Google Analytics I.

Díky Google Analytics víte, kolik Vám chodí návštěvníku na web, zda máte efektivní kampaně na internetu. Je potřebné mít vše správně nastaveno a umět vyhodnocovat cíle webu.

Máte zájem o toto školení?

I když toto školení v nejbližší době neplánujeme vypsat veřejně, rádi vám ho připravíme na míru, s ohledem na specifické potřeby a zájmy vašeho týmu.

Cena celodenního školení na míru začíná na 30 000 Kč.

Kontaktujte mě, společně vymyslíme vhodnou formu pro vaše školení

Fotografie Petra Hejcmanová

Petra Hejcmanová
Koordinátorka vzdělávání

(+420) 775 854 238

  • Jak najít v Google Analytics Universal to, co potřebujete.
  • Jak se vyznat v nejdůležitějších ukazatelích a grafech a správně jim porozumět.
  • Co je to konverze a jak měřit hodnotu objednávek z webu.
  • Jak vyhodnocovat úspěšnost reklamních kampaní.
  • Jak lépe poznat návštěvníky a rozdělit si je do segmentů.
  • Jak odhalit slabá místa vašeho webu.

V záznamu naleznete informace ze školení, které proběhlo online.

Máte možnost ve více než tři a půl hodinách shlédnout potřebné informace k porozumění základů Google Analytics.

Jedná se o teorii a součástí záznamu není workshop s účastníky. Nejedná se o informace s přesunem na GA4.

1) Základy Google analytics

  • Webová analytika
  • Co očekáváme, že nám pomůže
  • Co nám řeknou data z Google Analytics
  • SERP
  • Řešení v kombinaci nástrojů
  • Technikálie řešení
  • Princip sběru dat
  • Google Tag manager
  • Cookies

2) Google Analytics a vyhodnocování

  • Doplňky pro sledování měření
  • Google Analytics účet
  • Struktura účtu
  • Přístup k ukázkovému účtu
  • Administrace
  • Výběry dat
  • Klíčový filtr
  • Interní návštěvnost
  • Domovská stránka
  • Sledování návštěvnosti
  • Přehled uživatelů (v reálném čase, publikum, akvizice, chování, konverze).
  • Zobrazení standardního přehledu
  • Dimenze versus metriky
  • Co vždy měříme
  • Zdroje návštěv
  • Skupiny zdrojů
  • UTM parametry
  • Klíčové metriky pro hodnocení kvality návštěv
  • Vznik nové návštěvy
  • Hity v Google Analytics

3) Google Analytics a cíle webu

  • Nastavení cílů webu
  • Analýza noví/vracející se zákazníci
  • Cíly pro vyhodnocení (strategie měření, typ cíle).
  • Definice cílů, transakce

4) PDF VZOR Strategie měření

  • metriky a cíle pro sledování

  • Studijní materiály
  • Certifikát absolventa školení 
  • Bezplatné e-mailové konzultace s lektorem na probrané téma po dobu 14 dní
  • Garance vrácení peněz v případě nespokojenosti

Online vzdělávání

Moderní způsob školení z pohodlí vašeho domova, které můžete okamžitě využívat.

Přejít na e-learning a videokurzy →

Školení na míru

Chcete školení na míru vašim potřebám a současným znalostem problematiky?

Chci školení na míru →

Doporučená školení


Vzdělávací program
Ihned k dispozici
E-learning
3 990 Kč
bez DPH