Instagram Stories. Televizní vysílání (nejen) pro mladé

Když Instagram oznámil začlenění Stories (původně výmysl Snapchatu) do své platformy, málokdo tušil, že se mu to povede tak dobře, že ohrozí samotné základy Snapchatu a lidé najdou zcela nový důvod, proč začít používat právě Instagram.

Instagram Stories. Televizní vysílání (nejen) pro mladé

Mám zájem o toto školení

Pokud máte zájem o toto školení, zanechte nám svůj email, hned jak vypíšeme termín, dáme vám vědět.


Cena

2 990 Kč
3 618 Kč s DPH

Zveme vás na ojedinělý seminář věnovaný výhradně extrémně rychle rostoucí funkci Instagramu, tedy Stories. Provedeme vás základními principy a podíváme se na zoubek komerčnímu využití dané funkce.

Když Instagram oznámil začlenění Stories (původně výmysl Snapchatu) do své platformy, málokdo tušil, že se mu to povede tak dobře, že ohrozí samotné základy Snapchatu a lidé najdou zcela nový důvod, proč začít používat právě Instagram. Instagramu se tedy povedlo něco, co se stalo v případech kopírování funkčnosti jenom velmi málokdy. 

Příběhy (Stories) jsou tak atraktivní funkcí, že se běžně stává, že mívají větší počty zhlédnutí, než klasické příspěvky. Jsou natolik zábavné a jednoduché, že nejenom přetáhly uživatele ze Snapchatu, ale udržely na Instagramu mladé, pro které se klasický systém příspěvků stával pomalu nudným.

  • Co jsou to Stories (Příběhy), jak fungují a co všechno umí 
  • Čím se Stories liší od běžného obsahu (nejen) na Instagramu 
  • Proč se věnovat právě Stories
  • Proč se nebát obsahu, který se „po přečtení zničí“
  • Jak využít Příběhy pro vytváření obsahu pro další použití
  • K čemu a jak využívat Live Video, které je na Instagramu součástí Příběhy
  • Jak blízko je od Příběhů (Stories) k Vyprávění příběhů (Story telling)
  • Ukázky úspěšných marketingových využití pro firmy

  • Základní mechanismy Příběhů, obsahu, který nezůstává
  • Prohlížení cizích Příběhů, hledání Příběhů
  • Tvorba vlastních Příběhů, nemyslete jenom v režimu jednoho obrázku
  • Fotografie a video v Příbězích
  • Filtry, nálepky, Type mode, animované GIFy
  • Kreslení, zvýrazňování
  • Označování a hashtagy
  • Boomerang, Rewind, Superzoom, Hands-Free
  • Další využití vytvořeného obsahu, nad rámec Příběhů
  • Živé video (Live), one-man show, více lidí ve videu
  • Nová vize televize, aneb proč mladí tak rádi prokrastinují v Příbězích 
  • Komentáře, sdílení do příběhů, odkazy, konverze
  • Tlumení, banování, skrývání Příběhů, moderace
  • Ukládání Příběhů, příběhy na webu
  • Příběhy v číslech, vhodné počty příspěvků, délky videa, vyhodnocování a práce s dostupnými informace o počtech zhlédnutí a divácích
  • Příprava obsahu mimo Instagram vs. obsah přímo z mobilu a Instagramu

Doporučujeme zejména pro: marketingová, tisková, komunikační i obchodní oddělení.

  • studijní materiály,
  • certifikát o absolvování,
  • občerstvení,
  • garance vrácení peněz v případě nespokojenosti.

Školení na míru

Chcete školení na míru vašim potřebám a současným znalostem problematiky?

Chci školení na míru →