Školení emočního designu

Dobrý design není jen přístupný a použitelný.

Cíleně pracuje s emocemi uživatelů – umí zaujmout, potěšit, pobavit, pomoci, a také prodat.

Máte zájem o toto školení?

I když toto školení v nejbližší době neplánujeme vypsat veřejně, rádi vám ho připravíme na míru, s ohledem na specifické potřeby a zájmy vašeho týmu.

Cena celodenního školení na míru začíná na 30 000 Kč.

Kontaktujte mě, společně vymyslíme vhodnou formu pro vaše školení

Fotografie Petra Hejcmanová

Petra Hejcmanová
Koordinátorka vzdělávání

(+420) 775 854 238

  • Využít emoce jako přesvědčovací nástroj
  • Zaujmout a přitáhnout pozornost
  • Pobavit a potěšit
  • Stanovit strategii pro emoční design
  • Zjistit, jaké emoce váš design vyvolává


Všechny poznatky uvidíte na konkrétních příkladech a dostanete tipy na další zdroje a literaturu.

Principy fungování lidského mozku

  • starý, střední a nový mozek

Hlavní metody působení na emoce

  • Sociální validace
  • Paradox volby
  • Dluh
  • Sex, jídlo, nebezpečí
  • Jezinky
  • Nedostatek
  • Podobnost a atraktivita
  • Obava ze ztráty

Měření a sledování emocí

  • objektivní i subjektivní metody (oční kamera, EEG, výraz obličeje, dotazníky)

Strategie emočního designu

  • jak stanovit a definovat emoce, které chcete v uživatelích vzbuzovat

 

Doporučujeme zejména pro: UX designery, marketingové pracovníky, majitele menších firem a e-shopů.

Na školení nejsou potřeba žádné předchozí znalosti.

  • studijní materiály,
  • certifikát absolventa školení,
  • občerstvení,
  • možnost bezplatné e-mailové konzultace s lektorem po dobu 14 dní,
  • garance vrácení peněz v případě nespokojenosti.

Online vzdělávání

Moderní způsob školení z pohodlí vašeho domova, které můžete okamžitě využívat.

Přejít na e-learning a videokurzy →

Školení na míru

Chcete školení na míru vašim potřebám a současným znalostem problematiky?

Chci školení na míru →