Školení: Online Public Relations - Dobrý web

Školení: Online Public Relations - komunikace a sociální média v PR

Cílem školení je ukázat Public Relations v novém digitálním, ale hlavně sociálním prostředí tak, aby vše bylo možné využít v praxi.

Daniel Dočekal
Daniel Dočekal

Daniel Dočekal je internetový publicista.  Dříve působil jako šéfredaktor iHNed.cz. V rámci svého působení v agentuře Proximity pomáhal se zapojením do sociálních sítí firmám, jako jsou T-Mobile, Oracle nebo Telefónica O2. Také píše pro Lupa.cz.

ucebnaobed-5-detailmaterialy-1garance-spokojenosti

Školení aktuálně pořádáme pouze jako individuální školení pro firmy.

Co se na školení naučíte

  • Co je to „digitální“ PR, jaké má nástroje a co přináší nového oproti doposud známému, klasickému PR
  • Jak komunikovat s novináři, jak je zaujmout, jak dodávat správně „digitální materiály“
  • Jak tvořit a psát tiskové zprávy tak aby fungovaly a těžily z digitálních možností (jako je například SEO)
  • Proč se bát či nebát krizové komunikace, co rozhodně nedělat
  • Jak monitorovat, vyhodnocovat komunikaci a PR, ať už vlastní nebo konkurenční
  • Praktické příklady povedených i nepovedených PR komunikací a aktivit
  • Jakou roli v digitálním PR  hrají samotné firmy, jejich zaměstnanci, fanoušci, dobrovolníci, PR agentury, marketing i reklama

Podrobná osnova školení

Podrobná osnova školení

  • Jakým způsobem se proměnilo PR (Public relations) vlivem Internetu
  • Jak ještě více se PR proměnilo příchodem sociálních sítí
  • Jaké digitální (internetové) nástroje má PR k dispozici
  • Jak tyto nástroje efektivně a správně využívat
  • Jak konkrétně využívat pro PR obsahový marketing
  • Jak konkrétně využívat pro PR sociální média a platformy
  • Jak správně a efektivně komunikovat s novináři a publicisty
  • Jak psát tiskové zprávy, tak aby okamžitě nekončily v koši
  • Jak správně a efektivně poskytovat materiály pro novináře a publicisty
  • Proč ještě v době sociálních sítí a Internetu pořádat tiskové konference
  • Jaká jsou nová úskalí krizové komunikace
  • Jakým způsobem řešit monitorování komunikace na internetu a sociálních sítích, měřit výsledky a vyhodnocovat je
  • Dobré příklady (kterých bude málo, neb si je všichni chrání) a špatné příklady (kterých je vždy dostatek, protože se všechno rychle rozkřikne)
  • Co rozhodně nikdy v rámci PR komunikace nedělat

Co se ještě můžete na školení naučit

  • Zjistit, zda můžete PR zvládnout vlastními silami
  • Dokázat se rozhodnout, jestli náhodou není lepší si pořídit agenturu
  • Nebo jestli náhodou není lepší agenturu, co máte, pustit k vodě
  • Jakou roli bude hrát váš firemní web, blog, sociální profily
  • Kde existuje hranice mezi marketingem a PR?
  • Kde existuje hranice mezi inzerci a PR?
  • Proč budete potřebovat specifické „CRM“ neboli správu kontaktů jenom pro PR
  • Proč se tak často zapomíná na to, že tisková zpráva je SEO příležitost
  • K čemu je dobré interní PR a proč budete PR „triky“ používat i na vlastní zaměstnance. A jako budou hrát zaměstnanci roli v externím PR

Ukázat podrobnou osnovu školení

Pro koho je školení vhodné a potřebné znalosti

Školení doporučujeme zejména pro: tisková, komunikační a případně marketingová oddělení firem. Hodí se ale velmi dobře i pro PR a komunikační agentury.

Účastník školení by měl mít základní vědomosti o tom, jak funguje Internet, co je to elektronická pošta a jak fungují sociální sítě. Výhodou je, pokud účastník má znalosti Public Relations jako takového, školení je orientováno hlavně na digitální PR.

  • Nikdy jsem žádné školení PR neabsolvovala, takže jsem neměla nastavená žádná očekávání. PR jsem znala spíš teoreticky a to velmi málo. Ale pan Dočekal mě s jeho výkladem velmi mile překvapil. Celý den dokázal poutavě a lidsky přednášet. Největším přínosem pro všechny, kteří chtějí pro svou firmu nějaké PR dělat, bylo určitě to, že byl celý výklad z pohledu publicisty a novináře, takže přesně ze strany, kterou my, jako PR specialisti potřebujeme zaujmout, abychom se vůbec někam dostali. Celý den prokládal zábavný teoretický výklad svými cennými PR tipy a zážitky. Školení s Danielem Dočekalem určitě doporučuji.

    Lucie Matějková Simplity
  • Školení Digitální Public Relations aneb PR sociálního věku hodnotím jako výborné. Standardně, jak to bývá, mnoho praktických tipů. Nadstandardně možnost vidět tuto oblast očima Daniela Dočekala, což pro mě bylo asi nejvíc podnětné -  a navíc zábavné. Dobrému webu patří poděkování za perfektní organizaci.

    Kateřina Bílková POHYB DĚTEM - zdravě & hravě
  • Volba lektora byla vynikající, kurz obohacující, plný překvapivých sdělení a výsledných zjištění, že je stále co objevovat, co poznávat, co se učit. Děkuji Vám za den, který pro mě nebyl obyčejným pracovním dnem, ale dnem, který stál opravdu za to!

    Pavel Klicpera CzechTourism

Ukázat další ohlasy

Cena 3 950 Kč 4 780 Kč s DPH

Zvýhodněná cena 3 450 Kč 4 175 Kč s DPH

Ukázat podmínky pro zvýhodněnou cenu

Co je v ceně

  • studijní materiály,
  • certifikát absolventa školení,
  • společný oběd v restauraci,
  • občerstvení po celé školení,
  • přístup k novým verzím prezentací pro další termíny školení (v rámci skupiny na Facebooku),
  • garance vrácení peněz v případě nespokojenosti.

Související školení

Při objednání dvou a více školení platíte zvýhodněnou cenu