Google Analytics I. (Záznam školení)

Díky Google Analytics víte, kolik Vám chodí návštěvníku na web, zda máte efektivní kampaně na internetu. Je potřebné mít vše správně nastaveno a umět vyhodnocovat cíle webu.

Zdeněk Hejnák Senior Web Analyst
Google Analytics I. (Záznam školení)
APEK

Vzdělávání pro e-commerce je připraveno ve spolupráci s APEK

Termíny

Jedná se o videokurz, ihned po zaplacení dostanete přístup a můžete začít studovat.

Cena

2 750 Kč
3 328 Kč s DPH

Pro členy  APEK

Zdarma

  • Jak najít v Google Analytics to, co potřebujete.
  • Jak se vyznat v nejdůležitějších ukazatelích a grafech a správně jim porozumět.
  • Co je to konverze a jak měřit hodnotu objednávek z webu.
  • Jak vyhodnocovat úspěšnost reklamních kampaní.
  • Jak lépe poznat návštěvníky a rozdělit si je do segmentů.
  • Jak odhalit slabá místa vašeho webu.

V záznamu naleznete informace ze školení, které proběhlo online.

Máte možnost ve více než tři a půl hodinách shlédnout potřebné informace k porozumění základů Google Analytics.

Jedná se o teorii a součástí záznamu není workshop s účastníky.

Máte zájem o celé školení včetně workshopu? Přihlásit se můžete zde: Google Analytics I.

1) Základy Google analytics

  • Webová analytika
  • Co očekáváme, že nám pomůže
  • Co nám řeknou data z Google Analytics
  • SERP
  • Řešení v kombinaci nástrojů
  • Technikálie řešení
  • Princip sběru dat
  • Google Tag manager
  • Cookies

2) Google Analytics a vyhodnocování

  • Doplňky pro sledování měření
  • Google Analytics účet
  • Struktura účtu
  • Přístup k ukázkovému účtu
  • Administrace
  • Výběry dat
  • Klíčový filtr
  • Interní návštěvnost
  • Domovská stránka
  • Sledování návštěvnosti
  • Přehled uživatelů (v reálném čase, publikum, akvizice, chování, konverze).
  • Zobrazení standardního přehledu
  • Dimenze versus metriky
  • Co vždy měříme
  • Zdroje návštěv
  • Skupiny zdrojů
  • UTM parametry
  • Klíčové metriky pro hodnocení kvality návštěv
  • Vznik nové návštěvy
  • Hity v Google Analytics

3) Google Analytics a cíle webu

  • Nastavení cílů webu
  • Analýza noví/vracející se zákazníci
  • Cíly pro vyhodnocení (strategie měření, typ cíle).
  • Definice cílů, transakce

4) PDF VZOR Strategie měření

  • metriky a cíle pro sledování

O lektorovi

Zdeněk Hejnák

Senior Web Analyst

Zdeněk je držitelem certifikátu Google Analytics Individual Qualification. Zajišťuje, aby měřená data dávala smysl. Pomůže vám uvědomit si, k čemu chcete data využívat pro své potřeby, a ukáže vám, kde data najít a jak s nimi efektivně pracovat. Čerpá především ze zkušeností s e-shopy a z rozsáhlých online kampaní korporátních klientů.


Online vzdělávání

Moderní způsob školení z pohodlí vašeho domova, které můžete okamžitě využívat.

Přejít na e-learning a videokurzy →

Školení na míru

Chcete školení na míru vašim potřebám a současným znalostem problematiky?

Chci školení na míru →