Školení: Jak připravit kampaně, aby vydělávaly

Dokážete správně nastavit a správně vyhodnotit cíle vašich kampaní? Víte, co je v reportech vašich kampaní podstatné? Na co se ptát a co chtít po agentuře nebo zaměstnancích? Využíváte při cílení kampaní sociodemografické údaje? Vyhodnocujte a ptejte se na to podstatné.

Mám zájem o toto školení

Pokud máte zájem o toto školení, zanechte nám svůj email, hned jak vypíšeme termín, dáme vám vědět.


Cena

6 990 Kč
8 458 Kč s DPH

  • Jak vyhodnocovat a využít důležité metriky kampaní a webu
  • Jaké jsou možnosti měření online prostředí, co je důležité sledovat, co kontrolovat, co požadovat po online specialistech a agenturách
  • Ukázky konkrétních příkladů u rozdílných obchodních aktivit

  • Cíle a jak je stanovit
  • Data - jaká máte, jaká můžete mít a jak data využít
  • Příprava a plánování kampaně - na co všechno myslet při tvorbě, jak plánovat
  • Měření a vyhodnocování - jak, kdy, co měřit; co a jak často sledovat; jak nastavit reporting, aby byl užitečný,…
  • Multichannel - nejen online kampaně mají vliv na výkon online aktivit, aneb když konverze vypráví příběh
  • Leadmanagement - často podceňovaná aktivita, která dokáže proměnit neúspěšnou kampaň v úspěšnou, ale i naopak
  • Ukázky konkrétních příkladů u rozdílných obchodních aktivit
    • kontinuální výkonnostní e-commerce kampaň (např. e-shop/ zájezdy)
    • kontinuální leadgeneration kampaň (např. prodávám plastová okna)
    • kontinuální brandová kampaň
    • akční časově omezená leadgeneration kampaň (např. prodej hypoték)

Doporučujeme zejména pro: marketingové/obchodní manažery nebo majitele firem, junior marketingové specialisty.

Na školení nejsou potřeba žádné předchozí znalosti.

  • studijní materiály,
  • certifikát absolventa školení, 
  • společný oběd v restauraci,
  • občerstvení po celý den,
  • garance vrácení peněz v případě nespokojenosti.

Školení na míru

Chcete školení na míru vašim potřebám a současným znalostem problematiky?

Chci školení na míru →

Doporučená školení


20. října
9 - 18 h
Praha

Školení: PPC reklamy II – pro pokročilé

Online reklama
4 990 Kč
Volná místa
21. října
10 - 18 h
Praha

Školení: Google Analytics II - pro pokročilé

Webová analytika
4 490 Kč
Volná místa
18. listopadu
10 - 17 h
Praha