GDPR: co jsme udělali špatně, jak to změnit a jak na něj v post-COVID době?

Máme za sebou druhý rok účinnosti GDPR. Také vás někdo donutil změnit koncepci marketingu? Bojíte se kontrol ze strany úřadů? Nebo vás jen zajímá, jestli jsou nové povinnosti skutečně vymáhány?

Mám zájem o toto školení

Pokud máte zájem o toto školení, zanechte nám svůj email, hned jak vypíšeme termín, dáme vám vědět.


Cena

2 990 Kč
3 618 Kč s DPH

  • Ukážeme si příklady nesprávných implementací GDPR v online marketingu
  • Projdeme příklady rozhodovací praxe
  • Řekneme si, jak se připravit na kontrolu
  • Zastavíme se u věrnostních programů, soutěží a cookies
  • Zmíníme, jaká je další chystaná úprava

  • lessons learned - příklady nesprávných implementací GDPR se zaměřením na on-line marketing
  • příklady rozhodovací praxe z ČR i zahraničí
  • obchodní sdělení, věrnostní programy, soutěže, cookies
  • jak se připravit na kontrolu ze strany ÚOOÚ
  • co vše lze vymáhat z GDPR
  • připravovaná úprava nařízení ePrivacy
  • ochrana dat a kybernetická bezpečnost

Doporučujeme zejména pro: marketingové specialisty, manažery, compliance specialisty, provozovatele e-shopů a další.

Na školení nejsou potřeba žádné předchozí znalosti.

  • studijní materiály,
  • certifikát o absolvování,
  • občerstvení,
  • garance vrácení peněz v případě nespokojenosti.

Školení na míru

Chcete školení na míru vašim potřebám a současným znalostem problematiky?

Chci školení na míru →

Doporučená školení


15. října
10 - 17 h
Praha

Školení: Firemní Instagram pro začátečníky

Sociální sítě
3 990 Kč
Volná místa
18. listopadu
10 - 17 h
Praha
14. prosince
10 - 18 h
Praha

Školení: PPC reklamy I

Online reklama
3 990 Kč
Volná místa