Online školení Google Analytics I

Víte, kolik vám na web chodí návštěvníků, ale nic o nich? Spouštíte reklamní kampaně na internetu, a jejich efektivita je vám neznámá? Naučíme vás porozumět vyhodnocování návštěvnosti webu. Budete umět pracovat s Google Analytics tak, abyste zvládli vyhodnocovat cíle webu a neměli problém se správnou interpretací všech důležitých reportů.

Online školení Google Analytics I

Mám zájem o toto školení

Online školení přes ZOOM
9 - 12 h
Počet účastníků: 15
Volná místa

Pokud máte zájem o toto školení, zanechte nám svůj email, hned jak vypíšeme termín, dáme vám vědět.


Cena

3 990 Kč
4 828 Kč s DPH

Školení probíhá online prostřednictvím nástroje ZOOM. Instalace a ovládání je jednoduché. Potřebné organizační informace ke školení obdržíte e-mailem 4 pracovní dny před konáním.

V rámci dvou dopoledních online setkání 23. a 24. 6. vždy od 9:00 do 12:00 se naučíte:

  • Jak najít v Google Analytics to, co potřebujete
  • Jak se vyznat v nejdůležitějších ukazatelích a grafech a správně jim porozumět
  • Co je to konverze a jak měřit hodnotu objednávek z webu
  • Jak vyhodnocovat úspěšnost reklamních kampaní
  • Jak lépe poznat návštěvníky a rozdělit si je do segmentů
  • Jak odhalit slabá místa vašeho webu

K online výuce potřebujete pouze PC/notebook se zvukem a kamerou, připojení na internet.

Základy už máte a zajímaly by vás novinky a pokročilé funkce? Nabízíme i školení Google Analytics II - pro pokročilé.

23. 6. od 9:00 do 12:00

1. blok

Technikálie

  • Co to je měření v online světě
  • Jak měření probíhá, cookies, technická omezení
  • Účet Google Analytics a jeho struktura
  • Klíčová nastavení účtu Google Analytics 

Klíčové pojmy

  • Dimenze, metrika, hit, návštěva, uživatel
  • Vstupní stránka, zdroj návštěvy, konverze

Úprava měření Google Analytics

  • Cíle, události
  • Transakce e-commerce
  • Jak využít Google Analytics abyste měřili to co je důležité pro vás a váš web

Zaměřen na klíčové pojmy měření v online prostředí a pochopení principů nastavení měření Google Analytics, tak abyste měřili to, co je klíčové pro vás a třeba i unikátní oproti konkurenci. 

 

24. 6. od 9:00 do 12:00

2. blok

Budeme si odpovídat na tyto otázky:

  • Kdo jsou vaši návštěvníci?
  • Z jakých prohlížečů a zařízení přicházejí?
  • Odkud přicházejí lidé na váš web?
  • Jaký obsah je pro návštěvníky nejzajímavější?
  • Které placené kampaně se vám vyplácejí?

Konverzní cesta:

  • Jak vypadá na vašem webu
  • Jak vyhodnotit jednotlivé kroky

Vlastní přehledy:

  • Připravíme si přehledy pro vyhodnocení zdrojů a obsahu
  • Nastavíme notifikaci 

Zaměřen na získání orientaci ve standardních přehledech Google Analytics. Připravíme si vlastní report, abyste měli nejdůležitější informace stále po ruce.

Doporučujeme zejména pro: marketingové specialisty, manažery internetových projektů, majitele e-shopů.

Nejsou potřeba žádné předchozí znalosti. Google Analytics má české rozhraní, takže případná neznalost angličtiny také není překážkou.

Praktické příklady na školení si ideálně můžete zkoušet na vlastních statistikách, pokud si s sebou vezmete přístupové údaje. V každém případě ale získáte testovací účet reálného internetového obchodu.

Na školení se nezabíhá do velkých technických podrobností.


Školení na míru

Chcete školení na míru vašim potřebám a současným znalostem problematiky?

Chci školení na míru →

Doporučená školení


14. července
10 - 18 h
Praha

Školení Google Analytics II - pro pokročilé

Webová analytika
4 490 Kč
Volná místa
27. srpna
10 - 18 h
Praha

Workshop: UX design v návrhu webu

User experience
4 990 Kč
Volná místa
24. září
10 - 18 h
Praha