Budování značky jako investice, která se vám vrátí

Jak budovat vaši značku nebo značky vašich klientů? Vnímejte budování značky jako investici. Pochopíte způsob, jak investovat do značky chytře, aby se vám investice vrátila.

Martin Přinosil Marketingový stratég v Picknick

8 ukázkových lekcí zdarma!

Ceny

Zlevněno -1 660 Kč už jen 2 dny
Cena samostatného kurzu
4 850 Kč
3 190 Kč
3 860 Kč s DPH

Jako součást předplatného
2 499 Kč / měsíc
3 024 Kč s DPH

Tento vzdělávací program se skládá z teorie a také workshopů!

V první polovině se zaměříme na tři části budování značky:

  1. Brand positioning - řekne nám místo značky na trhu, ale i v životech zákazníků. Jak bychom se měli na trhu chovat, abychom u nich měli úspěch.
  2. Assety značky -  značka by vám měla pomoct odlišit se od konkurence a být zapamatovatelný pro zákazníka. nepůjde to bez loga, názvu a dalších assetů značky.
  3. Reputace značky - zaměříme se na to, jak budovat reputaci značky pomocí marketingu. jakým aktivitám se věnovat a jak se na veřejnosti prezentovat.

Investice do značky, to je vždycky investice času, úsilí a peněz. Jedno bez druhého se neobejde a úkolem dobrého markeťáka, nebo chytrého podnikatele, je najít mezi nimi správný poměr. A právě to se vám snažím ukázat v teorii a v praxi v tomto kurzu.

Ve druhé polovině kurzu se pomocí workshopů naučíme teorii přetavit v praxi.

Co konkrétně můžete od workshopů čekat? Naučíte se s jejich pomocí přemýšlet správně o svojí značce, ale taky můžete workshopy využít pro váš tým, nebo klienta. A vytvořit na základě jednotlivých cvičení svůj vlastní workshop. V rámci workshopů projdete 12 cvičení. Kdykoli si je můžete pozastavit nebo přehrát znovu.

Prohlédněte si 8 ukázkových lekcí zdarma!

Označené lekce si můžete prohlédnout zcela zdarma! V následujícím kroku pro váš e-mail vytvoříme účet a za pár minut můžete studovat!

Prohlédnout lekce zdarma →
Úvod
  • Medailonek Zdarma
  • Představení partnera kurzů
  • Intro Zdarma
Positioning značky
  • Úvod Zdarma
  • Vstupní analýza
  • Identifikace
  • Datová analýza
  • Vyhodnocování dat
  • Výstup vstupní analýzy
  • Úvod do positioningu (cílová skupina)
  • Cena verus zkušenosti Zdarma
  • Cena versus kvalita
  • Jak správně určit svoje místo?
  • Motivace a limity zákazníků
  • Archetyp značky
  • Jak správně určit archetyp?
  • Vize a mise
  • Ukázky z praxe
  • Proč je nutné mít vizi?
  • Jak se tvoří Vize a Mise?
  • Interní marketing Zdarma
  • Závěr
  • Představení partnera kurzů
Assety značky
  • Úvod Zdarma
  • Název značky
  • Vytváříme název značky
  • Máte název? A co slogan?
  • Logo a jednotná vizuální identita
  • Logo značky
  • Vizuální identita Zdarma
  • BrandBook
  • Brand kódy
  • Ochranné známky a licence
  • Další assety značky
  • Domény
  • Jingly
  • Font
  • Hashtagy
  • Závěr
Budování reputace
  • Úvod Zdarma
  • 5 tipů z praxe jak budovat reputaci chytře
  • Marketing zaměřený na výkon by měl mít přesah do budování značky
  • Zpětná vazba jako klíč k úspěchu
  • Všechno se dá změřit
  • Vytvořte si dlouhodobý plán a milníky
  • Jak správně nastavit poměr dlouhodobých a krátkodobých investic do marketingu?
  • Brand
  • Jak definovat poměr brand versus výkon?
  • Interní marketing
  • Hodnoty jako základ marketingu dovnitř firmy
  • Nástroje interního marketingu
  • Co z toho vyplývá?
  • Social responsibility
  • Závěr
Workshop - positioning
  • Zadání
  • Vyhodnocení
Workshop - Asset
  • Zadání
  • Vyhodnocení
Workshop - reputace
  • Zadání
  • Představení partnera kurzů
  • Vyhodnocení

 

 

Doporučujeme zejména pro: junior marketéry, podnikatele, leadery startupů

Tento kurz je pro každého, kdo se chce posunout v budování značek svých, nebo značek klientů.

Jedná se o základní kurz, tedy je koncipovaný pro juniory a podnikatele.

Pokud jste v marketingu na seniorní úrovni, neobjevíte s kurzem Ameriku, ale budete mít možnost poznat procesy, přemýšlení a reálné know-how marketéra, který své znalosti získal výhradně praxí.

O lektorovi

Martin Přinosil

Marketingový stratég v Picknick

Martin se už několik let věnuje vytváření marketingových strategií. Díky spolupráci s předními českými agenturami měl možnost nahlédnout pod pokličku vzniku marketingových strategií pro velké i malé klienty. Vytváření strategií nevnímá jako talent, ale dovednost, která se dá naučit. Na školení vám předá reálné know-how, které budete moct ihned použít. 


Online vzdělávání

Moderní způsob školení z pohodlí vašeho domova, které můžete okamžitě využívat.

Přejít na e-learning a videokurzy →

Školení na míru

Chcete školení na míru vašim potřebám a současným znalostem problematiky?

Chci školení na míru →