GDPR: co jsme udělali špatně, jak to změnit a jak na něj v post-COVID době?
Máme za sebou druhý rok účinnosti GDPR. Také vás někdo donutil změnit koncepci marketingu? Bojíte se kontrol ze strany úřadů? Nebo vás jen zajímá, jestli jsou nové povinnosti skutečně vymáhány?
Co se na školení naučíte
- Ukážeme si příklady nesprávných implementací GDPR v online marketingu
- Projdeme příklady rozhodovací praxe
- Řekneme si, jak se připravit na kontrolu
- Zastavíme se u věrnostních programů, soutěží a cookies
- Zmíníme, jaká je další chystaná úprava
Podrobná osnova školení
- lessons learned - příklady nesprávných implementací GDPR se zaměřením na on-line marketing
- příklady rozhodovací praxe z ČR i zahraničí
- obchodní sdělení, věrnostní programy, soutěže, cookies
- jak se připravit na kontrolu ze strany ÚOOÚ
- co vše lze vymáhat z GDPR
- připravovaná úprava nařízení ePrivacy
- ochrana dat a kybernetická bezpečnost
Pro koho je školení vhodné
Doporučujeme zejména pro: marketingové specialisty, manažery, compliance specialisty, provozovatele e-shopů a další.
Na školení nejsou potřeba žádné předchozí znalosti.
Co je v ceně
- studijní materiály,
- certifikát o absolvování,
- občerstvení,
- garance vrácení peněz v případě nespokojenosti.
Online vzdělávání
Moderní způsob školení z pohodlí vašeho domova, které můžete okamžitě využívat.
Přejít na e-learning a videokurzy →Školení na míru
Chcete školení na míru vašim potřebám a současným znalostem problematiky?
Chci školení na míru →