Školení e-mail marketingu - Dobrý web

Školení e-mail marketingu

E-mail marketing je kanál s nejvyšší návratností investic. Naučte se ho využít na maximum - nasbírejte rychle kvalitní kontakty, zasílejte jim propagační, dynamické i automatizované emaily a zvyšte tak obrat a loajálnost zákazníků.

petr-cikan-detail-skoleni
Petr Cikán

Petr se v oblasti e-commerce a marketingu pohybuje od r. 1999. Mezi klienty, kterým pomáhá s e-mail marketingem patří např. Kytary.cz, Conrad a Tescoma. Je držitelem Silverpop Fundamentals Certification.

ucebnamaterialy-5obed-5-detailgarance-spokojenosti

Co se na školení naučíte

  • Získat e-mailové kontakty a přetvořit je v zákazníky
  • Jak propagační rozesílku učinit více relevantní pro zákazníky
  • Jak zavést automatizované kampaně a co mohou přinést
  • Jak e-mailing řídit, zlepšovat a vyhodnocovat

Podrobná osnova školení

Podrobná osnova školení

Získání e-mailových kontaktů

  • Jak získávat kontakty na potenciální zájemce a měnit je v zákazníky?
  • Budování databáze potenciálních zájemců/zákazníků
  • Jak dodržet zákon při rozesílání hromadných e-mailů?
  • Jak vybudovat vztah a důvěru zákazníků pomocí e-mailu?
  • Jak a kde efektivně sbírat e-mail kontakty?

Jak propagační rozesílku učinit více relevantní pro zákazníky

  • Vzhled a tvorba e-mailů/newsletterů
  • Copywriting newsletterů
  • Dynamizace obsahu, personalizace
  • Segmentace
  • Nástroje pro posílání hromadných e-mailů a možnosti vyhodnocování

Jak zavést a jaké jsou automatizované kampaně a co mohou přinést

  • Jak využívat automatickou e-mail komunikaci?
  • Jak tvořit programy? Jaké typy jsou a jak je zavést?
  • Konkrétní ukázky programů welcome proces, opuštěný košík, remarketing browse, přání a další

Jak to celé řídit, zlepšovat a vyhodnocovat

  • Management a správa e-mail kampaní
  • KPI týkající se newsletterů a obecně komunikace se zákazníkem
  • Možnosti optimalizace

Ukázat podrobnou osnovu školení

Pro koho je školení vhodné a potřebné znalosti

Školení doporučujeme zejména pro: podnikatele, manažery, marketingové pracovníky a majitele malých a středních firem, kteří chtějí automatizovat a podpořit své podnikání pomocí internetu a emailové komunikace.

Nejsou potřeba žádné předchozí znalosti.

  • Školení bylo velmi inspirativní, dozvěděl jsem se, co vše se dá díky e-mailu zjistit a zajistit. V podnikání se musíme velmi pečlivě starat o klienty, které jsme získali. Školení s Dobrým webem mi ukázalo cestu, jak se pečlivě starat i o potencionální klienty, kteří teprve váhají. Nyní vím, jak jim podat prostřednictvím mailu argumenty, aby nakoupili, nebo s námi zůstali v kontaktu a díky tomu získali cílené informace či nabídky.

  • Výborně vyvážené školení e-mail marketingu včetně praktických příkladů z praxe mi pomohlo pro odstartování e-malingové kampaně v naší firmě. Shrnuje přesně a podrobně, proč začít, jaké způsoby využít a čeho se vyvarovat. Lektor je odborník a praktik, nevynechal žádné podstatné detaily, je vidět, že má oblast e-mail marketingu v malíčku.

    Andrea Dufková AMBER INTERIER

Cena 4 490 Kč 5 433 Kč s DPH

Zvýhodněná cena 3 990 Kč 4 828 Kč s DPH

Ukázat podmínky pro zvýhodněnou cenu

Co je v ceně

  • studijní materiály,
  • certifikát absolventa školení, 
  • společný oběd v restauraci,
  • občerstvení po celý den,
  • možnost bezplatné e-mailové konzultace s lektorem po dobu 14 dní,
  • garance vrácení peněz v případě nespokojenosti.

Související školení

Při objednání dvou a více školení platíte zvýhodněnou cenu