Školení: Jak nastavit firemní značku a řídit ji v onlinu

Vybudujte silnou firemní značku a odlište se od těch konkurenčních. Nastartujte strategické směřování, které vám přinese dlouhodobou stabilní pozici na trhu. A přestaňte už své zákazníky lákat jen na slevy, nabídněte jim něco navíc a získáte i nové zákazníky, kteří budou vaši značku milovat.

Školení: Jak nastavit firemní značku a řídit ji v onlinu

Mám zájem o toto školení

Pokud máte zájem o toto školení, zanechte nám svůj email, hned jak vypíšeme termín, dáme vám vědět.


Cena

3 950 Kč
4 780 Kč s DPH

  • Co obnáší strategie značky 
  • Jak si nastavit značku a jak to zvládnout sám
  • Jak značku na internetu řídit, pokud na ni pracuje více lidí
  • Jak značku dostat lidem pod kůži dlouhodobou komunikací

Všechny tyto znalosti získáte nejlépe prací na vaší značce. Po každé části školení bude tedy následovat praktická část, během které budete mít dostatek času na vyzkoušení si nabytých postupů na vlastní značce.

  • Úvod do tvorby a řízení značek – co znamená mít dobrou značku
  • Poslání firmy – jak si nastavit klíčový materiál, který ovlivňuje nejenom marketing a vznikající značku, ale celé fungování firmy
  • Pilíře značky – jak nadefinovat vlastnosti vaší značky, to, co o sobě bude značka říkat a jak se to všechno projeví v marketingu
  • Ideální asociace – jak funguje koncept ideálních asociací a co vám přinese
  • Ztvárnění značky – na co všechno je třeba myslet, pokud má značka působit na lidi stejně na různých místech na internetu
  • Pravidla komunikace – jak zajistit, aby lidé komunikující za značku komunikovali stejným způsobem
  • Analýza kontaktních míst – poradíme vám, jak nalézt a vylepšit všechna důležitá místa, kde se dostane zákazník do kontaktu se značkou
  • Každodenní práce se značkou – Jak značku řídit a jak zadávat práci s vaší značkou externím specialistům, ať už vám budou psát texty, nebo vytvářet kampaně

Nejvíce si ze školení odnesete, pokud už dnes máte prozákaznický přístup a produkty nebo služby tak dobré, že je sami rádi kupujete nebo využíváte. Kromě toho se hodí, když máte možnost na vaší značce vůbec něco měnit.

Doporučujeme zejména pro: všechny majitele nebo markeťáky z českých malých a středních firem, které podnikají na internetu. Školení naopak není zaměřené na budování osobní značky.

Na školení nejsou potřeba žádné předchozí znalosti.

  • studijní materiály,
  • certifikát absolventa školení, 
  • společný oběd v restauraci,
  • občerstvení po celý den,
  • garance vrácení peněz v případě nespokojenosti.

Školení na míru

Chcete školení na míru vašim potřebám a současným znalostem problematiky?

Chci školení na míru →

Doporučená školení


30. říjen
10 - 18 h
Praha

Školení: Obsahová strategie pro web

Obsahový marketing
4 990 Kč
Volná místa