Jak připravit kampaně, aby vydělávaly
Dokážete správně nastavit a správně vyhodnotit cíle svých kampaní? Víte, co je v reportech vašich kampaní podstatné? Na co se ptát a co chtít po agentuře nebo zaměstnancích? Využíváte při cílení kampaní sociodemografické údaje? Vyhodnocujte a ptejte se na to podstatné.

Termíny
Zobrazit na mapě
Zobrazit na mapě
Co se na školení naučíte
- Jak vyhodnocovat a využít důležité metriky kampaní a webu.
- Jaké jsou možnosti měření online prostředí, co je důležité sledovat, co kontrolovat, co požadovat po online specialistech a agenturách.
- Ukázky konkrétních příkladů u rozdílných obchodních aktivit.
Podrobná osnova školení
- Cíle a jak je stanovit.
- Data - jaká máte, jaká můžete mít a jak data využít.
- Příprava a plánování kampaně - na co všechno myslet při tvorbě, jak plánovat.
- Měření a vyhodnocování - jak, kdy, co měřit; co a jak často sledovat; jak nastavit reporting, aby byl užitečný aj.
- Multichannel - nejen online kampaně mají vliv na výkon online aktivit, aneb když konverze vypráví příběh.
- Leadmanagement - často podceňovaná aktivita, která dokáže proměnit neúspěšnou kampaň v úspěšnou, ale i naopak.
- Ukázky konkrétních příkladů u rozdílných obchodních aktivit
- kontinuální výkonnostní e-commerce kampaň (např. e-shop/ zájezdy),
- kontinuální leadgeneration kampaň (např. prodávám plastová okna),
- kontinuální brandová kampaň,
- akční časově omezená leadgeneration kampaň (např. prodej hypoték).
Pro koho je školení vhodné
Doporučujeme zejména pro: marketingové/obchodní manažery nebo majitele firem, junior marketingové specialisty.
Na školení nejsou potřeba žádné předchozí znalosti.
Co je v ceně
- studijní materiály,
- certifikát absolventa školení,
- společný oběd v restauraci,
- občerstvení po celý den,
- garance vrácení peněz v případě nespokojenosti.
O lektorovi

Josef Drobílek
Marketingový ředitelPrakticky navrhuje digitální strategie a kampaně 15 let. Prošel prostředím velké firmy (Hypoteční banka), ve kterém nasbíral několik desítek ocenění Internet Effectivness Awards, či WebTop100 stvrzujících finančně vyčíslitelný přínos jeho aktivit pro celek, nyní působí jako marketingový šéf e-commerce projektu Plná peněženka, který přihrál e-shopům v roce 2017 víc než 1 000 000 000 korun obratu.
Online vzdělávání
Moderní způsob školení z pohodlí vašeho domova, které můžete okamžitě využívat.
Přejít na e-learning a videokurzy →Školení na míru
Chcete školení na míru vašim potřebám a současným znalostem problematiky?
Chci školení na míru →“
Jasně a pochopitelně strukturované informace. Vždy odpověď na dotazy, 100% spokojenost.WWWSTRÁNKYnet
Konkrétní příklady - praxe z více projektů, skvělý lektor.IVITERA a.s.