Školení: Sociální média II - pro pokročilé

Sociální sítě - No Bullshit digital jako marketingová strategie. Chci, aby každý, kdo odejde, věděl, co znamená používat social v rámci celé marketingové komunikace. Na co si dát pozor a jak to vypadá, když se to dělá dobře.

Školení: Sociální média II - pro pokročilé

Mám zájem o toto školení

Pokud máte zájem o toto školení, zanechte nám svůj email, hned jak vypíšeme termín, dáme vám vědět.


Cena

3 990 Kč
4 828 Kč s DPH

Školení je určeno pro pokročilejší uživatele, zejména pro ty, kteří již začali sociální sítě pro marketing a komunikaci používat. Pokud postrádáte základy, můžete je získat na školení Sociální média I.

  • Budete chápat souvislosti. Budete vědět, čemu byste měli věnovat čas a kde ho neztrácet.
  • Nebudu vám říkat, že mám patent na řešení všech vašich marketingových problémů. 
  • Chci vám ukázat věci, které dáme do souvislostí tak, že se dostaneme na tenký led, kam se většina specializovaných agentur bojí šlápnout.
  • Podíváme se na věci více pragmaticky a byznysově.

Větší detail platforem - Facebook, Instagram, LinkedIN

  • Jak funguje analytika (Co nám řikají insights jednotlivých sítí a jak to interpretovat)
  • Na která čísla dává skutečný smysl se zaměřit
  • Jak funguje reklama a její pokročilé nastavení (Jak ji dělat efektivně a rozumět jí včetně klíčových frameworků a strategií.)
  • Jakou volit strategii v kontextu specifické cílové skupiny a značky (ukázky vertikál)
  • Na jaké metriky optimalizovat komunikaci a jejich rozebrání (Budete vědět, co znamenají a jestli se hodí pro vaši specifickou komunikační strategii.)

Workshop 

  • Dvě odlišné značky
  • Společně si postavíme marketingovou strategii na social
  • Vytvoříme Framework práce so socialem, jaké sítě budou primární, jaké další problémy v rámci firmy můžeme na socialu řešit

 

Doporučujeme zejména pro: brand manažery a marketingové specialisty, kteří mají social v rámci svého komunikačního mixu a potřebují vědět, jak postavit celkovou strategii a jak zjistit, jestli to dělají dobře.

Předpokladem je existence firemních účtů (ideálně na více sítích), včetně účtu soukromého, nebo alespoň pracovního. Předpokladem jsou znalosti na úrovni školení Sociální média I.

  • studijní materiály,
  • certifikát absolventa školení,
  • společný oběd v restauraci,
  • občerstvení po celé školení,
  • přístup k novým verzím prezentací pro další termíny školení (v rámci skupiny na Facebooku),
  • garance vrácení peněz v případě nespokojenosti.

Školení na míru

Chcete školení na míru vašim potřebám a současným znalostem problematiky?

Chci školení na míru →

Doporučená školení


Již za 11 dní
3. říjen
10 - 17 h
Praha
27. listopad
9:30 - 17:30 h
Praha
4. prosinec
10 - 18 h
Praha