Školení: LinkedIn a jeho využití pro firemní propagaci

Největší profesní sociální síť a jak ji využít pro firemní marketing, PR či sales. Její využití není zdaleka jen pro nábor nových zaměstnanců. Naopak: lze na ni působit mnohem šířeji.

Adam Zbiejczuk Communication, Social Media Manager
Školení: LinkedIn a jeho využití pro firemní propagaci

Termíny

Milady Horákové 116/109,
Praha 6 - Hradčanská
Zobrazit na mapě
Školicí místnost Hradčanská
9:30 - 17:30 h
Počet účastníků: 15
Volná místa

Cena

4 990 Kč
6 038 Kč s DPH

Téměř ve všech firmách se pod sociálními sítěmi myslí na Facebook a Instagram. Ale LinkedIn jako největší profesní síť může být velmi zajímavou alternativou - a její využití není zdaleka jen pro nábor nových zaměstnanců. Naopak: lze na ni působit mnohem šířeji - zejména v B2B podnikání jsou osobní vazby téměř nejcennějším kapitálem a LinkedIn pak způsobem, jak jej efektivně využít. 

  • Ukážeme si možnosti vyplývající ze strategicky řízené komunikace na LinkedInu.
  • Její zásadní součástí není pouze LinkedIn stránka firmy, ale zejména profily zaměstnanců.
  • Podíváme se ale i na možnosti placené propagace, novou podobu LinkedIn skupin nebo příklady z české i zahraniční praxe.

Školení není primárně určeno pro zájemce o head-hunting nebo na využití LinkedInu k aktivnímu hledání práce.

  • Představení LinkedInu
  • Osobní profil - jak si jej kvalitně vytvořit a vyplnit, doporučení
  • Jak a kdy se propojovat s dalšími uživateli
  • Pokročilé vyhledávání na LinkedIn
  • Co a jakým způsobem publikovat na LinkedIn
  • Statistiky osobních profilů
  • Placené verze profilů
  • Nastavení notifikací, propojení s e-maily 
  • LinkedIn stránky a jejich správné nastavení, showcase pages
  • Co a jak publikovat na stránkách
  • Placené možnosti pro stránky
  • Video na LinkedInu

Doporučujeme zejména pro: marketingové, PR a sales pracovníky, kteří chtějí využít potenciálu LinkedInu pro firemní propagaci. Školení není primárně určeno pro zájemce o head-hunting nebo na využití LinkedInu k aktivnímu hledání práce.

  • studijní materiály,
  • certifikát absolventa školení, 
  • společný oběd v restauraci,
  • občerstvení po celý den,
  • garance vrácení peněz v případě nespokojenosti.

O lektorovi

Adam Zbiejczuk

Communication, Social Media Manager

Adam je spolumajitelem komunikační agentury Influencer.cz, sociálním sítím se věnuje od roku 2007. Pomáhá klientům používat sociální média nejen jako další marketingový kanál. Začínal v mBank, později pracoval ve velkých výkonnostních agenturách, pomáhal s PR a business developmentem v ROI Hunteru. O sociálních sítích přednáší, píše - a organizuji pravidelná setkání pro lidi z branže: Babeltalk.


Školení na míru

Chcete školení na míru vašim potřebám a současným znalostem problematiky?

Chci školení na míru →

Doporučená školení


12. prosinec
10 - 18 h
Praha

Školení Google Analytics I

Webová analytika
3 990 Kč
Volná místa
5. únor
10 - 18 h
Praha

Školení: Obsahová strategie pro web

Obsahový marketing
4 990 Kč
Volná místa
6. únor
10 - 17 h
Praha