Školení: Monitoring v sociálních sítích

Sociální sítě jsou pro některé značky příležitostí – a pro všechny značky hrozbou. Na Facebooku ani Twitteru nemusíte být aktivní, a přesto se v každém okamžiku může strhnout lavina negativních příspěvků. Jak se o nich včas dozvíte?

Školení: Monitoring v sociálních sítích

Mám zájem o toto školení

Pokud máte zájem o toto školení, zanechte nám svůj email, hned jak vypíšeme termín, dáme vám vědět.


Cena

3 450 Kč
4 175 Kč s DPH

  • Uvědomíte si cíle přítomnosti na sociálních sítích
  • Získáte argumenty pro sledování sítí ve firemním prostředí
  • Seznámíte se s volně dostupnými i placenými nástroji pro různé sociální sítě jako jsou Klábosení, Ataxo Social Insider a Radian 6
  • Poznáte jejich výhody i limit

Obsahem školení je seznámení s pozicí monitoringu sociálních sítí v podniku z hlediska zadavatele kampaní, jejich realizátora i z pohledu interních procesů a nastavení kompetenci mezi odděleními komunikace, marketingu a péče o zákazníka.

V průběhu školení se rovněž seznámíte jak s obecně dostupnými prostředky, které můžete pro monitoring sociálních sítí využít, ať jde o nástroje Google, vestavěné nástroje Facebooku i Twitteru nebo volně dostupné Klábosení, i se specializovanými nástroji pro monitoring sociálních sítí, jako je Ataxo Social Insider, nebo Radian 6 a s jejich výhodami a nevýhodami při použití v konkrétních příkladech.

Doporučujeme zejména pro: evangelizátory sociálních sítí, všechny, kteří se podílejí na komunikaci značky, manažery i pracovníky oddělení péče o zákazníka a tvůrce komunikačních kampaní v sociálních sítích.

Pro úspěšné absolvování školení stačí umět ovládat webový prohlížeč a vědět, co je Facebook a Twitter.


Školení na míru

Chcete školení na míru vašim potřebám a současným znalostem problematiky?

Chci školení na míru →