom)

Jak připravit podklady pro online kampaně? Co funguje a čemu se vyvarovat? Dám vám nejen svoje zkušenosti, ale i způsob přemýšlení, které vám pomůže pracovat se statickou i video kreativou efektivně.

Eduard Krečmar Digital Strategy consultant
Kreativa v digitálních kampaních (Zoom)

Termíny

Online školení přes ZOOM
9 - 16 h
Počet účastníků: 10
Volná místa
Online školení přes ZOOM
9 - 16 h
Počet účastníků: 10
Volná místa

Cena

Firstminute sleva -20 % do 6. listopadu
4 490 Kč
3 592 Kč
4 346 Kč s DPH

  • Základní principy práce s digitální kreativou pro všechny, kteří nechtějí dělat obrázky naslepo, ale chtějí se poučit z toho, co funguje.
  • Připravit správné zadání pro kreativní tým/agenturu a zároveň framework pro kontrolu výstupů.

Objektivní evaluace a příprava kreativy pro ty nejstandardnější pozice, které se objevují v každé online kampani ať už pro performance nebo brand.

Časový rozsah školení je 6 vyučovacích hodin ve dvou blocích: 9-12 a 13-16 hodin. 

  • Jak uživatelé konzumují online obsah a jak to ovlivňuje design kreativy.  
  • Jak vytvářet video pro specifické účely a platformy.
  • Jaký je rozdíl mezi statickou a rich-media kreativou v bannerové pozici a zlaté standardy pro jejich adaptaci vůči specifickému cíli.
  • Jak to celé plánovat - jak strategické plánování ovlivní typ kreativy a její storytelling (= jak efektivně naplánovat kampaň, která obsahuje jak video, tak banner a různé cíle).
  • Jak dokážu měřit efektivitu kampaní a optimalizovat kreativu.  

Doporučujeme zejména pro: kreativce - pochopí jak uživatelé konzumují kreativu a můžou tak dostat do svých adaptací nejenom subjektivní pocit, ale racionální argumenty proč na specifické pozice vytvářet specifickou kreativu; markeťáky - ať ví, jak mají udělat zadání a checklist co

  • studijní materiály,
  • certifikát absolventa školení, 
  • bezplatné e-mailové konzultace s lektorem na probrané téma po dobu 14 dní,
  • garance vrácení peněz v případě nespokojenosti.

O lektorovi

Eduard Krečmar

Digital Strategy consultant

Eda prošel agenturou, která vytvářela desítky aplikací pro sociální média měsíčně. Rád šťourá do střev všech platforem a hledá reálný přínos, který mohou klienti v tomto prostředí získat. Pracoval na sociální strategii pro firmy jako Red Bull, Tesco, Jägermeister, Nestlé, L’Oréal a další. Aktuálně tvoří obsahové a mediální strategie. 


Online vzdělávání

Moderní způsob školení z pohodlí vašeho domova, které můžete okamžitě využívat.

Přejít na e-learning a videokurzy →

Školení na míru

Chcete školení na míru vašim potřebám a současným znalostem problematiky?

Chci školení na míru →

Doporučená školení


Vzdělávací program
Ihned k dispozici
E-learning
Za hubičku -50 % už jen 4 dny
4 850 Kč
2 425 Kč
bez DPH
Vzdělávací program
Ihned k dispozici
E-learning
Za hubičku -50 % už jen 4 dny
4 850 Kč
2 425 Kč
bez DPH
Videokurz
Ihned k dispozici
E-learning

PPC I.

Online reklama
Za hubičku -50 % už jen 4 dny
2 450 Kč
1 225 Kč
bez DPH