Školení SEO

Také už jste slyšeli o tom SEO? Řada uživatelů v něm vidí především magické triky, jak vyhledávače obelstít. Na školení si ujasníme, co je při optimalizaci skutečně podstatné, jak k SEO přistupovat a vyvarovat se tak zbytečných chyb, nesmyslných SEO nabídek či špatných informačních zdrojů.

Tomáš Pospíšil
Školení SEO

Termíny

Milady Horákové 116/109,
Praha 6 - Hradčanská
Zobrazit na mapě
Školicí místnost Hradčanská
10 - 18 h
Počet účastníků: 15
Volná místa

Cena

3 990 Kč
4 828 Kč s DPH

  • Co je SEO a jak k němu správně přistupovat.
  • Co je při optimalizaci důležité a co vůbec důležité není.
  • Jak vybírat klíčová slova a jak je efektivně zasadit do struktury webu.
  • Kde nalézt chyby, na které sám Google upozorní.
  • Proč jsou statistiky návštěvnosti základním pilířem SEO a jak je využít, a to i potom, kdy v říjnu 2013 Google znemožnil sledovat návštěvnost klíčových slov.

Co to je SEO

  • Hlavní faktory SEO
  • Největší výzvy SEO
  • Postup optimalizace

Vyhledávače

  • Základní princip fungování
  • Trendy
  • Jak ověřit, že je váš web zaindexován
  • Co udělat pro lepší indexaci

Vhodná klíčová slova

  • Proč se jimi zabývat a jak je interpretovat
  • Základní kámen pro většinu SEO strategií – struktura webu
  • Nástroje, ověřené postupy a ukázky analýzy klíčových slov
  • Kdy dává smysl měřit pozice a jak

On-page faktory

  • Titulky, nadpisy, text, meta-tagy a spol. Na co a proč se zaměřit, co naopak ignorovat.
  • Jak na on-page audit

Linkbuilding

  • Proč jsou zpětné odkazy důležité
  • Jaká existují rizika při linkbuildingu
  • Analýza konkurence
  • Tipy na získávání zpětných odkazů
  • Vliv sociálních sítí

Jak vyhodnocovat SEO

  • Jak hodnotit přínos organicu
  • Jak nastavit automatické reporty - pravidelně znát odpověď na otázku JAKÝ je stav?
  • Nástroje, přehledy - napoví na otázku PROČ klesáme?

Technické překážky - volitelná část podle zájmu

  • Duplicity, chybové stránky, rychlost načítání
  • Sitemap.xml, robots.txt, zákazy indexace
  • Mobilní verze a moderní prvky webů typu Ajax

Doporučujeme zejména pro: majitele webů, kteří řeší SEO vlastními zdroji či externím dodavatelem, vedoucí internetových projektů, marketéry a PR specialisty, SEO konzultanty, webdesignery a webová studia, a další zájemce o problematiku.

Kvůli sledování vlastních přehledů, je vhodné mít na školení přístup do vlastního účtu v Google Analytics a ve Webmaster Tools.

Nejsou potřeba žádné předchozí znalosti.

  • studijní materiály,
  • certifikát absolventa školení, 
  • společný oběd v restauraci
  • občerstvení po celý den,
  • garance vrácení peněz v případě nespokojenosti.

O lektorovi

Tomáš Pospíšil

Tomáš navrhuje úpravy webu, které povedou ke zvýšení relevantní návštěvnosti  z přirozených výsledků vyhledávání. Má rozsáhlé praktické zkušenosti s optimalizací menších ale i velkých webů. Přečtěte si rozhovor s lektorem a poznejte ho blíže.


Školení na míru

Chcete školení na míru vašim potřebám a současným znalostem problematiky?

Chci školení na míru →

Doporučená školení


12. září
10 - 18 h
Praha

Školení Google Analytics I

Webová analytika
3 990 Kč
Volná místa
30. říjen
11 - 19 h
Praha

Školení: Obsahová strategie pro web

Obsahový marketing
4 990 Kč
Volná místa