Školení: Obsahová strategie pro web

Obsah je důvod, proč lidé na web chodí. Aby uživatele zaujal a fungoval, musíte trefit témata, formu, navigaci a spoustu dalších věcí. Musíte mít obsahovou strategii.

Mám zájem o toto školení

Pokud máte zájem o toto školení, zanechte nám svůj email, hned jak vypíšeme termín, dáme vám vědět.


Cena

4 990 Kč 6 038 Kč s DPH

Školení nyní probíhá živě online: Obsahová strategie pro web (Zoom).

  • Jaký obsah prodává, zvyšuje návštěvnost a zájem uživatelů.
  • Jak obsah navrhnout podle potřeb uživatelů a vašich cílů.
  • Jak navrhnout informační architekturu, strukturu a navigaci webu.
  • Jaké jsou možnosti, trendy a nástroje pro různé formáty.
  • Jak obsah webu otestovat, měřit a vyhodnocovat.
  • Jak se starat o obsah a co by měl umět redakční systém (CMS)?
  • Jak na dynamický obsah a personalizaci obsahu?

 

Základy, které musíte vědět:

  • Různé typy webů, různé formáty a jak se v tom vyznat – portály, firemní prezentace, e-shopy, landing pages…
  • Co všechno obsah ovlivňuje a proč – návštěvnost, konverze, zaujetí uživatele atd.
  • Jakých týmů se týká firemní web a jak získat jejich požadavky – produkt, marketing, IT, PR, HR, Podpora…
  • Ideální proces pro redesign a obsahovou strategii
  • Role pro obsah při webdesignu – informační architekt, copywriter, editor atd.

Návrh obsahu podle potřeb uživatelů a cílů organizace:

  • Jak definovat cíle a metriky (KPI)
  • Metody uživatelského výzkumu
  • Analýza klíčových slov (SEO)
  • Informační architektura, typické struktury, možnosti navigace a menu
  • Metody, které pomáhají: Use case, User tasks/goals, User journey, Persony
  • Nástroje pro vizualizaci informační architektury

Tvorba obsahu:

  • Checklisty pro návrh nejčastějších stránek a obrazovek: Homepage, Rozcestníky, Produktová stránka, Prodejní proces (Košík), About us (O nás), Články… 
  • Checklisty pro návrh nejčastějších forem obsahu: Texty, Obrázky, Videa…
  • Možnosti a trendy, příklady z ČR i zahraničí, propojení webu s dalšími médii

Správa, testování, měření a optimalizace obsahu:

  • Content governance
  • Redakční systém (CMS) – požadavky a možnosti, open source vs. řešení na míru
  • Časté chyby a jak udržet obsah čerstvý
  • Metody a nástroje pro ověření úspěšnosti před návrhem obsahu i po něm
  • Dynamický a personalizovaný obsah

Doporučujeme zejména pro: manažery, tvůrce, editory a správce webů a obsahu, pracovníky v marketingu, UX designery. Dotýká se firemních webů, e-shopů, ale i médií a aplikací.

Nezáleží, jestli už nový web máte, plánujete, chystáte redesign nebo prostě chcete zvýšit úspěšnost toho stávajícího.

Účastníkům se budou hodit základy digitálního marketingu, SEO a web copywritingu.

  • studijní materiály,
  • certifikát absolventa školení, 
  • společný oběd v restauraci
  • občerstvení po celý den,
  • garance vrácení peněz v případě nespokojenosti.

Online vzdělávání

Moderní způsob školení z pohodlí vašeho domova, které můžete okamžitě využívat.

Přejít na e-learning a videokurzy →

Školení na míru

Chcete školení na míru vašim potřebám a současným znalostem problematiky?

Chci školení na míru →

Doporučená školení


Vzdělávací program
Ihned k dispozici
E-learning

Copywriting pro web a e-shop

Obsahový marketing
Zlevněno -1 660 Kč do 30. dubna
4 850 Kč
3 190 Kč
bez DPH
Vzdělávací program
Ihned k dispozici
E-learning
Zlevněno -1 660 Kč do 30. dubna
4 850 Kč
3 190 Kč
bez DPH