Jak využít LinkedIn v byznysu (workshop - 1:1 konzultace - Zoom)
Největší profesní sociální síť a jak ji využít pro firemní marketing, PR či sales. Její využití není zdaleka jen pro nábor nových zaměstnanců. Naopak: lze na ni působit mnohem šířeji.

Termíny
Co se na školení naučíte
Téměř ve všech firmách se pod sociálními sítěmi myslí hlavně na Facebook a Instagram. Ale LinkedIn jako největší profesní síť je velmi zajímavou alternativou - a její využití není zdaleka jen pro nábor nových zaměstnanců. Naopak: lze na ni působit mnohem šířeji - zejména v B2B podnikání jsou osobní vazby snad tím nejcennějším kapitálem a LinkedIn pak způsobem, jak jej efektivně využít.
Zjistěte jak, díky LinkedIn získat více zákazníků a poptávek.
- Ukážeme si možnosti plynoucí ze strategicky řízené komunikace na LinkedInu.
- Podíváme se na stránku firmy a také projdeme, proč jsou důležité profily zaměstnanců.
- Zjistíte, jak získat maximum i bez nutnosti placené propagace (LinkedIn má vynikající organický dosah!)
- Podíváme se i na unikátní možnosti cílení LinkedInu při využití reklamy nebo premium profilů
- Dostanete seznam inspirativních LinkedIn profilů a stránek z ČR i zahraničí
- Na workshopu projdete s Adamem Zbiejczukem váš osobní profil
- V ceně je i 20 minutová 1:1 konzultace, kde s vámi Adam probere vaše konkrétní potřeby a otázky
Školení není primárně určeno pro zájemce o head-hunting nebo na využití LinkedInu k aktivnímu hledání práce. Školením získáte informace, jak podpořit váš byznys na LinkedIn.
Podrobná osnova školení
Časový rozsah školení je ve dvou blocích:
- Od 9 do 12 a od 12:45 do 14 hodin.
- Konzultace v daný den od 14 hodiny.
- Představení LinkedIn a jeho pozice v kontextu ostatních sociálních sítí
- Osobní profil jako základní kámen úspěchu
- Jaké jsou možnosti nastavení profilu
- Pokročilé vyhledávání na LinkedIn a jeho využití pro váš business
- Budujeme svůj network - s kým, jak a proč se propojovat
- Obsahová strategie: jak být aktivní na LinkedInu
- Placené verze osobního profilu
- LinkedIn stránky - jaké jsou jejich výhody a možnosti
- Reklama na LinkedInu
- Skupiny, události, video
Pro koho je školení vhodné
Doporučujeme zejména pro: marketingové, PR a sales pracovníky, kteří chtějí využít potenciálu LinkedInu pro firemní propagaci. Školení není primárně určeno pro zájemce o head-hunting nebo na využití LinkedInu k aktivnímu hledání práce.
O lektorovi

Adam Zbiejczuk
Communication, Social Media ManagerAdam je spolumajitelem komunikační agentury Influencer.cz, sociálním sítím se věnuje od roku 2007. Pomáhá klientům používat sociální média nejen jako další marketingový kanál. Začínal v mBank, později pracoval ve velkých výkonnostních agenturách, pomáhal s PR a business developmentem v ROI Hunteru. O sociálních sítích přednáší, píše - a organizuji pravidelná setkání pro lidi z branže: Babeltalk.
Online vzdělávání
Moderní způsob školení z pohodlí vašeho domova, které můžete okamžitě využívat.
Přejít na e-learning a videokurzy →Školení na míru
Chcete školení na míru vašim potřebám a současným znalostem problematiky?
Chci školení na míru →“
Školení je plné konkrétních tipů, jak vyladit svůj profil na Linkedinu, jak k Linkedinu obecně přistupovat a jak pracovat s propagací. Adam ochotně zodpověděl veškeré mé dotazy a byl ochotný otevřeně sdílet se všemi své know-how. Školení je vhodné spíše pro ty co s Linkedinem začínají, ale může být velmi inspirativní i pro pokročilé uživatele. Organizace školení byla také na jedničku.Petr Handlíř
Velice pěkně obsahově zpracované, bez tzv. vaty. Konkrétní informace ke konkrétním tématům. Dozvěděla jsem se vše, co potřebuji ke své práci s LinkedIn, teď můžu rozvíjet získané znalosti.IXPERTA s.r.o.