Sociální média I (Zoom)
Pokud jste snad na sociální sítě ještě nenaskočili, je nejvyšší čas to napravit. Neobejdete se bez nich, ať jste firma nebo jednotlivec.
Máte zájem o toto školení?
I když toto školení v nejbližší době neplánujeme vypsat veřejně, rádi vám ho připravíme na míru, s ohledem na specifické potřeby a zájmy vašeho týmu.
Cena celodenního školení na míru začíná na 30 000 Kč.
Kontaktujte mě, společně vymyslíme vhodnou formu pro vaše školení

Petra Hejcmanová
Koordinátorka vzdělávání
Co se na školení naučíte
Sociální sítě jsou již několik let nepostradatelnou součástí firemních marketingových strategií. Nezůstávejte pozadu a v rámci celodenního školení načerpejte informace o tom, jaké sociální sítě jsou používány v Česku i ve světě, kolik mají uživatelů a jaká je jejich sociodemografická profilace. Zjistíte, k čemu se hodí, jaká mají specifika a kam směřují. Ale hlavně, jak je využít pro firemní či osobnostní komunikaci. Vše s praktickými příklady, ukázkami a prostorem pro dotazy.
Účastník skolení získá kompletní prezentaci ze školení v digitální podobě. Ta je koncipována jako skripta (či e-kniha) a obsahuje řadu praktických odkazů i ukázek. Pokud se přihlásí do Skupiny školení na Facebooku, bude mít k dispozici všechny pozdější aktualizace školícího materiálu zdarma.
- Jaký je marketingový mix vhodný pro sociální média a sítě.
- Jak vypadá český i světový Facebook, Instagram, Twitter, Linkedin.
- Jaké jsou další sociální sítě a kam sociální sítě míří.
- Jaké jsou zásadní rozdíly mezi jednotlivými sítěmi .
- Jak se sociální sítě (média) využívají pro firemní i osobnostní komunikaci.
- Co na sociálních sítích dělat a nedělat.
- Jak komunikovat, řešit stížnosti, krizové situace, trolly.
- Kam v marketingu patří sociální média a jak vše spojit s dalšími marketingovými nástroji.
- Platit či neplatit, něco k cestě od „earned“ k „paid“.
- Právní aspekty používání sociálních sítí, autorské právo zejména.
- Pravidla užívání sociálních sítí, čeho se vyvarovat a proč můžete kdykoliv přijít o účet.
- Kde získávat obsah pro sociální sítě, od textů až po fotky a videa.
- Jak tvořit lákavý obsah, který bude vyvolávat odezvy.
- Proměna sociálních sítí na cestě od desktopu na mobilní telefony.
- Nástroje pro správu a monitorování sociálních sítí.
Už všechno toto znáte? Zkuste Školení: Marketingová strategie pro sociální sítě!
Podrobná osnova školení
- Český marketingový mix – které sociální sítě v Česku rozhodně nevynechávat
- Počty uživatelů sociálních sítí v Česku i ve světě
- Návrat chatovacích aplikací, další sociální sítě a vývoj v blízké budoucnosti
- Charakteristické vlastnosti a zásadní rozdíly mezi Facebookem, Instagramem, Twitterem a Linkedinem
- Jak využívat sociální sítě pro firemní komunikaci a osobnostní komunikaci
- Základní funkčnost sociálních sítí – příspěvky, sdílení, lajkování, komentování, sledování
- Pokročilejší funkčnost – newsfeed, timeline, filtrování, dosah, engagement
- Kolik příspěvků týdně/denně, jaké jsou ideální časy
- Best practices a co naopak na sociálních sítích pokud možno nikdy nedělat
- Zásady komunikace, řešení stížností, práce s pozitivními a negativními komentáři, krizová komunikace, trolling
- Kam v celkovém firemním i osobnostním marketingu patří sociální sítě, jak vše spojit v jeden funkční celek
- Dá se na sociálních sítích fungovat bez placení?
- Reklama na sociálních sítích, připlácení za dosah, placení za získávání fanoušků
- Než začnete něco publikovat – autorské a osobnostní právo
- Když už publikujete – na co si dát pozor s ohledem na Pravidla užívání jednotlivých sítí
- Sociální sítě nejsou vaše, jak s tím žít a proč je důležité mít něco vlastního
- Kde získávat a jak připravovat obsah – texty, fotografie, koláže, videa
- Jak obsah tvořit, zejména tak, aby vyvolával odezvu
- Desktop není všechno, pamatujte na mobilní uživatele
- Nástroje pro správu sociálních sítí od zdarma až po placené, principy jejich fungování
- Jak (a proč) monitorovat sociální sítě
- Dotazy a odpovědi
Osnova školení je orientační, pořadí se může měnit i přizpůsobovat aktuálnímu vývoji, ohledem na časté změny funkčnosti a možností.
Co se ještě můžete na školení naučit
- Proč se video na výšku stává novým standardem
- Jak propojit sociální sítě a firemní či vlastní webové stránky
- Proč budete potřebovat influencery a fanoušky
- Proč se sociálních sítí nebát
Pro koho je školení vhodné
Doporučujeme zejména pro: tisková, komunikační či marketingová oddělení firem. Hodí se i pro PR a komunikační agentury, pro mediální a marketingové agentury a jedince, kteří se chtějí naučit využívat sociální sítě pro vlastní marketing nebo se stát freelancery.
Účastník školení by měl umět pracovat s internetovými prohlížeči, emailem, nebo mobilními aplikacemi. Nemusí mít založené firemní účty, ale měl by mít založený účet soukromý, alespoň proto, aby se v průběhu školení byl schopen dívat na příklady a zkoušet základní věci.
Online vzdělávání
Moderní způsob školení z pohodlí vašeho domova, které můžete okamžitě využívat.
Přejít na e-learning a videokurzy →Školení na míru
Chcete školení na míru vašim potřebám a současným znalostem problematiky?
Chci školení na míru →