Školení: LinkedIn a jeho využití pro firemní propagaci

Největší profesní sociální síť a jak ji využít pro firemní marketing, PR či sales. Její využití není zdaleka jen pro nábor nových zaměstnanců. Naopak: lze na ni působit mnohem šířeji.

Adam Zbiejczuk
Školení: LinkedIn a jeho využití pro firemní propagaci

Termíny

Milady Horákové 116/109,
Praha 6 - Hradčanská
Zobrazit na mapě
Školicí místnost Hradčanská
9:30 - 17:30 h
Počet účastníků: 15
Volná místa
Milady Horákové 116/109,
Praha 6 - Hradčanská
Zobrazit na mapě
Školicí místnost Hradčanská
9:30 - 17:30 h
Počet účastníků: 15
Volná místa

Cena

4 990 Kč
6 038 Kč s DPH

Téměř ve všech firmách se pod sociálními sítěmi myslí na Facebook a Instagram. Ale LinkedIn jako největší profesní síť může být velmi zajímavou alternativou - a její využití není zdaleka jen pro nábor nových zaměstnanců. Naopak: lze na ni působit mnohem šířeji - zejména v B2B podnikání jsou osobní vazby téměř nejcennějším kapitálem a LinkedIn pak způsobem, jak jej efektivně využít. 

  • Ukážeme si možnosti vyplývající ze strategicky řízené komunikace na LinkedInu.
  • Její zásadní součástí není pouze LinkedIn stránka firmy, ale zejména profily zaměstnanců.
  • Podíváme se ale i na možnosti placené propagace, novou podobu LinkedIn skupin nebo příklady z české i zahraniční praxe.

Školení není primárně určeno pro zájemce o head-hunting nebo na využití LinkedInu k aktivnímu hledání práce.

  • Představení LinkedInu
  • Osobní profil - jak si jej kvalitně vytvořit a vyplnit, doporučení
  • Jak a kdy se propojovat s dalšími uživateli
  • Pokročilé vyhledávání na LinkedIn
  • Co a jakým způsobem publikovat na LinkedIn
  • Statistiky osobních profilů
  • Placené verze profilů
  • Nastavení notifikací, propojení s e-maily 
  • LinkedIn stránky a jejich správné nastavení, showcase pages
  • Co a jak publikovat na stránkách
  • Placené možnosti pro stránky
  • Video na LinkedInu

Doporučujeme zejména pro: marketingové, PR a sales pracovníky, kteří chtějí využít potenciálu LinkedInu pro firemní propagaci. Školení není primárně určeno pro zájemce o head-hunting nebo na využití LinkedInu k aktivnímu hledání práce.

  • studijní materiály,
  • certifikát absolventa školení, 
  • společný oběd v restauraci,
  • občerstvení po celý den,
  • garance vrácení peněz v případě nespokojenosti.

O lektorovi

Adam Zbiejczuk

Adam je spolumajitelem komunikační agentury Influencer.cz, sociálním sítím se věnuje od roku 2007. Pomáhá klientům používat sociální média nejen jako další marketingový kanál. Začínal v mBank, později pracoval ve velkých výkonnostních agenturách, pomáhal s PR a business developmentem v ROI Hunteru. O sociálních sítích přednáší, píše - a organizuji pravidelná setkání pro lidi z branže: Babeltalk.


Školení na míru

Chcete školení na míru vašim potřebám a současným znalostem problematiky?

Chci školení na míru →

Doporučená školení


12. září
10 - 18 h
Praha

Školení Google Analytics I

Webová analytika
3 990 Kč
Volná místa
30. říjen
10 - 18 h
Praha

Školení: Obsahová strategie pro web

Obsahový marketing
4 990 Kč
Volná místa