Rok s GDPR - co jsme udělali špatně a co lze jednoduše změnit

Máme za sebou téměř jeden rok účinnosti GDPR. Také vás někdo donutil změnit koncepci marketingu? Bojíte se kontrol ze strany úřadů? Nebo vás jen zajímá, jestli jsou nové povinnosti skutečně vymáhány?

Rok s GDPR - co jsme udělali špatně a co lze jednoduše změnit

Mám zájem o toto školení

Pokud máte zájem o toto školení, zanechte nám svůj email, hned jak vypíšeme termín, dáme vám vědět.


Cena

2 990 Kč
3 618 Kč s DPH

  • Ukážeme si příklady nesprávných implementací GDPR v online marketingu
  • Projdeme první příklady rozhodovací praxe
  • Řekneme si, jak se připravit na kontrolu
  • Zastavíme se u věrnostních programů, soutěží a cookies
  • Zmíníme, jaká je další chystaná úprava

  • lessons learned - příklady nesprávných implementací GDPR se zaměřením na on-line marketing
  • první příklady rozhodovací praxe z ČR i zahraničí
  • obchodní sdělení, věrnostní programy, soutěže, cookies
  • jak se připravit na kontrolu ze strany ÚOOÚ
  • co vše lze vymáhat z GDPR
  • připravovaná úprava nařízení ePrivacy
  • ochrana dat a kybernetická bezpečnost

Doporučujeme zejména pro: marketingové specialisty, manažery, compliance specialisty, provozovatele e-shopů a další.

Na školení nejsou potřeba žádné předchozí znalosti.

  • studijní materiály,
  • certifikát o absolvování,
  • občerstvení,
  • garance vrácení peněz v případě nespokojenosti.

Školení na míru

Chcete školení na míru vašim potřebám a současným znalostem problematiky?

Chci školení na míru →