Školení e-mail marketingu II - pokročilé techniky - Dobrý web

Školení e-mail marketingu II - pokročilé techniky

Vyzkoušíte si několik inteligentních nástrojů pro e-mailový marketing a navíc si vytvoříte vlastní moderní newsletter z přichystané šablony. Naučíte se personalizovat svoji běžnou rozesílku a vytvářet úspěšné automatizované kampaně.

martin-halama
Martin Halama

Martin se specializuje na newslettery. Zabývá se komplexním řešením od návrhů přes kódování, grafickou úpravu e-mail marketingu až po technické aspekty rozesílání hromadných zpráv. Je držitelem certifikátů Silverpop Professional a Fundamentals a několika certifikátů IBM Marketing Cloud.

ucebna-skolenimaterialy-5obcerstveni-2garance-spokojenosti

Co se na školení naučíte

  • Upravovat a testovat šablonu moderního newsletteru
  • Pracovat se čtyřmi vybranými nástroji pro e-mailový marketing
  • Vytvářet a používat automatizované kampaně
  • Jak personalizovat a dynamizovat běžnou rozesílku

Potřebujete základy? Zkuste Školení e-mail marketingu!

Podrobná osnova školení

Podrobná osnova školení

  • Teoretická část
    • Rychlé shrnutí a náhled do problematiky
    • Praktické výhody segmentace
    • Nejvhodnější prvky pro personalizaci
    • Využití automatizace
  • Příprava newsletterů
    • Představení přichystané šablony
    • Základní úprava obsahu
    • Testování náhledu v e-mailových klientech
    • Responzivní layout a jeho využití
  • Nástroje pro rozesílku a automatizaci
    • SmartEmailing prakticky
    • MailChimp prakticky
    • Maileon prakticky 
    • IBM Marketing Cloud prakticky
    • Salesforce Marketing Cloud ukázka
  • Automatizace a dynamizace
    • Typy přihlášení k odběru newsletterů a jejich nastavení
    • Nastavení Welcome kampaně včetně napojení na PadiAct 
    • Nastavení svátkové kampaně
    • Dynamizace newsletteru – dynamická pole a tvorba segmentů

Ukázat podrobnou osnovu školení

Pro koho je školení vhodné a potřebné znalosti

Školení doporučujeme zejména pro: marketingové a online pracovníky, kteří chtějí sami realizovat standardní newslettery, prakticky si vyzkoušet vybrané nástroje pro rozesílku a spustit první automatické kampaně.

 

Výhodou je absolvování Školení e-mail marketingu i dosavadní praxe z oblasti přípravy newsletterů či nastavování automatizovaných kampaní.

 

Cena 3 950 Kč 4 780 Kč s DPH

Zvýhodněná cena 3 450 Kč 4 175 Kč s DPH

Ukázat podmínky pro zvýhodněnou cenu

Co je v ceně

  • studijní materiály,
  • certifikát absolventa školení, 
  • vlastní šablona e-mailu a demo přístup do nástroje Maileon
  • společný oběd v restauraci,
  • občerstvení po celý den, 
  • bezplatné e-mailové konzultace s lektorem po dobu 14 dní,
  • garance vrácení peněz v případě nespokojenosti.

Termíny školení

Otevřený termín, Praha

Termín bez konkrétního data konání. Můžete zaslat nezávaznou rezervaci. Po přihlášení dostatečného počtu zájemců Vás budeme včas informovat s návrhem konkrétního termínu konání.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?

Související školení

Při objednání dvou a více školení platíte zvýhodněnou cenu