Školení: SEO pro e-commerce

Zapomeňte na staré praktiky, na školení vám ukážu, jak se dělá SEO v roce 2019. Přijďte se naučit, jak vám SEO může pomoci plnit byznysové cíle a zvyšovat tržby.

Školení: SEO pro e-commerce

Mám zájem o toto školení

Pokud máte zájem o toto školení, zanechte nám svůj email, hned jak vypíšeme termín, dáme vám vědět.


Cena

3 990 Kč
4 828 Kč s DPH

  • Co je SEO a jak vám může pomoci zvyšovat tržby
  • Co je důležité pro dohledatelnost vašeho byznysu online i offline
  • Jak optimalizovat produktové stránky a zvyšovat jejich proklikovost z vyhledávání
  • Jak vytunit kategorie, aby dosahovaly vyšších pozic na ta správná klíčová slova
  • Jak tvořit obsah, který válcuje konkurenci a podporuje prodej
  • Jak identifikovat konkurenci a pohlídat si ji
  • Jak SEO měřit a vyhodnocovat

Účastníci budou na školení pracovat s nástrojem Marketing Miner a po skončení školení vám zůstane tento nástroj ještě týden aktivní.

Co je SEO

  • Vysvětlíme si, jak fungují vyhledávače a co optimalizace znamená pro vaše podnikání
  • Na jakém principu staví SEO a co je jeho podstatou

Technické řešení

  • Největší nedostatky a důvody pro nízké tržby z vyhledávání většiny prodejních webů jsou problémy s indexací a špatně řešené filtrování
  • Ukážu vám, jak tyto nedostatky odstranit a správně nastavit všechny důležité technické části webu 

Obsah

  • Podíváme se, jak vytěžit maximum z produktových stránek optimalizací on-page faktorů
  • Jak se tvoří informační architektura a v čem spočívá optimalizace kategorií
  • Obsah není jen homepage, kategorie a produkt – dnes uspěje pouze kvalitní obsah a na školení si ukážeme postup, jak takový kvalitní obsah vlastně tvořit

Strukturovaná data

  • Co jsou strukturovaná data a jak mohou pomoci SEO 
  • Která strukturovaná data použít pro který byznys a jak na to

Odkazy

  • Vysvětlíme si základní princip odkazů a prozradím vám jak je získávat v roce 2019

Lokální SEO

  • Aktivity a postupy, jak zviditelnit vaše pobočky a lokální byznys a přiblížit se tak vašim potenciálním zákazníkům

Redesign webu

  • Jak postupovat při redesignu a na co si dát pozor, abyste předešli propadu tržeb

Rychlá analýza konkurence

  • Jak lehce analyzovat vaši konkurenci a špehovat ji

Vstup na cizí trhy z pohledu SEO 

  • Vstup na zahraniční trh není samozřejmě otázka pouze SEO, ale má několik důležitých bodů, které vaši strategii vstupu na nový trh ještě posílí

Aktuální trendy

  • SEO nemá mnoho trendů, avšak i přesto je nunté být IN, a proto si řekneme, co je teď v SEO trendy v ČR i ve světě

Jak vyhodnocovat SEO

  • Nic z toho by nemělo smysl, kdybychom neuměli říct, zda to vše má smysl, nebo zda jdeme správným směrem
  • Ukážu vám, jak a co vyhodnocovat a jak na výsledky reagovat

Doporučujeme zejména pro: majitele e-shopů, podnikatele na internetu, marketingové manažery s přesahem do online marketingu, SEO konzultanty, vedoucí obsahových oddělení, online marketéry a další zájemce o problematiku.

Abyste si odnesli ze školení co nejvíce praktických informací, doporučujeme mít na školení přístup do vlastního účtu nástroje Google Analytics a nástroje Google Search Console.

Nejsou potřeba žádné předchozí znalosti.

  • studijní materiály,
  • certifikát absolventa školení, 
  • společný oběd v restauraci,
  • občerstvení po celý den, 
  • bezplatné e-mailové konzultace s lektorem po dobu 14 dní,
  • garance vrácení peněz v případě nespokojenosti.

Školení na míru

Chcete školení na míru vašim potřebám a současným znalostem problematiky?

Chci školení na míru →

Doporučená školení


8. leden
10 - 18 h
Praha

Školení Google Analytics II - pro pokročilé

Webová analytika
4 490 Kč
Volná místa
22. leden
10 - 18 h
Praha

Školení PPC reklamy II – pro pokročilé

Online reklama
4 990 Kč
Volná místa
5. únor
10 - 18 h
Praha

Školení: Obsahová strategie pro web

Obsahový marketing
4 990 Kč
Volná místa