Školení: Jak na firemní Facebook prakticky - Dobrý web

Školení: Jak na firemní Facebook prakticky

Cílem školení je přinést praktické informace, jak využít marketingové možnosti Facebooku v podobě firemních Stránek a s tím souvisejících možností a činností.

Daniel Dočekal
Daniel Dočekal

Daniel Dočekal je internetový publicista.  Dříve působil jako šéfredaktor iHNed.cz. V rámci svého působení v agentuře Proximity pomáhal se zapojením do sociálních sítí firmám, jako jsou T-Mobile, Oracle nebo Telefónica O2. Také píše pro Lupa.cz.

docekalobed-zadnymaterialy-5garance-spokojenosti

Co se na školení naučíte

  • Jaký je marketingový mix vhodný pro sociální média a sítě
  • Jak vypadá český i světový Facebook
  • Jaké nástroje mohou firmy na Facebooku využívat a k čemu slouží
  • Jak vytvořit firemní Stránku, krok po kroku, s řadou praktických tipů
  • Jak firemní Stránku spravovat, plnit a provozovat
  • Jak propojit webové firemní aktivity s aktivitami sociálním
  • Jak podnikat na Facebooku v souladu s pravidly
  • Jak komunikovat (ale také  jak nekomunikovat) na Facebooku
  • Jak měřit úspěšnost působení na Facebooku
  • Řešit krizové situace

Už všechno toto znáte? Zkuste Školení: Správa Stránek na Facebooku (zejména) pro firmy!

Zajímají Vás i další sociální sítě? Nenechte si ujít Školení: Instagram pro firemní i osobní marketing nebo Školení: Twitter pro firmy a firemní komunikaci!

Podrobná osnova školení

Podrobná osnova školení

  • Facebook v číslech ve světě, doma a krátcei porovnání s dalšími sociálnímí sítěmi.
  • Správný marketingový mix, co ještě vedle Facebooku budete potřebovat.
  • Nástroje využitelné pro firemní komunikaci na Facebooku.
  • Jak funguje Facebook, jak vidí uživatel firmy, rozpor mezi tím co potřebujete a co dostanete.
  • Jak uživatelé sociálních sítích "žijí" na sociálních sítích
  • Praktické příklady Facebook Stránek (Pages)
  • Jak funguje Facebook Page (Stránka) coby zásadní firemní nástroj na Facebook
  • Vytvoření Facebook Page krok po kroku včetně všech nastavení vlastností a praktických tipů a triků
  • Jak vytvářet efektivně a správně stavové informace pro Facebook Page
  • EdgeRank, výhody a nevýhody, jak ho lze využít a nedoplatit na něj
  • Měření úspěšnosti aktivit v sociálních sítích, Insights a další možnosti
  • Jak "dostat Stránku mezi lidi", co všechno můžete zkusit (a co musíte zkusit)
  • Propojení firemních webových aktivit a sociálních sítí – RSS, Twitter/Facebook/Web, FBML, sociální prvky, Like/Share
  • Pokročilé využití sociálních funkčností na webu, soutěžích, hrách i aplikacích
  • Řešení krizových situací v komunikaci na sociálních sítích
  • Ochrana značky/investice, jak se vyznat v pravidlech používání a jak bezpečně na Facebooku podnikat
  • Jak na Facebooku pořádat soutěže a vyhovět pravidlům užívání
  • Jak vypadá typický uživatel českého Facebooku?
  • Jak na Facebooku nekomunikovat, příklady kudy ne
  • PŘÍLOHA: Užitečné služby a odkazy

Ukázat podrobnou osnovu školení

Pro koho je školení vhodné a potřebné znalosti

Školení doporučujeme zejména pro: marketingová, tisková, komunikační i obchodní oddělení.

Účastník školení by měl

  • mít Facebook účet a vědět jak Facebook používat pro osobní využití,
  • mít základní vědomosti o tom jak se tvoří webové stránky a jak funguje internet (základy HTML výhodou).
  • Školení - Jak prakticky na firemní Facebook splnilo mé očekávání a dozvěděl jsem se mnoho nových a zajímavých informací které prakticky využiji. Do budoucna zvažuji další školení ve firmě Dobryweb.cz.

     

  • Školení Jak na firemní facebook prakticky, mi přineslo mnohé. Měla jsem tu čest, seznámit se s panem Danielem Dočekalem a čerpat z jeho letitých zkušeností, odnést si různé poznatky, které nyní mohu v praxi využívat.  Mohla jsem otevřeně pokládat své otázky, na které jsem vždy dostala odpověď. To hodnotím jako velké plus. Školení nebylo monotónní, po celý čas jsem naprosto bez problému udržela pozornost, bavila se, naslouchala, čerpala informace. Bylo skvělé, že atmosféra byla uvolněná, pan Dočekal nám ilustroval různé příklady zábavnou formou a nastínil na nich skvěle situace, se kterými se pravděpodobně budeme setkávat. 

    Klára Bláhová Mireas s.r.o.
  • Jak na firemní Facebook prakticky bych shrnul jako poučné jednodenní školení od člověka, který má se sociálními sítěmi mnoho zkušeností, byl pohodový a přirozený. Naše firma by do budoucna ocenila vícedenní školení, kde by se více řešila naše konkrétní firma a její specifika na facebooku, případně zvolit další vhodné sociální sítě pro konkrétní firmu.

    Filip Lucký LUCKY GLASS s.r.o.

Ukázat další ohlasy

Cena 3 950 Kč 4 780 Kč s DPH

Zvýhodněná cena 3 450 Kč 4 175 Kč s DPH

Ukázat podmínky pro zvýhodněnou cenu

Co je v ceně

  • studijní materiály,
  • certifikát absolventa školení,
  • společný oběd v restauraci,
  • občerstvení po celé školení,
  • bezplatné e-mailové konzultace s lektorem po dobu 14 dní,
  • přístup k novým verzím prezentací pro další termíny školení (v rámci skupiny na Facebooku),
  • garance vrácení peněz v případě nespokojenosti.

Termíny školení

16. 11. 2016, Praha
10:00 - 17:00 Volná místa
Adresa:
na mapě
Milady Horákové 116/109,
Praha 6 - Hradčanská

Počet účastníků: Maximálně 15
Školicí místnost Hradčanská
Skolici-IINFO
  • Wi-Fi
  • Klimatizace
  • Počítače

Související školení

Při objednání dvou a více školení platíte zvýhodněnou cenu

Objednávka školení

Platba probíhá předem na zálohovou fakturu, kterou vám pošleme. Více informací k procesu objednávky či možnosti slev. V případě dotazů, nás, prosím, kontaktujte.

Školení: Jak na firemní Facebook prakticky
Vyberte termín Počet účastníků Zvýhodněná cena pro 4 a více účastníků
Zvýhodněná cena
3 950 Kč
4 780 Kč s DPH
Objednat další školení Kliknutím vyberte další školení a započítá se vám zvýhodněná cena
  • Online kurz: Web copywriting prakticky 4 450 Kč
  • Školení e-mail marketingu 3 450 Kč
  • Školení e-mail marketingu II - pokročilé techniky 3 450 Kč
  • Školení Google Analytics I 3 450 Kč
  • Školení Google Analytics II - pro pokročilé 3 450 Kč
  • Školení online marketingu 3 450 Kč
  • Školení PPC reklamy I 3 450 Kč
  • Školení PPC reklamy II – pro pokročilé 3 450 Kč
  • Školení SEO 3 450 Kč
  • Školení UX: Jak zapojit uživatele do designu 3 450 Kč
  • Školení: Instagram pro firemní i osobní marketing 3 450 Kč
  • Školení: Jak na firemní Facebook prakticky 3 450 Kč
  • Školení: Jak nastavit firemní značku a řídit ji v onlinu 3 450 Kč
  • Školení: Jak vytvořit rychle jednoduchý web ve Wordpressu 3 450 Kč
  • Školení: Landing page jako součást inbound marketingové strategie 3 450 Kč
  • Školení: Měření a vyhodnocování kampaní 3 450 Kč
  • Školení: Obsahová strategie a content marketing 3 450 Kč
  • Školení: Online Public Relations - komunikace a sociální média v PR 3 450 Kč
  • Školení: Práce s leady v digitálním prostředí 3 450 Kč
  • Školení: Správa Stránek na Facebooku (zejména) pro firmy 3 450 Kč
  • Školení: Tvorba a šíření videoobsahu 3 450 Kč
  • Školení: Twitter pro firmy a firemní komunikaci 3 450 Kč
  • Workshop: UX design v návrhu webu 3 950 Kč
Máte nárok na zvýhodněnou cenu? Zaškrtněte a cena se automaticky sníží:
Standardní cena
Cena po slevě
Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Na další stránce zadáte fakturační údaje a jména účastníků školení