Školení: Jak na influencer marketing

Influencer marketing je v posledních letech na strmém vzestupu. Jde beze sporu o trendy oblast, kterou se mnoho agentur a influencerů samotných snaží vytěžit do posledního zrníčka, zároveň ale platí, že jde stále o hodně šedou zónu marketingu. Přemýšlejte o influencer marketingu racionálně a se selským rozumem, využijte jeho potenciálu a vyvarujte se možných selhání.

Školení: Jak na influencer marketing

Termíny

Milady Horákové 116/109,
Praha 6 - Hradčanská
Zobrazit na mapě
Školicí místnost Hradčanská
10 - 18 h
Počet účastníků: 15
Volná místa

Cena

4 490 Kč
5 433 Kč s DPH

  • Jestli je influencer marketing skutečně to, co potřebujete.
  • Jak najít toho správného influencera.
  • Jak přistupovat ke spolupráci s vaším ambasadorem.
  • Jak správně měřit influencerské kampaně.

  • influencer marketing jako samostatný marketingový obor
  • jak najít a udržet ambasadora vaší značky
  • jak zjistit, že jde o reálného influencera s relevantním publikem?
  • kolik stojí spolupráce s influencerem?
  • brief s influencerem - jde v případě influencera o reklamní nosič, nebo o volnou obsahovou spolupráci?
  • nastavování a kontrola tone-of-voice
  • jeden, nebo více influencerů pod jednou střechou?
  • jak měřit efektivitu spolupráce s influencerem
  • krizová komunikace, aneb co dělat, když má váš influencer PR skandál

Doporučujeme zejména pro: majitele firem, brand managery, marketingové manažery a všechny ostatní komu téma influencer marketingu vrtá hlavou a neví, jak do něj proniknout, případně si svou existující ambasadorskou strategii potřebují ověřit.

  • studijní materiály,
  • certifikát absolventa školení, 
  • společný oběd v restauraci,
  • občerstvení po celý den,
  • garance vrácení peněz v případě nespokojenosti.

O lektorovi

Petr Srna

Petr je majitelem agentury World of Online. Pod jeho supervizí prošly stovky influencerů i influencerských kampaní pro nadnárodní společnosti. Stojí za vznikem první youtuberské deskovky na světě a knihy o influencerech v Německu, Rumunsku i v České republice. Často ho můžete vidět na odborných konferencích, kde poukazuje na práci s influencery, jako s marketingovým nástrojem.

 


Školení na míru

Chcete školení na míru vašim potřebám a současným znalostem problematiky?

Chci školení na míru →

Doporučená školení


5. únor
10 - 18 h
Praha

Školení: Obsahová strategie pro web

Obsahový marketing
4 990 Kč
Volná místa
20. únor
10 - 17 h
Praha

Školení: Firemní Instagram pro začátečníky

Sociální sítě
3 990 Kč
Volná místa
25. březen
10 - 18 h
Praha

Workshop: Copywriting

Obsahový marketing
4 990 Kč
Volná místa