Školení: Marketing v sociálních sítích
Oslovte své zákazníky tam, kde jsou! Sociální sítě využívá většina lidí připojených k internetu. Otevřete svou firmu a komunikujte. Vrátí se vám to na důvěře zákazníků a zvýšeném prodeji.
Mám zájem o toto školení
Pokud máte zájem o toto školení, zanechte nám svůj email, hned jak vypíšeme termín, dáme vám vědět.
Co se na školení naučíte
- Správně komunikovat v sociálních sítích a vyvarovat se chyb
- Prakticky využít sociální sítě k marketingu, PR a zákaznické podpoře
- Vytyčit cíle, zvolit správnou cestu a umět vše vyhodnotit
- Používat Facebook, YouTube, Twitter, Google+, LinkedIN, Foursquare a další
- Soustředit se na praktické funkce
- Získat lidi, budovat komunitu a využít ji ve svůj prospěch
Podrobná osnova školení
- Přínosy a rizika komunikace v sociálních sítích – všechno má své plusy a mínusy. Budeme hledat cíle marketingu v sociálních médiích a řekneme si, jak zjistit, zda jsme jich dosáhli.
- Charakter komunikace v sociálních médiích – tady se komunikuje jinak! Používat stránku na Facebooku jako skladiště marketingových keců je kontraproduktivní.
- Základní principy nejpoužívanějších sociálních médií – marketing v sociálních sítích (Social media marketing, SMM) se liší od jiných způsobů marketingu. Jenže odlišnosti najdeme i mezi jednotlivými sociálními médii.
- Každé médium se hodí na něco jiného – vysvětlíme vám, jaké jsou hlavní rozdíly ve způsobu komunikace, a řekneme si, jaké kanály by se nejvíce hodily pro vaši firmu.
- Šíření a viralita – není nic lepšího, než když se vaše sdělení šíří bez dalších nákladů. Dozvíte se, jak zvýšit šanci, aby se vám to podařilo.
- Podpora obsahem – samotná komunikace nemusí stačit. Tvořte taky obsah. Řekneme si, jaký by se dozajista hodil a kam ho umístit.
- Budování komunity – k čemu vám je nějaká komunita?
- Jak zapojit lidi, aby vám pomohli – v každé komunitě je 10% aktivnějších lidí. Jak mezi nimi najít takové, kteří zdarma pomohou šířit dobré jméno vaší firmy? Vysvětlíme si termíny „brand advisor“, „opinion leader“, „influencer“ a další.
Pro koho je školení vhodné
Doporučujeme zejména pro: marketingová, tisková, komunikační i obchodní oddělení.
Na školení marketingu pro sociální sítě není potřeba mít žádné předchozí znalosti.
Online vzdělávání
Moderní způsob školení z pohodlí vašeho domova, které můžete okamžitě využívat.
Přejít na e-learning a videokurzy →Školení na míru
Chcete školení na míru vašim potřebám a současným znalostem problematiky?
Chci školení na míru →