Workshop: Začínáme s uživatelským testováním webu

Přemýšleli jste někdy, co chybí zákazníkům ve vaší nabídce? Jaké informace jsou pro ně důležité? Jestli je dokážou najít, nebo třeba proč nedokončují objednávky? Váš web může mít mnoho skrytých příležitostí ke zlepšení, které vám pomůže odhalit spolehlivý nástroj – testování s využitím reálných lidí z vaší cílové skupiny.

Workshop: Začínáme s uživatelským testováním webu

Termíny

Milady Horákové 116/109, Praha 6
Zobrazit na mapě
Lab (4. patro)
10 - 17 h
Počet účastníků: 8
Volná místa

Cena

4 990 Kč
6 038 Kč s DPH

V prostředí našeho unikátního test-labu se zaměříme na uživatelské testování použitelnosti vašich webů. Naučíte se vše, co potřebujete, abyste si testování mohli sami vyzkoušet. Především:

  • Co, kdy a jak testovat.
  • Vybrat správnou strategii a metody testování. 
  • Zvolit a najít vhodné respondenty.
  • Správně definovat otázky a očekávání.
  • Připravit technickou realizaci testování.
  • Na vlastní kůži (na vlastním webu) si zkusíte moderování uživatelského testování.
  • Vyhodnotit výsledky testování.

Analýza nákupního procesu

  • Definice cílové skupiny
  • Mapování nákupního procesu
  • Postup pro sledování problémových míst 

Možnosti dotazníkového a moderovaného testování


Dotazníkový průzkum

  • Co se dá dotazníky zjišťovat
  • Jak navrhnout otázky
  • Vhodné nástroje
  • Vyhodnocení odpovědí

Uživatelské testování

  • Co se dá zjišťovat pomocí uživatelského testování
  • Stanovení hypotéz
  • Příprava scénáře a moderátora
  • Nábor respondentů
  • Odměny
  • Možnosti a technika nahrávání rozhovorů
  • Moderování uživatelského testování
  • Zaznamenání výsledků
  • Vyhodnocení a klasifikace zjištění
  • Prezentace výsledků

Doporučujeme zejména pro: primárně provozovatele e-shopů a firemních webů, kteří mají chuť osobně proniknout do myšlení svých zákazníků. Užitečné bude také pro tvůrce a vývojáře, kteří chtějí zakládat svou práci na analýze a poznání koncových uživatelů.

Školení pomůže každému, pro koho není uživatelské testování rutinní součástí každého projektu. Pokud u vás ve firmě není zapojení uživatelů stejně samozřejmé jako dýchání, bude na vás mít školení blahodárné účinky.

  • studijní materiály,
  • certifikát absolventa školení, 
  • společný oběd v restauraci
  • občerstvení po celý den, 
  • bezplatné e-mailové konzultace s lektorem po dobu 14 dní,
  • garance vrácení peněz v případě nespokojenosti.

O lektorovi

Filip Ekl

Filip je specialista na návrh, realizaci a vyhodnocování uživatelských výzkumů a testování. Má praktické zkušenosti s návrhem grafického rozhraní a uživatelských testů velkých ale i menších  webů.


Školení na míru

Chcete školení na míru vašim potřebám a současným znalostem problematiky?

Chci školení na míru →

Doporučená školení


Již za 4 dny
21. srpen
10 - 18 h
Praha

Workshop: Copywriting

Obsahový marketing
4 990 Kč
Volná místa
26. září
10 - 18 h
Praha

Workshop: UX design v návrhu webu

User experience
4 990 Kč
Volná místa
1. říjen
9 - 13:30 h
Praha