Workshop: Začínáme s uživatelským testováním webu

Přemýšleli jste někdy, co chybí zákazníkům ve vaší nabídce? Jaké informace jsou pro ně důležité? Jestli je dokážou najít, nebo třeba proč nedokončují objednávky? Váš web může mít mnoho skrytých příležitostí ke zlepšení, které vám pomůže odhalit spolehlivý nástroj – testování s využitím reálných lidí z vaší cílové skupiny.

Máte zájem o toto školení?

I když toto školení v nejbližší době neplánujeme vypsat veřejně, rádi vám ho připravíme na míru, s ohledem na specifické potřeby a zájmy vašeho týmu.

Cena celodenního školení na míru začíná na 30 000 Kč.

Kontaktujte mě, společně vymyslíme vhodnou formu pro vaše školení

Fotografie Petra Hejcmanová

Petra Hejcmanová
Koordinátorka vzdělávání

(+420) 775 854 238

V prostředí našeho unikátního test-labu se zaměříme na uživatelské testování použitelnosti vašich webů. Naučíte se vše, co potřebujete, abyste si testování mohli sami vyzkoušet. Především:

  • Co, kdy a jak testovat.
  • Vybrat správnou strategii a metody testování. 
  • Zvolit a najít vhodné respondenty.
  • Správně definovat otázky a očekávání.
  • Připravit technickou realizaci testování.
  • Na vlastní kůži (na vlastním webu) si zkusíte moderování uživatelského testování.
  • Vyhodnotit výsledky testování.

Analýza nákupního procesu

  • Definice cílové skupiny
  • Mapování nákupního procesu
  • Postup pro sledování problémových míst 

Možnosti dotazníkového a moderovaného testování


Dotazníkový průzkum

  • Co se dá dotazníky zjišťovat
  • Jak navrhnout otázky
  • Vhodné nástroje
  • Vyhodnocení odpovědí

Uživatelské testování

  • Co se dá zjišťovat pomocí uživatelského testování
  • Stanovení hypotéz
  • Příprava scénáře a moderátora
  • Nábor respondentů
  • Odměny
  • Možnosti a technika nahrávání rozhovorů
  • Moderování uživatelského testování
  • Zaznamenání výsledků
  • Vyhodnocení a klasifikace zjištění
  • Prezentace výsledků

Doporučujeme zejména pro: primárně provozovatele e-shopů a firemních webů, kteří mají chuť osobně proniknout do myšlení svých zákazníků. Užitečné bude také pro tvůrce a vývojáře, kteří chtějí zakládat svou práci na analýze a poznání koncových uživatelů.

Školení pomůže každému, pro koho není uživatelské testování rutinní součástí každého projektu. Pokud u vás ve firmě není zapojení uživatelů stejně samozřejmé jako dýchání, bude na vás mít školení blahodárné účinky.

  • studijní materiály,
  • certifikát absolventa školení, 
  • společný oběd v restauraci
  • občerstvení po celý den, 
  • bezplatné e-mailové konzultace s lektorem po dobu 14 dní,
  • garance vrácení peněz v případě nespokojenosti.

Online vzdělávání

Moderní způsob školení z pohodlí vašeho domova, které můžete okamžitě využívat.

Přejít na e-learning a videokurzy →

Školení na míru

Chcete školení na míru vašim potřebám a současným znalostem problematiky?

Chci školení na míru →