Public relations - PR (Vzdělávací program)

Nastartujte PR pro svou značku. Vzdělávací program přináší ucelený vhled do oblasti Public Relations pro všechny, kdo potřebují budovat brand.

Michal Večeřa Public Relations Manager
Lenka Hájková Public Relations Manager
Public relations - PR (Vzdělávací program)
APEK

Vzdělávání pro e-commerce je připraveno ve spolupráci s APEK

Termíny

Jedná se o e-learning, ihned po zaplacení dostanete přístup a můžete začít studovat.

Cena

4 850 Kč
5 869 Kč s DPH

Pro členy  APEK

Zdarma

 

Ujasníte si cíle, jakých je možné pomocí PR dosahovat. Zjistíte, jak v komunikaci pracovat s autentičností, jaká jsou specifika PR komunikace zaměřené na propagaci produktů a odborníků. Také to, jak PR pomáhá posilovat strategická partnerství a vzdělávat veřejnost pomocí přidané informační hodnoty.

Získáte tipy pro výběr vhodného profesionálního partnera pro PR a projdete si nejdůležitější kroky pro úspěšný start spolupráce.

Vysvětlíme si princip a použití nejčastějších PR komunikačních nástrojů, zásady etické komunikace a nakonec také způsoby, kterými je možné měřit dopad výsledků.

Program je pro Vás připraven v krátkých videích pro snadné zapamatování. Automaticky se spustí další video. Jednoduše naleznete část programu, kterou si chcete pustit znovu.

Na konci Vás čeká závěrečný test, při jehož splnění získáte certifikát.

Každá značka má nějakou reputaci. Je velký rozdíl v tom, zda s ní pracuje pomocí Public Relations (PR), nebo ji necháváte napospas náhodě.

V tomto programu si ujasníte, co může PR vaší značce přinést a jak fungují jeho principy.

  • PR? Co to vůbec je?
  • Různé tváře PR
  • PR s profi parťákem
  • PR nástroje
  • Hodnota PR
  • Média

Vzdělávací program - osnova

Úvod vzdělávacího programu - Public relations
  • Jak bude kurz probíhat a co vše se v něm naučíte?
  • Medailonek
1 - PR? Co to vůbec je?
  • Úvod do 1. kapitoly
  • Co je moderní PR?
  • Co může přinést pozitivní PR?
  • Kampaně, které vyvolaly zájem
  • Rozdíl mezi PR a reklamou
  • Autentičnost je klíč
2 - Různé tváře PR
  • Úvod do 2. kapitoly
  • Produktové PR
  • Osobnostní PR
  • Edukační PR
  • B2B PR
  • Krizová komunikace
3 - PR s profi parťákem
  • Úvod do 3. kapitoly
  • Co dělá PR specialista?
  • Správný parťák pro start
  • Naučte se briefovat
  • Vyhodnoťte strategii
  • Očekávání a realita
4 - PR nástroje
  • Úvod do 4. kapitoly
  • Tisková zpráva
  • PR článek
  • Interview
  • Mediakit
  • Mediakit - novinky
  • Pitch
5 - Hodnota PR
  • Úvod do 5. kapitoly
  • Etika
  • Monitoring
  • Dá se PR měřit?
6a - Média
  • Úvod do 6. kapitoly
  • Média
6b - Shrnutí
  • To nejdůležitější na konec
  • Dobrá kampaň = příběh, PR vs. reklama
  • Autentičnost
  • Podoby PR
  • Práce PR specialisty
  • Brief
  • Vyhodnocení strategie
  • Očekávání a realita
  • PR nástroje
  • PR etika
  • Média, monitoring a vyhodnocování
Závěrečný test
  • Závěrečný test PR vědomostí
Ke stažení
  • Bonus - brief template

Doporučujeme zejména pro: firmy, organizace i freelancery, kteří vidí smysl v budování pozitivní reputace v médiích a na veřejnosti.

O lektorech

Michal Večeřa

Public Relations Manager

Michal se pohybuje v PR od roku 2010. Denně píše texty pro klienty i pro média. Jeho srdcová témata jsou zdraví, technologie, věda a také rozhovory. Ze všeho nejvíc ho baví spolupracovat s odborníky a převyprávět jejich sdělení do formy srozumitelné každému. Je spoluzakladatelem agentury ADDICTS public relations, která od roku 2019 realizuje kampaně především pro sektor zdravotnictví.

Lenka Hájková

Public Relations Manager

Lenka je spoluzakladatelka agentury ADDICTS public relations, ve které vede vztahy s médii. Její každodenní práce spočívá v úzkém kontaktu s novináři a influencery, kterým zajišťuje informace a podklady od odborníků z různých oblastí. Baví ji navazování nových komunikačních partnerství a propojování jednotlivých projektů.


Online vzdělávání

Moderní způsob školení z pohodlí vašeho domova, které můžete okamžitě využívat.

Přejít na e-learning a videokurzy →

Školení na míru

Chcete školení na míru vašim potřebám a současným znalostem problematiky?

Chci školení na míru →