Školení: Online Public Relations - Dobrý web

Školení: Online Public Relations - komunikace a sociální média v PR

Cílem školení je ukázat Public Relations v novém digitálním, ale hlavně sociálním prostředí tak, aby vše bylo možné využít v praxi.

Daniel Dočekal
Daniel Dočekal

Daniel Dočekal je internetový publicista.  Dříve působil jako šéfredaktor iHNed.cz. V rámci svého působení v agentuře Proximity pomáhal se zapojením do sociálních sítí firmám, jako jsou T-Mobile, Oracle nebo Telefónica O2. Také píše pro Lupa.cz.

ucebnaobed-5-detailmaterialy-1garance-spokojenosti

Co se na školení naučíte

  • Co je to „digitální“ PR, jaké má nástroje a co přináší nového oproti doposud známému, klasickému PR
  • Jak komunikovat s novináři, jak je zaujmout, jak dodávat správně „digitální materiály“
  • Jak tvořit a psát tiskové zprávy tak aby fungovaly a těžily z digitálních možností (jako je například SEO)
  • Proč se bát či nebát krizové komunikace, co rozhodně nedělat
  • Jak monitorovat, vyhodnocovat komunikaci a PR, ať už vlastní nebo konkurenční
  • Praktické příklady povedených i nepovedených PR komunikací a aktivit
  • Jakou roli v digitálním PR  hrají samotné firmy, jejich zaměstnanci, fanoušci, dobrovolníci, PR agentury, marketing i reklama

Podrobná osnova školení

Podrobná osnova školení

  • Jakým způsobem se proměnilo PR (Public relations) vlivem Internetu
  • Jak ještě více se PR proměnilo příchodem sociálních sítí
  • Jaké digitální (internetové) nástroje má PR k dispozici
  • Jak tyto nástroje efektivně a správně využívat
  • Jak konkrétně využívat pro PR obsahový marketing
  • Jak konkrétně využívat pro PR sociální média a platformy
  • Jak správně a efektivně komunikovat s novináři a publicisty
  • Jak psát tiskové zprávy, tak aby okamžitě nekončily v koši
  • Jak správně a efektivně poskytovat materiály pro novináře a publicisty
  • Proč ještě v době sociálních sítí a Internetu pořádat tiskové konference
  • Jaká jsou nová úskalí krizové komunikace
  • Jakým způsobem řešit monitorování komunikace na internetu a sociálních sítích, měřit výsledky a vyhodnocovat je
  • Dobré příklady (kterých bude málo, neb si je všichni chrání) a špatné příklady (kterých je vždy dostatek, protože se všechno rychle rozkřikne)
  • Co rozhodně nikdy v rámci PR komunikace nedělat

Co se ještě můžete na školení naučit

  • Zjistit, zda můžete PR zvládnout vlastními silami
  • Dokázat se rozhodnout, jestli náhodou není lepší si pořídit agenturu
  • Nebo jestli náhodou není lepší agenturu, co máte, pustit k vodě
  • Jakou roli bude hrát váš firemní web, blog, sociální profily
  • Kde existuje hranice mezi marketingem a PR?
  • Kde existuje hranice mezi inzerci a PR?
  • Proč budete potřebovat specifické „CRM“ neboli správu kontaktů jenom pro PR
  • Proč se tak často zapomíná na to, že tisková zpráva je SEO příležitost
  • K čemu je dobré interní PR a proč budete PR „triky“ používat i na vlastní zaměstnance. A jako budou hrát zaměstnanci roli v externím PR

Ukázat podrobnou osnovu školení

Pro koho je školení vhodné a potřebné znalosti

Školení doporučujeme zejména pro: tisková, komunikační a případně marketingová oddělení firem. Hodí se ale velmi dobře i pro PR a komunikační agentury.

Účastník školení by měl mít základní vědomosti o tom, jak funguje Internet, co je to elektronická pošta a jak fungují sociální sítě. Výhodou je, pokud účastník má znalosti Public Relations jako takového, školení je orientováno hlavně na digitální PR.

  • Nikdy jsem žádné školení PR neabsolvovala, takže jsem neměla nastavená žádná očekávání. PR jsem znala spíš teoreticky a to velmi málo. Ale pan Dočekal mě s jeho výkladem velmi mile překvapil. Celý den dokázal poutavě a lidsky přednášet. Největším přínosem pro všechny, kteří chtějí pro svou firmu nějaké PR dělat, bylo určitě to, že byl celý výklad z pohledu publicisty a novináře, takže přesně ze strany, kterou my, jako PR specialisti potřebujeme zaujmout, abychom se vůbec někam dostali. Celý den prokládal zábavný teoretický výklad svými cennými PR tipy a zážitky. Školení s Danielem Dočekalem určitě doporučuji.

    Lucie Matějková Simplity
  • Školení Digitální Public Relations aneb PR sociálního věku hodnotím jako výborné. Standardně, jak to bývá, mnoho praktických tipů. Nadstandardně možnost vidět tuto oblast očima Daniela Dočekala, což pro mě bylo asi nejvíc podnětné -  a navíc zábavné. Dobrému webu patří poděkování za perfektní organizaci.

    Kateřina Bílková POHYB DĚTEM - zdravě & hravě
  • Volba lektora byla vynikající, kurz obohacující, plný překvapivých sdělení a výsledných zjištění, že je stále co objevovat, co poznávat, co se učit. Děkuji Vám za den, který pro mě nebyl obyčejným pracovním dnem, ale dnem, který stál opravdu za to!

    Pavel Klicpera CzechTourism

Ukázat další ohlasy

Cena 3 950 Kč 4 780 Kč s DPH

Zvýhodněná cena 3 450 Kč 4 175 Kč s DPH

Ukázat podmínky pro zvýhodněnou cenu

Co je v ceně

  • studijní materiály,
  • certifikát absolventa školení,
  • společný oběd v restauraci,
  • občerstvení po celé školení,
  • bezplatné e-mailové konzultace s lektorem po dobu 14 dní,
  • přístup k novým verzím prezentací pro další termíny školení (v rámci skupiny na Facebooku),
  • garance vrácení peněz v případě nespokojenosti.

Termíny školení

14. 12. 2016, Praha
10:00 - 17:00 Volná místa
Adresa:
na mapě
Milady Horákové 116/109,
Praha 6 - Hradčanská

Počet účastníků: Maximálně 15
Školicí místnost Hradčanská
Skolici-IINFO
  • Wi-Fi
  • Klimatizace
  • Počítače

Související školení

Při objednání dvou a více školení platíte zvýhodněnou cenu

Objednávka školení

Platba probíhá předem na zálohovou fakturu, kterou vám pošleme. Více informací k procesu objednávky či možnosti slev. V případě dotazů, nás, prosím, kontaktujte.

Školení: Online Public Relations - komunikace a sociální média v PR
Vyberte termín Počet účastníků Zvýhodněná cena pro 4 a více účastníků
Zvýhodněná cena
3 950 Kč
4 780 Kč s DPH
Objednat další školení Kliknutím vyberte další školení a započítá se vám zvýhodněná cena
  • Online kurz: Web copywriting prakticky 4 450 Kč
  • Školení e-mail marketingu 3 450 Kč
  • Školení e-mail marketingu II - pokročilé techniky 3 450 Kč
  • Školení Google Analytics I 3 450 Kč
  • Školení Google Analytics II - pro pokročilé 3 450 Kč
  • Školení online marketingu 3 450 Kč
  • Školení PPC reklamy I 3 450 Kč
  • Školení PPC reklamy II – pro pokročilé 3 450 Kč
  • Školení SEO 3 450 Kč
  • Školení UX: Jak zapojit uživatele do designu 3 450 Kč
  • Školení web copywritingu 3 450 Kč
  • Školení: Instagram pro firemní i osobní marketing 3 450 Kč
  • Školení: Jak na firemní Facebook prakticky 3 450 Kč
  • Školení: Jak nastavit firemní značku a řídit ji v onlinu 3 450 Kč
  • Školení: Jak vytvořit rychle jednoduchý web ve Wordpressu 3 450 Kč
  • Školení: Landing page jako součást inbound marketingové strategie 3 450 Kč
  • Školení: Měření a vyhodnocování kampaní 3 450 Kč
  • Školení: Obsahová strategie a content marketing 3 450 Kč
  • Školení: Online Public Relations - komunikace a sociální média v PR 3 450 Kč
  • Školení: Práce s leady v digitálním prostředí 3 450 Kč
  • Školení: Tvorba a šíření videoobsahu 3 450 Kč
  • Školení: Twitter pro firmy a firemní komunikaci 3 450 Kč
  • Workshop: UX design v návrhu webu 3 950 Kč
Máte nárok na zvýhodněnou cenu? Zaškrtněte a cena se automaticky sníží:
Standardní cena
Cena po slevě
Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Na další stránce zadáte fakturační údaje a jména účastníků školení