Školení: Jak připravit kampaně, aby vydělávaly

Dokážete správně nastavit a správně vyhodnotit cíle vašich kampaní? Víte, co je v reportech vašich kampaní podstatné? Na co se ptát a co chtít po agentuře nebo zaměstnancích? Využíváte při cílení kampaní sociodemografické údaje? Vyhodnocujte a ptejte se na to podstatné.

Josef Drobílek
Školení: Jak připravit kampaně, aby vydělávaly

Termíny

Milady Horákové 116/109,
Praha 6 - Hradčanská
Zobrazit na mapě
Školicí místnost Hradčanská
10 - 18 h
Počet účastníků: 10
Volná místa
Milady Horákové 116/109,
Praha 6 - Hradčanská
Zobrazit na mapě
Školicí místnost Hradčanská
10 - 18 h
Počet účastníků: 10
Volná místa

Cena

6 990 Kč
8 458 Kč s DPH

  • Jak vyhodnocovat a využít důležité metriky kampaní a webu
  • Jaké jsou možnosti měření online prostředí, co je důležité sledovat, co kontrolovat, co požadovat po online specialistech a agenturách
  • Ukázky konkrétních příkladů u rozdílných obchodních aktivit

  • Cíle a jak je stanovit
  • Data - jaká máte, jaká můžete mít a jak data využít
  • Příprava a plánování kampaně - na co všechno myslet při tvorbě, jak plánovat
  • Měření a vyhodnocování - jak, kdy, co měřit; co a jak často sledovat; jak nastavit reporting, aby byl užitečný,…
  • Multichannel - nejen online kampaně mají vliv na výkon online aktivit, aneb když konverze vypráví příběh
  • Leadmanagement - často podceňovaná aktivita, která dokáže proměnit neúspěšnou kampaň v úspěšnou, ale i naopak
  • Ukázky konkrétních příkladů u rozdílných obchodních aktivit
    • kontinuální výkonnostní e-commerce kampaň (např. e-shop/ zájezdy)
    • kontinuální leadgeneration kampaň (např. prodávám plastová okna)
    • kontinuální brandová kampaň
    • akční časově omezená leadgeneration kampaň (např. prodej hypoték)

Doporučujeme zejména pro: marketingové/obchodní manažery nebo majitele firem, junior marketingové specialisty.

Na školení nejsou potřeba žádné předchozí znalosti.

  • studijní materiály,
  • certifikát absolventa školení, 
  • společný oběd v restauraci,
  • občerstvení po celý den,
  • garance vrácení peněz v případě nespokojenosti.

O lektorovi

Josef Drobílek

Prakticky navrhuje digitální strategie a kampaně 15 let. Prošel prostředím velké firmy (Hypoteční banka), ve kterém nasbíral několik desítek ocenění Internet Effectivness Awards, či WebTop100 stvrzujících finančně vyčíslitelný přínos jeho aktivit pro celek, nyní působí jako marketingový šéf e-commerce projektu Plná peněženka, který přihrál e-shopům v roce 2017 víc než 1 000 000 000 korun obratu.


Školení na míru

Chcete školení na míru vašim potřebám a současným znalostem problematiky?

Chci školení na míru →

Doporučená školení


9. říjen
10 - 18 h
Praha

Školení Google Analytics II - pro pokročilé

Webová analytika
4 490 Kč
Volná místa
24. říjen
10 - 18 h
Praha

Školení PPC reklamy II – pro pokročilé

Online reklama
4 990 Kč
Volná místa