Google Analytics I.
Díky Google Analytics víte, kolik Vám chodí návštěvníku na web, zda máte efektivní kampaně na internetu. Je potřebné mít vše správně nastaveno a umět vyhodnocovat cíle webu.
Co se na školení naučíte
- Jak najít v Google Analytics to, co potřebujete.
- Jak se vyznat v nejdůležitějších ukazatelích a grafech a správně jim porozumět.
- Co je to konverze a jak měřit hodnotu objednávek z webu.
- Jak vyhodnocovat úspěšnost reklamních kampaní.
- Jak lépe poznat návštěvníky a rozdělit si je do segmentů.
- Jak odhalit slabá místa vašeho webu.
V záznamu naleznete informace ze školení, které proběhlo online.
Máte možnost ve více než tři a půl hodinách shlédnout potřebné informace k porozumění základů Google Analytics.
Jedná se o teorii a součástí záznamu není workshop s účastníky.
Máte zájem o celé školení včetně workshopu? Přihlásit se můžete zde: Google Analytics I.
Podrobná osnova školení
Záznam Google Analytics I. školení
- Základy Google analytics
- Představení partnera kurzů
- Google Analytics a vyhodnocování
- Google Analytics a cíle webu
- Představení partnera kurzů
- VZOR Strategie měření - metriky a cíle pro sledování
1) Základy Google analytics
- Webová analytika
- Co očekáváme, že nám pomůže
- Co nám řeknou data z Google Analytics
- SERP
- Řešení v kombinaci nástrojů
- Technikálie řešení
- Princip sběru dat
- Google Tag manager
- Cookies
2) Google Analytics a vyhodnocování
- Doplňky pro sledování měření
- Google Analytics účet
- Struktura účtu
- Přístup k ukázkovému účtu
- Administrace
- Výběry dat
- Klíčový filtr
- Interní návštěvnost
- Domovská stránka
- Sledování návštěvnosti
- Přehled uživatelů (v reálném čase, publikum, akvizice, chování, konverze).
- Zobrazení standardního přehledu
- Dimenze versus metriky
- Co vždy měříme
- Zdroje návštěv
- Skupiny zdrojů
- UTM parametry
- Klíčové metriky pro hodnocení kvality návštěv
- Vznik nové návštěvy
- Hity v Google Analytics
3) Google Analytics a cíle webu
- Nastavení cílů webu
- Analýza noví/vracející se zákazníci
- Cíly pro vyhodnocení (strategie měření, typ cíle).
- Definice cílů, transakce
4) PDF VZOR Strategie měření
- metriky a cíle pro sledování
Co je v ceně
- Studijní materiály
- Certifikát absolventa školení
- Bezplatné e-mailové konzultace s lektorem na probrané téma po dobu 14 dní
- Garance vrácení peněz v případě nespokojenosti
O lektorovi

Zdeněk Hejnák
Data Development Team Leader v LivesportZdeněk zpracovává data z GA4 pro vyhodnocení chování uživatelů na webech a mobilních aplikacích. Zajišťuje, aby měřená data dávala smysl a byla použitelná pro rozhodování. Denně pracuje s exportem dat do bigQuery a řeší problémy s měřením.
Mimo GA aktivně vytváří přehledy v Tableau a Data Studio pro business uživatele a marketingové specialisty.
Pomůže vám uvědomit si, k čemu chcete data využívat pro své potřeby, a ukáže vám, kde data najít a jak s nimi efektivně pracovat.
Čerpá především ze zkušeností z Livesportu, kde mu denně protečou TB naměřených dat z projeků po celém světě.
Online vzdělávání
Moderní způsob školení z pohodlí vašeho domova, které můžete okamžitě využívat.
Přejít na e-learning a videokurzy →Školení na míru
Chcete školení na míru vašim potřebám a současným znalostem problematiky?
Chci školení na míru →