Školení: Sociální média I

Pokud jste snad na sociální sítě ještě nenaskočili, je nejvyšší čas to napravit. Neobejdete se bez nich, ať jste firma nebo jednotlivec.

Daniel Dočekal Internetový publicista
Školení: Sociální média I

Termíny

Milady Horákové 116/109,
Praha 6 - Hradčanská
Zobrazit na mapě
Školicí místnost Hradčanská
10 - 17 h
Počet účastníků: 15
Volná místa
Milady Horákové 116/109,
Praha 6 - Hradčanská
Zobrazit na mapě
Školicí místnost Hradčanská
10 - 17 h
Počet účastníků: 15
Volná místa

Cena

3 990 Kč
4 828 Kč s DPH

Sociální sítě jsou již několik let nepostradatelnou součástí firemních marketingových strategií. Nezůstávejte pozadu a v rámci celodenního školení načerpejte informace o tom, jaké sociální sítě jsou používány v Česku i ve světě, kolik mají uživatelů a jaká je jejich sociodemografická profilace. Zjistíte, k čemu se hodí, jaká mají specifika a kam směřují. Ale hlavně, jak je využít pro firemní či osobnostní komunikaci. Vše s praktickými příklady, ukázkami a prostorem pro dotazy. 

Účastník skolení získá kompletní prezentaci ze školení v digitální podobě. Ta je koncipována jako skripta (či e-kniha) a obsahuje řadu praktických odkazů i ukázek. Pokud se přihlásí do Skupiny školení na Facebooku, bude mít k dispozici všechny pozdější aktualizace školícího materiálu zdarma.

  • Jaký je marketingový mix vhodný pro sociální média a sítě
  • Jak vypadá český i světový Facebook, Instagram, Twitter, Linkedin
  • Jaké jsou další sociální sítě a kam sociální sítě míří
  • Jaké jsou zásadní rozdíly mezi jednotlivými sítěmi 
  • Jak se sociální sítě (média) využívají pro firemní i osobnostní komunikaci
  • Co na sociálních sítích dělat a nedělat
  • Jak komunikovat, řešit stížnosti, krizové situace, trolly
  • Kam v marketingu patří sociální média a jak vše spojit s dalšími marketingovými nástroji
  • Platit či neplatit, něco k cestě od „earned“ k „paid“ 
  • Právní aspekty používání sociálních sítí, autorské právo zejména
  • Pravidla užívání sociálních sítí, čeho se vyvarovat a proč můžete kdykoliv přijít o účet
  • Kde získávat obsah pro sociální sítě, od textů až po fotky a videa
  • Jak tvořit lákavý obsah, který bude vyvolávat odezvy
  • Proměna sociálních sítí na cestě od desktopu na mobilní telefony 
  • Nástroje pro správu a monitorování sociálních sítí 

Už všechno toto znáte? Zkuste Školení Sociální média II - pro pokročilé!

  • Český marketingový mix – které sociální sítě v Česku rozhodně nevynechávat
  • Počty uživatelů sociálních sítí v Česku i ve světě
  • Návrat chatovacích aplikací, další sociální sítě a vývoj v blízké budoucnosti
  • Charakteristické vlastnosti a zásadní rozdíly mezi Facebookem, Instagramem, Twitterem a Linkedinem
  • Jak využívat sociální sítě pro firemní komunikaci a osobnostní komunikaci
  • Základní funkčnost sociálních sítí – příspěvky, sdílení, lajkování, komentování, sledování
  • Pokročilejší funkčnost – newsfeed, timeline, filtrování, dosah, engagement 
  • Kolik příspěvků týdně/denně, jaké jsou ideální časy
  • Best practices a co naopak na sociálních sítích pokud možno nikdy nedělat
  • Zásady komunikace, řešení stížností, práce s pozitivními a negativními komentáři, krizová komunikace, trolling
  • Kam v celkovém firemním i osobnostním marketingu patří sociální sítě, jak vše spojit v jeden funkční celek 
  • Dá se na sociálních sítích fungovat bez placení? 
  • Reklama na sociálních sítích, připlácení za dosah, placení za získávání fanoušků
  • Než začnete něco publikovat – autorské a osobnostní právo 
  • Když už publikujete – na co si dát pozor s ohledem na Pravidla užívání jednotlivých sítí 
  • Sociální sítě nejsou vaše, jak s tím žít a proč je důležité mít něco vlastního 
  • Kde získávat a jak připravovat obsah – texty, fotografie, koláže, videa
  • Jak obsah tvořit, zejména tak, aby vyvolával odezvu
  • Desktop není všechno, pamatujte na mobilní uživatele
  • Nástroje pro správu sociálních sítí od zdarma až po placené, principy jejich fungování
  • Jak (a proč) monitorovat sociální sítě 
  • Dotazy a odpovědi

Osnova školení je orientační, pořadí se může měnit i přizpůsobovat aktuálnímu vývoji, ohledem na časté změny funkčnosti a možností. 

Co se ještě můžete na školení naučit

  • Proč se video na výšku stává novým standardem
  • Jak propojit sociální sítě a firemní či vlastní webové stránky
  • Proč budete potřebovat influencery a fanoušky 
  • Proč se sociálních sítí nebát

 

Doporučujeme zejména pro: tisková, komunikační či marketingová oddělení firem. Hodí se i pro PR a komunikační agentury, pro mediální a marketingové agentury a jedince, kteří se chtějí naučit využívat sociální sítě pro vlastní marketing nebo se stát freelancery.

Účastník školení by měl umět pracovat s internetovými prohlížeči, emailem, nebo mobilními aplikacemi. Nemusí mít založené firemní účty, ale měl by mít založený účet soukromý, alespoň proto, aby se v průběhu školení byl schopen dívat na příklady a zkoušet základní věci.

 

  • studijní materiály,
  • certifikát absolventa školení,
  • společný oběd v restauraci,
  • občerstvení po celé školení,
  • přístup k novým verzím prezentací pro další termíny školení (v rámci skupiny na Facebooku),
  • garance vrácení peněz v případě nespokojenosti.

O lektorovi

Daniel Dočekal

Internetový publicista

Daniel Dočekal je internetový publicista.  Dříve působil jako šéfredaktor iHNed.cz. V rámci svého působení v agentuře Proximity pomáhal se zapojením do sociálních sítí firmám, jako jsou T-Mobile, Oracle nebo Telefónica O2. Také píše pro Lupa.cz.


Školení na míru

Chcete školení na míru vašim potřebám a současným znalostem problematiky?

Chci školení na míru →

Doporučená školení


Již za 4 dny
25. listopad
9:30 - 17:30 h
Praha
6. únor
10 - 17 h
Praha
20. únor
10 - 17 h
Praha

Školení: Firemní Instagram pro začátečníky

Sociální sítě
3 990 Kč
Volná místa