Školení: Novinky v Google AdWords a Skliku

PPC systémy poslední dobou přicházejí se spoustou nových funkcí a možností, o kterých možná ani nevíte. Případně o nich víte, ale už se v nich hůře orientujete nebo nemáte čas si je pořádně nastudovat. Je možné, že Vám takto uniká spousta příležitostí, jak zefektivnit vaše marketingové úsilí.

Mám zájem o toto školení

Pokud máte zájem o toto školení, zanechte nám svůj email, hned jak vypíšeme termín, dáme vám vědět.


Cena

3 450 Kč
4 175 Kč s DPH

  • Co je remarketing a jak s ním pracovat.
  • Porozumět svým zákazníkům pomocí „Cest vyhledávání“ (Search Funnels).
  • Testovat v reálném čase změny PPC kampaní (AdWords Experiments).
  • Ulehčit si práci automatizací.
  • Jak vylepšit Vaše inzeráty pomocí rozšíření a časového plánování.
  • Pochopit rozdíl mezi volnou shodou a jejím modifikátorem.
  • Inzerovat pomocí AdWords na Youtube.
  • Jak se v reklamní síti nezobrazovat u nevhodného obsahu.
  • Jak na mobilní reklamu.

Potřebujete základy? Zkuste Školení PPC reklamy I

  • Remarketing – naučíte se, co remarketing je, jak ho nastavit a jaké jsou základní strategie využit.
  • Cesty vyhledávání (Search Funnels) – více porozumíte, jak se vaši zákazníci chovají. Pomocí cest vyhledávání se dozvíte například, zda stačí jen jedna vaše reklama, aby zákazník splnil určený cíl, zda některé kampaně asistují jiným a jak vypadá typická cesta hledání zákazníka.
  • Automatické cenové nabídky - dozvíte se, že ne vždy je nutné měnit ručně cenové nabídky. Povíme si, jaké jsou možnosti automatických cenových nabídek, jak fungují a na co si při jejich používání dát pozor.
  • Rozšíření inzerátů – vylepšíte své inzeráty pomocí mapy a rozšířených odkazů, které Vám dají další prostor zákazníka zaujmout.
  • Testování (AdWords Experiments) – už nebudete muset uvažovat, co by bylo kdyby. Pomocí testování AdWords experimentů si vyhodnotíte, zda je lepší mít vyšší cenové nabídky či nižší. Ověříte, které shody jsou pro Vás lepší.
  • Modifikátor volné shody – pochopíte rozdíl mezi modifikátorem volné shody, volnou a frázovou shodou.
  • Mobilní reklama – dozvíte se, jaké jsou možnosti a omezení mobilní inzerce.
  • Změny v obsahové síti – zjistíte nové možnosti kontroly zobrazování se v obsahové síti.
  • AdWords na Youtube – naučíte se, jaké jsou možnosti cílení na Youtube přes AdWords, a jak snadno začít na Youtube inzerovat.

Doporučujeme zejména pro: správce PPC kampaní, online marketing specialisty, majitele webových stránek.

Vzhledem k tomu, že se jedná o školení rozšiřující znalosti o systémech Adwords a Sklik, jsou nutné alespoň následující vstupní znalosti a předpoklady. Je třeba:

  • Mít založený účet v systémech Google AdWords a Sklik.
  • Orientovat se ve webovém rozhraní systémů Google AdWords a Sklik.
  • Vědět, co je konverze a mít možnost je měřit alespoň v systému Google AdWords (polovinu probíraných novinek není možné využít bez tohoto předpokladu).
  • Chápat aukční princip PPC reklam.
  • Rozumět rozdílu mezi reklamní (dříve obsahovou) sítí a vyhledáváním.
  • Znát základní statistiky (zobrazení, prokliky, míra prokliku, cena za proklik atp.).

  • tištěné materiály a podklady,
  • certifikát absolventa školení,
  • občerstvení,
  • bezplatné e-mailové konzultace s lektorem po dobu 14 dní.
  • garance vrácení peněz v případě nespokojenosti.

Školení na míru

Chcete školení na míru vašim potřebám a současným znalostem problematiky?

Chci školení na míru →