Online školení: e-mail marketing v praxi

Zákaznická retence je stále aktuálním tématem. Soustředit se jen na nové zákazníky je obrovskou chybou, která vás po čase dožene v podobě snižující se marže. Naučte se, jak vytěžit ze svých kontaktů maximum - nasbírejte rychle kvalitní kontakty, zasílejte jim propagační, dynamické i automatizované emaily a zvyšte tak obrat a loajálnost zákazníků.

Petr Cikán Expert na oblast retenčního marketingu

Termíny

Online školení přes ZOOM
9 - 16 h
Počet účastníků: 15
Online

22. dubna

Online
Online školení přes ZOOM
9 - 16 h
Počet účastníků: 8
Online

Cena

3 990 Kč
4 828 Kč s DPH

  • Jak nastavit komunikační strategii s vašimi zákazníky
  • Na jaké klíčové oblasti nezapomenout
  • Jak získat e-mailové kontakty a přetvořit je v zákazníky
  • Jak běžnou rozesílku učinit více relevantní pro zákazníky
  • Jak zavést automatizované kampaně a co mohou přinést
  • Jak e-mailing řídit, zlepšovat a vyhodnocovat


Rozsah školení je 6 vyučovacích hodin: 9-12 a 13 - 16 hod.

Jak nastavit komunikační strategii s vašimi zákazníky

  • Jak postupovat při návrhu komunikační strategie?
  • Jak zvolit vhodné nástroje a jaká kritéria musím zohlednit?
  • Jak poznám, že navržené scénáře fungují dle očekávání?

Získání e-mailových kontaktů

  • Jak získávat kontakty na potenciální zájemce a měnit je v zákazníky?
  • Budování databáze potenciálních zájemců/zákazníků
  • Jak dodržet zákon při rozesílání hromadných e-mailů?
  • Jak vybudovat vztah a důvěru zákazníků pomocí e-mailu?
  • Jak a kde efektivně sbírat e-mail kontakty?

Jak běžnou rozesílku učinit více relevantní pro zákazníky

  • Vzhled a tvorba e-mailů/newsletterů
  • Copywriting newsletterů
  • Dynamizace obsahu, personalizace
  • Segmentace
  • Nástroje pro posílání hromadných e-mailů a možnosti vyhodnocování

Jak zavést a jaké jsou automatizované kampaně a co mohou přinést

  • Jak využívat automatickou e-mailovou komunikaci?
  • Jak tvořit programy? Jaké programy se používají nejčastěji a jak je správně navrhnout?
  • Konkrétní ukázky programů welcome proces, opuštěný košík, remarketing browse, přání k svátku a mnoho dalších.

Jak to celé řídit, zlepšovat a vyhodnocovat

  • Management a správa e-mail kampaní
  • KPI týkající se newsletterů a obecně komunikace se zákazníkem
  • Možnosti optimalizace

Praktické ukázky v nejpoužívanějších nástrojích

  • Ukázky realizace kampaní v několika e-mailových nástrojích (Maileon, Mailchimp)
  • Praktická ukázka využití nástroje Litmus
  • Jak jednoduše připravit první akviziční kampaň

Blok diskuze nad vlastními projekty

  • Diskuze nad zaslanými ukázkami rozesílek účastníků
  • Prostor pro diskuzi nad konkrétními příklady z praxe účastníků

Doporučujeme zejména pro: podnikatele, manažery, marketingové pracovníky a majitele malých a středních firem, kteří chtějí automatizovat a podpořit své podnikání pomocí internetu a emailové komunikace.

Nejsou potřeba žádné předchozí znalosti.

O lektorovi

Petr Cikán

Expert na oblast retenčního marketingu

Petr využívá bohatých zkušeností z e-commerce a marketingu, v této oblasti se pohybuje již 20 let. Zkušenosti s provozování vlastního e-shopu mu pomáhají v efektivní spolupráci s našimi klienty. Před založením Sherpas TECH vedl 6 let oddělení e-mailingu v konzultační společnosti Acomware, kde se také podílel na jejím vedení a rozvoji v oblasti IT a technologií.


Školení na míru

Chcete školení na míru vašim potřebám a současným znalostem problematiky?

Chci školení na míru →

Doporučená školení


25. února
9 - 17 h
Praha

Workshop: Copywriting

Obsahový marketing
4 990 Kč
Volná místa
30. března
9 - 17 h
Praha

Školení Google Analytics I

Webová analytika
3 990 Kč
Volná místa
20. dubna
9 - 17 h
Praha