Školení PPC reklamy pro pokročilé - Dobrý web

Školení PPC reklamy II – pro pokročilé

Naučíme Vás nastavit kampaně tak, aby dokázaly vytěžit svoje možnosti. Budete pak vkládat do reklam méně finančních prostředků, a přitom dosahovat lepších výsledků. Dostaňte svou inzerci na vyšší úroveň!

Tomas Turek - mala na web
Senior PPC Specialist

Tomáš je držitelem certifikace pro reklamní systém Google AdWords. Má několikaleté zkušenosti z různých oblastí online marketingu, zejména z PPC reklamy, SEO a copywritingu. V Dobrém webu pečuje především o PPC kampaně korporátních klientů. 

ucebna-skoleniTomas-Cert-ADW-1materialy-3garance-spokojenosti

Co se na školení naučíte

  • Zopakujete si všechny důležité principy fungování PPC reklamy.
  • Optimalizační postupy již běžících reklamních kampaní.
  • Hledat a řešit problémy s PPC reklamou ve vyhledávačích a v obsahových sítích.
  • Využívat Google Analytics pro správu kampaní.
  • Základní postupy a strategie pro vytváření kampaní s retargetingem.
  • Pracovat s aplikací AdWords Editor, která vám usnadní a zrychlí tvorbu a správu kampaní.

Potřebujete základy? Zkuste Školení PPC reklamy I!

Podrobná osnova školení

Podrobná osnova školení

  • Opakování základních znalostí – víte jak fungují klíčová slova? Co jsou typy shody klíčových slov a k čemu slouží? Další témata opakování jsou vyhledávací dotazy, způsob řazení reklam ve vyhledávání a struktura skóre kvality.
  • Optimalizační postupy – pro optimalizaci kampaní je důležité počáteční nastavení kampaní, zpřehledníme si jaké postupy jsou vhodné v různých případech. Předvedeme si využití vyhledávacích dotazů a projdeme časový plán optimalizace kampaní, jednotlivé fáze - optimalizace zaměřené na zlepšení CTR a optimalizace s cílem zlepšit cenu za konverzi či návratnost kampaní. U reklam se seznámíme s rozšířeními. Konečně, součástí této rozsáhlé kapitoly je i přehled optimalizačních automatických nástrojů.
  • Hledání a řešení problémů – cílem kapitoly školení je ukázat, pomocí jakých metrik a nástrojů zabudovaných do PPC systémů lze odhalit problémy kampaní. Soustředíme se na systémy Adwords a Sklik.
  • Využití Google Analytics – průběžné sledování, vyhodnocování a na základě toho realizace úprav v kampaních jsou jedinou cestou k dlouhodobému úspěchu. Velmi dobrým pomocníkem může být právě nástroj Google Analytics. Dozvíte se, kde v Google Analytics najít základní údaje o kampaních, ale také jak propojit Adwords a Analytics, či jak značkovat kampaně v Skliku.
  • Retargeting - odpovíme na otázku co to je a jak to funguje? V této části školení si ukážeme, jak nastavit měřící kódy pro retargeting, případně proč uvažovat nad využitím retargetingu na základě dat v Google Analytics. Neméně důležitá je znalost postupů vytvoření obecenstev pro retargeting - ukážeme si základní strategie, jež se běžně používají.
  • AdWords Editor – je mocný pomocník, který dokáže vytvářet kampaně pomocí nástrojů hromadných úprav. Šetří čas při vytváření kampaní i při průběžné správě a optimalizaci. Jeho další funkcí je schopnost exportu kampaní do různých formátů a také importu kampaní z formátu CSV nebo možnost pracovat offline. Ukážeme si všechny jeho hlavní funkce a vyzkoušíme je na praktickém příkladu.

Ukázat podrobnou osnovu školení

Pro koho je školení vhodné a potřebné znalosti

Školení doporučujeme zejména pro: správce PPC kampaní, specialisty online marketingu a majitele webových stránek a eshopů.

Vzhledem k tomu, že se jedná o navazující školení (na školení PPC reklamy I.), počítá předem se základní znalostí tohoto oboru. Účastník by měl již znát:

  • Rozhraní PPC systémů Google Adwords a Sklik.
  • Rozumět principu řazení reklam ve vyhledávání Google a Seznam.
  • Znát pojmy jako je např. CTR, konverze, skóre kvality.
  • Rozdíly mezi vyhledávací a obsahovou reklamou.
  • Školení předpokládá praktické zkušenosti se správou PPC kampaní v Google Adwords či Skliku.
  • Školení mi pomohl získat lepší vhled do PPC. Jsem ráda, že jsem se naučila pracovat s AdWords editorem, protože mi usnadní práci. Oceňuji praktické cvičení a ukázky. Mohu doporučit všem, kteří se chtějí PPC zabývat.

    Ivona Nozarová Elpramo s.r.o.
  • Těm, kteří chtějí do problematiky PPC proniknout hlouběji (zejména v návaznosti na kurz PPC I), lze toto školení rozhodně doporučit. Kromě rozšíření znalostí PPC reklamy se naučíte rychle zorientovat v rozhraní systémů Google AdWords a Sklik, stejně jako v AdWords editoru.

    Pavel Patera VEDE, s.r.o.
  • Školení Lukáše Foffa mi ukázalo některé pokročilé tipy pro práci s kampaněmi a nástroji, cením si i přehled možností nasazení PPC jako marketingového kanálu do různých fází reklamní kampaně. Velmi pozitivně hodnotím i praktická cvičení.

    Zdeněk Dvořák linki.cz

Ukázat další ohlasy

Cena 3 950 Kč 4 780 Kč s DPH

Akční cena 1 975 Kč 2 390 Kč s DPH

Ukázat podmínky pro zvýhodněnou cenu

Co je v ceně

  • studijní materiály,
  • certifikát absolventa školení, 
  • společný oběd v restauraci,
  • občerstvení po celý den, 
  • bezplatné e-mailové konzultace s lektorem po dobu 14 dní,
  • garance vrácení peněz v případě nespokojenosti.

Termíny školení

3. 8. 2016, Praha
10:00 - 18:00 Poslední místa
Adresa:
na mapě
Milady Horákové 116/109,
Praha 6 - Hradčanská

Počet účastníků: Maximálně 15
Školicí místnost Hradčanská
Skolici-IINFO
  • Wi-Fi
  • Klimatizace
  • Počítače

Související školení

Při objednání dvou a více školení platíte zvýhodněnou cenu

Objednávka školení

Platba probíhá předem na zálohovou fakturu, kterou vám pošleme. Více informací k procesu objednávky či možnosti slev. V případě dotazů, nás, prosím, kontaktujte.

Školení PPC reklamy II – pro pokročilé
Vyberte termín Počet účastníků Zvýhodněná cena pro 4 a více účastníků
Akce: Sleva 50 %
1 975 Kč
2 390 Kč s DPH
Objednat další školení Kliknutím vyberte další školení a započítá se vám zvýhodněná cena
  • Online kurz: Web copywriting prakticky 4 450 Kč
  • Školení e-mail marketingu 1 975 Kč
  • Školení e-mail marketingu II - pokročilé techniky 1 975 Kč
  • Školení Google Analytics I 1 975 Kč
  • Školení Google Analytics II - pro pokročilé 1 975 Kč
  • Školení online marketingu 1 975 Kč
  • Školení PPC reklamy I 1 975 Kč
  • Školení PPC reklamy II – pro pokročilé 1 975 Kč
  • Školení SEO 1 975 Kč
  • Školení UX: Jak zapojit uživatele do designu 1 975 Kč
  • Školení web copywritingu 1 975 Kč
  • Školení: Instagram pro firemní i osobní marketing 1 975 Kč
  • Školení: Jak na firemní Facebook prakticky 1 975 Kč
  • Školení: Jak vytvořit rychle jednoduchý web ve Wordpressu 1 975 Kč
  • Školení: Měření a vyhodnocování kampaní 1 975 Kč
  • Školení: Obsahová strategie a content marketing 1 975 Kč
  • Školení: Online Public Relations - komunikace a sociální média v PR 1 975 Kč
  • Školení: Právo vs. online marketing 1 975 Kč
  • Školení: Správa Stránek na Facebooku (zejména) pro firmy 1 975 Kč
  • Workshop: UX design v návrhu webu 2 475 Kč
Máte nárok na zvýhodněnou cenu? Zaškrtněte a cena se automaticky sníží:
Standardní cena
Cena po slevě
Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Na další stránce zadáte fakturační údaje a jména účastníků školení