Školení: Zákaznické cesty v praxi

Dokázat se správně vcítit do potřeb svých cílových skupin je základním parametrem úspěchu všech, kteří na internetu prodávají své služby, či produkty. Na známém See-Think-Do-Care konceptu si budeme demonstrovat, co všechno je dobré mít na paměti při snaze získávat leady, proměnit v reálný výsledek a posléze udržet.

Školení: Zákaznické cesty v praxi

Mám zájem o toto školení

Pokud máte zájem o toto školení, zanechte nám svůj email, hned jak vypíšeme termín, dáme vám vědět.


Cena

3 950 Kč
4 780 Kč s DPH

  • Co to je a jak funguje nákupní trychtýř
  • Jaké online kanály používat pro získání leadu
  • Jakým způsobem vyhodnocovat a optimalizovat efektivitu jednotlivých kanálů
  • Jakým způsobem pracovat s potenciálními či stávajícími klienty v různých stádiích zájmu

  • Co to je a jak funguje nákupní trychtýř
    • Jak se vyvíjí uvažování zákazníka v průběhu let?
    • Jak se mění (či jak by se měl měnit) přístup firem ke klientovi?
    • Typologie chování zákazníka v různých stádiích nákupního trychtýře.
  • Jaké online kanály používat pro získání dobrého leadu
    • Jaké jsou optimální kanály pro akvizici nového klienta?
    • Jaké posléze pro jeho retenci a edukaci?
    • Namodelujeme, jaké online kanály mohou účastníci školení v jakých situacích využít.
  • Jakým způsobem vyhodnocovat a optimalizovat efektivitu jednotlivých kanálů
    • Jak nastavovat KPI´s?
    • Kdo by měl být za efektivitu kanálů zodpovědný a proč?
    • Jaké nástroje používat k měření výkonnosti?
  • Jakým způsobem pracovat s vašimi zákazníky v různých stádiích zájmu
    • Co to je a jak se vyvíjí customer journey?
    • V jaké fázi cílit na zákazníka jakou formou komunikace?

Doporučujeme zejména pro: marketingové pracovníky, obchodní ředitele, majitele menších a středních firem, zástupce firem procházejících úplnou, či částečnou transformací svých aktivit do online prostředí.

Na školení nejsou potřeba žádné předchozí znalosti.

  • studijní materiály,
  • certifikát absolventa školení, 
  • společný oběd v restauraci,
  • občerstvení po celý den, 
  • bezplatné e-mailové konzultace s lektorem po dobu 14 dní,
  • garance vrácení peněz v případě nespokojenosti.

Školení na míru

Chcete školení na míru vašim potřebám a současným znalostem problematiky?

Chci školení na míru →

Doporučená školení


11. září
10 - 18 h
Praha

Školení e-mail marketingu

E-mail marketing
4 490 Kč
Volná místa
12. září
10 - 18 h
Praha

Školení Google Analytics I

Webová analytika
3 990 Kč
Volná místa
25. září
10 - 18 h
Praha

Školení PPC reklamy I

Online reklama
3 990 Kč
Volná místa